Edda Legesenter DA

Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Edda Legesenter DA

en kunnskapsrik pedagog

Lege: Ola Storrø Skrevet

en skikkelig lege som du fort føler er interessert i deg
og som tar noen minutter ekstra hvis situasjonen krever de

Fantastisk fastlege med høyt kunnskapsnivå

Lege: Ola Storrø Skrevet

Ola Storrø er en fantastisk lege med høyt kunnskapsnivå og er alltid i godt humør. Han har stor arbeidskapasitet, er godt forberedt til timene og har alltid tid til å lytte. Han har også veldig god dialog med leger og spesialister ved St.Olav Hospital.
Det at han tar seg tid til hver pasient medfører av og til til noe forsinkelser i dagsplanen hans, men det er det absolutt verdt!
Takk for god oppfølgning i mange år!!

En lege som ser helheten

Lege: Wenche Haugen Skrevet

Grunnet en kronisk sykdom har jeg vært henvist til spesialister i nærmere 11år. Få av de (det har vært forskjellige) har vært like behagelige å snakke med som Wenche. En god kombinasjon av å sette seg inn i en lang sykdomshistorikk og en forståelse for at ho ikke må være den som "kurerer" meg var betryggende.

Jeg satte også veldig pris på at ho tenkte høyt mens under timen. Uavhengig om jeg forstår hennes medisinske vurdering eller ikke, fikk jeg alltid ta del i tankeprosessen å kommentere noe som kanskje ikke stemte.

Til tross for en venteliste for å få plass var det verdt det når jeg fikk innpass. Anbefales sterkt.

Empatisk som få

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

Følger opp i saker tidligere fastlege har avfeid, og virker å genuint bry deg. Veldig lett å prate med i tillegg.

Flott lege

Lege: Ola Storrø Skrevet

En veldig flink og erfaren lege. For første gang på mange år har jeg en lege som er så åpen, empatisk og forståelsesfull pasienten. En flott mann 😊