Sjur Agdestein

Tlf: 74 16 33 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sjur Agdestein er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Sjur Agdestein

Fastlege

Han er dyktig, opptatt av primærhelsen. Flink til å få frem diagnose, og rett medisinering. Lokalisert i nærområdet.

Den beste fastlegen jeg har hatt i Steinkjer.

Jeg var utsatt for alvorlig ulykke for 7 år siden.Den ulykken innebar at:: jeg måte amputere venstre ben under kneet.fikk et hjerteinnfarkt samtidig,og jeg hadde 5 hjerneslag samtidig,og helt lam i høyre arm(den vigtikste for meg)..Men jeg har vært hard mot selv i trening-sammen heng,og jeg synes selv nettopp det selv.Jeg har fått orden på talevanskene mine,og vestre ben er og blir borte,så det er jeg inne-forstått med.Jeg har brukt Sjur Agdestein før mange ganger før som min fastlege,og defor utroper jeg ham som Nr.1.

Hyggelig og flink lege

Fikk time raskt, og timen gikk fort og greit. Blid mann som hørte på det jeg hadde å si. Slapp å vente noe lenge.

Både og....

Har veldig splittede følelser når det angår denne legen og vurderer stadig å bytte...Det positive ved ham, at terskelen for å sende til videre utredning/undersøkelse er lav, men måten han kommuniserer med pasienten er rett og slett for dårlig. Går liksom ikke til ham for moro skyld og ikke alle plager er det like lett å snakke om. Da er det veldig greit at legen engasjerer seg lite grann og gjør et lite forsøk på å forklare, roe deg ned, betrygge...Denne legen har ikke evnen til slike ting - taus, konsentrert kun om skriving på data. På slutten kommer rekvisisjon til prøver eller beskjed om videresending, uten noe forklaring. Og dersom jeg ber om mer info, blir han veldig kort, slik at jeg føler meg til bry og får heller ikke den informasjonen jeg etterspør....

En meget god lege.

Er han i tvil om diagnose, så sender han pasienten videre til spesialist.
En meget i møte kommende og dyktig lege.

Effektiv og troverdig lege

Effektiv lege hva prøvesvar og behandlingstid angår. Flink til å la pasientens egne beskrivelser og vurderinger av sykdomsforløp/symptomer danne grunnlager for videre behandling istedet for tidligere innsamlet informasjon. Er kjapp til å sende prøvesvar tilbake til pasienten og henvise til videre utredning ved behov. Føler ikke at legen utelater noe til tilfeldighetene.

Min fastlege!

En god lege som er der når jeg trenger hjelp. Kommer aldri til å bytte!

Lurer på hva som skjer hvis vi fjerner pc-skjermen fra kontoret?!

Har hatt han som fastlege i mange år også andre familiemedlemmer går til han. Hyggelig tone, men kunne gjerne hatt mer kommunikasjon, følger at han bare taster i vei når jeg snakker. Føler meg ikke "sett", og han nikker til hver en setning, nesten som det går på auto..

Ein god lege

Føler at eg vert sett av denne legen. Han er effektiv og hjelpsom.

bra

hjelper m d meste,tar seg god tid.Har kun positive erfaringer m han.

Skulle vert tatt tak i av overordnet!!!

Føler at man er der kun for at legen skal få honoraret for at du har vert innom kontorer, Virker helt uineresert i hva som plager deg, tar seg ikke tid til å se deg i øynene og forstø problemet ditt. Sender deg hjem med sterke smertestillende tabletter i overflod, og sykmelding,,,,,,

Den værste legen jeg har hatt

Har du denne legen som din fastlege, gjør som meg, bytt lege! Går ikke å stole på en lege som ikke ser på deg, kun på pc-skjermen.

Bra lege

Utrolig bra lege, bruker go tid til å hjelpe deg mest mulig, en legs time er 15 min, men har vært inne i 25 min og hjelpt meg mye,

Den mest fraværende lege jeg har hatt noengang!

Hverken ser eller hører pasienten. Ser konsekvent inn i pc skjermen og er taus, kun avbrutt av noen "javel" "jaha" "sier du det ja".. Pøser ut resepter på alt mulig tullball, sykemeldinger, innleggelser, henvisninger o.l. uten man har fått snakka ferdig, og fortalt hva problemet er.. Innholdet i henvisningene og innleggelsespapirene er så uspesifiserte å har så irelevante opplysninger at leger og pleiere blir sure.. ((på DEG!!?)) Skriver ut medisiner over tlf på forespørsel, og kaster omtrent div C-prep etter deg.. Kan også risikere å få "oppgjørs regning" som går 2 år tilbake..
Trenger du hjelp?
mitt råd?
Hold deg langt unna denne "legen"!

Meget fornøyd

Har vært min fastlege i 19 år.
Lytter og tar seg tid til å komme med gode tilbakemeldinger.

Virker som "pilledoktor"

Ikke tid, bare bak PC og veldig ivrig med å skrive ut medisin og sykemelding. Lytter overhodet ikke. Inn -medisin - ut - ferdig

Travel

Har ikke tid til pasientene. Gjør bare det han må gjøre. Pusher sykemeldinger. Jeg vil ikke ha sykemelding - JEG VIL HA HJELP!!!!