Edda Legesenter DA

Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Edda Legesenter DA

Bagatelliserer symptomer

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Blir ikke henvist for videre behandling av symptomer.
Føler ikke jeg blir hørt eller tatt på alvor.

Anbefaler folk å prøve en annen fastlege.

Lytter, klok og omtenksom

Lege: Nick Faradonbeh Skrevet

Jeg har hatt Nick som fastlege i 5år, og er strålende fornøyd med oppfølgingen han har gitt meg. Han så hele meg som person, og ønsket virkelig å løse/hjelpe meg med diverse problemer.
Han er flink til å lytte og stresser deg ikke, man føler seg hørt!

Fastlegen flott, vikaren ikke så flott

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

Ingvild er en lege som både ser og hører pasienten. Hun kommuniserer godt, er dyktig faglig og samtidig empatisk. Jeg føler meg ivaretatt hos henne. Fem stjerner til Ingeborg.

Jeg var innom vikarlegen grunnet bekymring i uke 16 av graviditeten, og ble ikke møtt med noen form for forståelse. Jeg ble avfeid og jeg forlot kontoret gråtende og mer bekymret.
Kommer ikke til å gå tilbake til henne.

Hyggelig og empatisk men treig

Lege: Ola Storrø Skrevet

Ola er opptatt av å se deg som pasient helhetlig. Og du kan like godt gå til han med psykiske plager, som med fysiske.Han framstår som levende engasjert i pasienten, og det er tydelig at han ønsker gode løsninger for den enkelte.

Han kan til tider bli noe oppslukt i egne anekdoter og må tøyles inn. Da jeg har opplevd å ikke få spurt om det jeg trenger, og allikevel ha gått alt fra 5-20 minutter over tiden. Han har også en tendens til å avbryte mye, noe som kan gjøre deg usikker på om han helt får med seg viktig informasjon.

Han har allikevel en respekt for deg som pasient som en sjeldent ser. Og du får selv (iallfall tidvis), være med å diskutere behandling og løsninger for de utfordringene eller plagene du har. Han forstår at du selv kjenner kroppen din, og tar dette med i beregningen. Og er i tillegg flink til å berolige deg som pasient, og en er trygg på at det finnes en løsning.

Alt dette går dessverre på bekostning av tiden, og gjør at han er kronisk forsinket. Jeg har opplevd alt mellom 10-60 minutter. Han er også sjeldent til stede, noe som gjør det å bestille time noe mer utfordrende.

Ellers på Edda legesenter, vil jeg si at det å ta blodprøver på laben, bestandig oppleves som trygt. Noe som er spesielt viktig for en som har fobi mot nåler og nålestikk. Også i luka inne på senteret blir en møtt av hyggelige ansatte.

Det å kontakte senteret derimot er hakket mer utfordrende. Og en opplever tidvis å bli møtt på en mindre hyggelig måte. Feks. Ved spørsmål om å kunne få en kvinnelig lege til GU. Da jeg ble nærmest utspurt om hvorfor det var så viktig for meg. Dama ga seg ikke før jeg truet om å gå til en privat lege for bedre behandling.

Dyktig lege men ikke god vikar

Lege: Ingvild Hoggen Meland Skrevet

Hadde Ingvild som fastlege så anbefaler å bytte til henne når hun er tilbake høsten 2022. Ingvild var fantastisk og hjalp meg med mine problemer psykisk. Lyttende og ga gode råd. Setter god score pga Ingvild.

Tenkte å gi vikaren en sjanse til ingvild kom tilbake. Men opplevde vikaren som lite hjelpsom, lite lyttende, lite imøtekommende og følte ikke jeg fikk god nok hjelp. Så endte opp med å bytte lege.