John Olav Vinge

Agdenes Legekontor Mann, 53 år

Autorisert1993
Ledige plasser 257 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Agdenes Legekontor

Helsesenteret 7316 Lensvik
John Olav Vinge er en av 1 fastleger i Agdenes

Siste vurderinger av John Olav Vinge

Flott person, kaotisk lege.

John Olav kan være vanskelig å bli fortrolig med, og han slår meg som en "kaotisk" person og lege. Han er faglig dyktig, grei å snakke med og man får stort sett det man ber om av behandling/henvisninger. Er et mareritt å få tak i til tider, spesielt på telefon. Heldigvis er det alltid veldig flinke turnuskandidater man kan snakke med på legekontoret der.

Herlig fyr som er genuint opptatt av mennesker.

jakt og fritidsprat.

Har han som fastlege nå men når jeg er til han så prater han om jakt og hva han har gjort i fritiden sin etter jobben.
Han ser ikke på pasientene når han prater men på datamaskinen. Han er kraftig forsinket også.
Så han kan bli flinkere til å se på pasienten når han prater og slutt å prat om hva han gjør i helgene som feks jakt osv.

Dyktig, både faglig og mellommenneskelig. Litt travel.

Har en grei erfaring av han som fastlege, tar ting på alvor.
Dessuten er han opptatt av helse og pasientenes egne ressurser,
Skriver ikke bare ut medisiner for å bli kvitt "problemet".

Vinge som lege

Hatt han som fastlege noen år. Synes jeg fikk god hjelp. Han gav meg stort sett det jeg trengte av tid og var en god lytter. Jeg hadde fortsatt valgt å ha han som fastlege hvis han ikke hadde flyttet.

Feil yrke

Hadde ham som fastlege i 3-4 år og lærte mye om naturen, men kunne gå fra timen uten å få snakket om det som jeg kom for. ok lege men bør bry seg mere om pasienten og slutte å prate om sine jakttrofeer...