Sjur Agdestein

Fyrgata 3 7714 Steinkjer
Sjur Agdestein er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Sjur Agdestein

Fastlege

Han er dyktig, opptatt av primærhelsen. Flink til å få frem diagnose, og rett medisinering. Lokalisert i nærområdet.

Den beste fastlegen jeg har hatt i Steinkjer.

Jeg var utsatt for alvorlig ulykke for 7 år siden.Den ulykken innebar at:: jeg måte amputere venstre ben under kneet.fikk et hjerteinnfarkt samtidig,og jeg hadde 5 hjerneslag samtidig,og helt lam i høyre arm(den vigtikste for meg)..Men jeg har vært hard mot selv i trening-sammen heng,og jeg synes selv nettopp det selv.Jeg har fått orden på talevanskene mine,og vestre ben er og blir borte,så det er jeg inne-forstått med.Jeg har brukt Sjur Agdestein før mange ganger før som min fastlege,og defor utroper jeg ham som Nr.1.

Hyggelig og flink lege

Fikk time raskt, og timen gikk fort og greit. Blid mann som hørte på det jeg hadde å si. Slapp å vente noe lenge.

Både og....

Har veldig splittede følelser når det angår denne legen og vurderer stadig å bytte...Det positive ved ham, at terskelen for å sende til videre utredning/undersøkelse er lav, men måten han kommuniserer med pasienten er rett og slett for dårlig. Går liksom ikke til ham for moro skyld og ikke alle plager er det like lett å snakke om. Da er det veldig greit at legen engasjerer seg lite grann og gjør et lite forsøk på å forklare, roe deg ned, betrygge...Denne legen har ikke evnen til slike ting - taus, konsentrert kun om skriving på data. På slutten kommer rekvisisjon til prøver eller beskjed om videresending, uten noe forklaring. Og dersom jeg ber om mer info, blir han veldig kort, slik at jeg føler meg til bry og får heller ikke den informasjonen jeg etterspør....

En meget god lege.

Er han i tvil om diagnose, så sender han pasienten videre til spesialist.
En meget i møte kommende og dyktig lege.