Edda Legesenter DA

Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Edda Legesenter DA

En som bryr seg

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Har hatt Nick som fastlege for familien i snart 20 år. Han har tatt seg tid til å bli kjent med oss og bryr seg. Han er en varm, stabil, vennlig, høflig og respektfull lege. Han er seriøs og troverdig samtidig som han kan fleipe litt med humor for gjøre stemningen god og avslappet. Følger opp med grundig undersøkelse og nødvendige prøver. Tar seg tid til å forklare sammenhenger i sykdomstilstanden og gir gode råd uten å dømme. Gjennom årenes løp har Nick vært en god støttespiller og lytter og han har vært til stor hjelp både ved fysiske og psykiske helseutfordringer.

Nick

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Jeg er ikke redd for å stå fram slik jeg er, så dette er skrevet av (anonymisert av moderator). Både råd, lytter, og flink på de fleste kompetanse områder. Han tar også pasientene sine på alvor. Han sitter ikke kun og ser på skjermen, men ser også på pasienten. Om sykdom, det psykisk eller fysisk, kan han uten problem medisinere riktig om nødvendig. Veldig takknemlig for en slik lege. Takk.
MVH

Kunnskapsrik lege som tar deg på alvor

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Har hatt Nick i mange år og er svært fornøyd. Vært til årlige kontroller. Har fått meget god hjelp det siste året da jeg møtte den berømte veggen, ble testet og henvist til både MR og CT for å utelukke at det ikke var annet som var galt med alle symtontrykk som kroppen lagde i denne fasen. Nick har stått på og fått meg videre inn på den behandling jeg trenger, i tillegg er han alltid bli og hyggelig med en liten spøk på lager :-)

Erfaren, trygg og imøtekommende

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Nick er en erfaren og trygg almenlege som viser forståelse og er imøtekommende på alle forespørsler. Ordner anbefalinger for videre utredning raskt og effektivt.
Kort sagt, den beste fastlegen jeg har hatt.

Kunnskapsrik og holistisk tilnærming til sine pasienter

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Faradonbeh er en veldig kunnskapsrik, trygg og løsningsorientert lege. Du føler du blir sett og hørt av han. Man føler alltid å være i trygge hender.