Edda Legesenter DA

Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Edda Legesenter DA

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Wenche Haugen Skrevet

Wenche tar seg alltid tid til å bry seg, og er genuint interessert i pasientene sine og hvordan de har det. Blir alltid møtt med forståelse hos henne. Hun er også nøye og henviser videre når det trengs. Litt ventetid, men det er verdt det! Anbefaler henne som fastlege på det varmeste.

Trygg, konfidensielt, faglig sterk

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Hyggelig, effektiv, jordnær,godt humør, bruker nok tid til behandlingen, og kan det meste uansett pasienten bakgrunn 😊👌!!

Skeptisk og lite fleksibel

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

Jeg er innflytter til byen og byttet fastlege i starten av året i denne forbindelse. Har nå hatt fire timer/møter med vikaren, [navn fjernet av moderator], og ingen av gangene har jeg fått det jeg ønsker. Hun er lite imøtekommede, skeptisk til det jeg sier og ber om, og generelt veldig lite hyggelig. Hun kikket overfladisk på meg når jeg satt i venterommet og drar absolutt ikke på smilebåndet av noen som helst ting. Jeg ønsket for eksempel en generell helsesjekk med blodprøve som jeg har hatt mange venner som har gjort, og da ble jeg møtt med en holdning om at det var ikke noe man bare gjorde, og om jeg hadde noen spessielle plger. Jeg ønsker å bli møtt med "Ja, selvfølgelig. det er lurt å følge med på helsen så du kan sammenligne over tid". Hadde booket dobbelttime for å fjerne føflekker, og da avlyser hun den ene dagen før pga. korona så hun kunne ikke være i samme rom som meg så lenge, og så når jeg kommer til timen så sier hun at "nei, det rekker jeg ikke, da må du bestille ny time". Altså - jeg bestilte jo time for å fjerne føflekk... Jeg bestilte jo ikke time for å få beskjed om at jeg må bestille ny time. Oppleves derfor som veldig lite effektiv og forstpeslesfull. Savner holdninger som "Ja, det skal vi få til", og "Ja, da prøver jeg å være litt kjapp så får vi til det". I tillegg er hun alltid minst 15 minutter forsinket. Jeg kommer på bakgrunn av dette til å bytte fastlege og håpe på noe bedre. Har for øvrig vært veldig fornøyd med behandlingen fra labben på Edda Legesenter som tar blodprøver. Jeg har sprøyteskrekk men opplevde at de var imøtekommende og ble ikke stresset av at jeg var det. De foreslo også å bruke en litt mindre sprøyte siden jeg var så redd. Dette syntes jeg var kjempebra!

Trygg, forståelsesfull og tar tak

Lege: Ola Storrø Skrevet

Jeg har aldri hatt en så bra lege som Ola, han har hjulpet meg og mine nære. Dette er en fastlege du virkelig kan stole på. Det er god kommunikasjon, og han bryr seg om pasientene sine. Man føler seg trygg, i tillegg til at man får den hjelpen man trenger. Uansett hva det skulle være. Dette er en fastlege som tar tak i ting, og er ikke redd for å si ifra. Tusen takk Ola, for alt det du gjør.

Dyktig lege, men vikaren anbefales ikke!

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

Jeg var strålende fornøyd med Ingvild som fastlege. Hun var dyktig, og viste alltid medfølelse. Ingvild er en fantastisk fastlege!
Vikaren derimot er virkelig ikke en bra fastlege. Hun mangler empati og virker sjeldent til å være i godt humør. Hun har og dårlig evne til å lytte. Hun er alltid meget forsinket og det er alltid travelt på timene hennes. Hun strekker seg lite for pasienten.
Det er med tungt hjerte at jeg nå bytter lege, da denne vikaren ikke står til forventningene mine og fikk meg til å grue meg til å bestille legetimer.

Dette er en Pluss-tjeneste.