Edda Legesenter DA

Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Edda Legesenter DA

Flink og seriøs

Lege: Marit Rye Skrevet

Opplever Marit som veldig seriøs og flink. Skulle det være noe som hun ikke har nok kunnskap om henviser hun videre. Ser flere skriver at de opplever henne som sur og travel, og det kan virke sånn noen ganger, men jeg har likevel alltid følt meg komfortabel og ivaretatt, selv om jeg noen ganger syns hun virker litt stressa. Hender jeg glemmer å ta opp viktige ting fordi jeg føler at hun har det travelt. Men som sagt har jeg likevel ikke opplevd at hun ikke har tatt meg seriøst og lyttet til det jeg har å si. God humor har hun også noe jeg setter pris på. Alltid fått time samme dag når jeg har hadd behov for det.

Kan være litt vrient å få medikamenter man ønsker og dette er et stort minus, dessverre.. Dette har ført til at jeg vurderer å bytte, men er så fornøyd med alt annet at det er vanskelig å bestemme seg. Føler det positive veier opp for det eneste negative, som jo er at hun ikke skriver ut resept på medisiner man ønsker, uansett om man har prøvd det tidligere med god effekt og at jeg alltid må vente minst 20 minutter for å komme inn til timen. Har på det verste måttet vente over én time. Men som regel får jeg komme inn etter 20-40 min.

Ellers syns jeg venteværelse er stort, pent, moderne og renslig. Stort pluss at de har vannautomat og wifi. Når jeg ringer og ber om time opplever jeg nesten alltid hun som svarer som veldig sur og overlegen. Men som sagt får jeg alltid time samme dag om jeg har behov for det. Venter aldri over 4-5 minutt før de svarer på tlf. Beliggenheten er topp, men nå flytter de jo til midtbyen i september og det syns jeg er synd. Håper det nye lokalet blir nært en bussholdeplass og like fint som det de har nå.

Dårlig (vikar)

Lege: Ola Storrø Skrevet

Ikke fastlegen min, så skal ikke uttale meg så mye om han, men min opplevelse med han var ganske dårlig. Fastlegen min var på ferie og jeg hadde et akutt problem så jeg fikk derfor komme inn til han samme dag som jeg ringte legekontoret. Det var jeg selvfølgelig svært fornøyd med, men måten han prøvde å hjelpe meg på var utrolig skuffende og dårlig.

Jeg mistenkte at jeg hadde blitt smittet av herpes i munnen, og måtte først ta en blodprøve. De tok ingen prøver av selve sårene i munnen noe jeg reagerte på men dessverre ikke sa fra om. Gikk ut på venterommet igjen og ble innkalt til Storrø kort tid etter. Der får jeg beskjed om at det var herpes. Ikke på grunnlag av blodprøven, men han mente at det ikke var noe tvil etter å kun ha sett i munnen min. Men han kunne ikke svare på hvilken type det var eller noe... Fikk en munnskyll som fungerte veldig bra og sårene var borte i løpet av to dager. Ringte deretter legekontoret igjen og spurte om de hadde fått svar på blodprøven. Da fikk jeg beskjed om at blodprøven tok de bare for å utelukke at sårene i munnen skyldtes en infeksjon. Så nå sitter jeg her helt uvitende om det faktisk var herpes og eventuelt hvilken type! Veldig synd..
Syns absolutt de skulle tatt prøve av sårene for å finne ut om det faktisk var herpes eller ikke. Nå må jeg bare vente med klump i magen og se om det kommer et nytt utbrudd eller ikke...
Virket veldig uprofesjonelt.

Skulle ønske han var en bedre detektiv.

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Nick er en lege som passer for de som har helt opplagte diagnoser. Når sykdomsbilde er komplisert, mister han motet å beklager at han ikke kan hjelpe deg.
Skulle ønske at han tenkte mer helhetlig og var flinkere til å komme med gode råd. Føler selv at jeg må være legen å komme med innspill på hva som bør gjøres og utredes.

Jeg byttet fastlege etter konsultasjonen

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Jeg kom inn til Nick med to problemer. For det ene problemet skulle jeg få resept, og for det andre skulle jeg ta en test som han senere sa han ville gi meg svar på. Jeg fikk ingen av delene. Penger rett ut av vinduet for en ung student med dårlig råd.
Konsultasjonen førte meg heller ingen vei, og etterlot meg med flere spørsmål enn da jeg kom. Heller satt jeg igjen med følelser som ubehag og det å ikke ha tatt på alvor. Hele legesenteret ga meg en ekkel følelse. Jeg har vært der en gang og kommer aldri igjen.

Flott fastlege

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Endelig en fastlege som ser hele meg. Byttet fra en lege som var glad i å skrive ut resepter og henvisninger, mens jeg savnet en lege som var der for meg. Dette har jeg funnet i Nick. Har vært der med både fysiske og psykiske problemstillinger, og har blitt tatt alvorlig. Han ser hele situasjonen til pasienten. I tillegg har han en lun humor og skjønner ulike kulturer.