Sjur Agdestein

• Sjømannslege

Sjur Agdestein er en av 24 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Sjur Agdestein

Trygg, imøtekommende og Kunnskapsrik Lege

Dette er en lege som virkelig tar deg på alvor, som gjenspeiler seg i hvor mange pasienter som faktisk blir trodd og blir henvist videre til spesialister innenfor din problematikk og evt utfordringer.En lege med en meritt-liste uten sidestykke når det kommer til spesialisering, Utdannelse og bransje erfaring som allmennlege.Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik

Lett å snakke med og enkel å komme i kontakt med. Veldig handlekraftig og du stoler 100% på denne mannen med et veldig godt humør.

Fastlege

Han er dyktig, opptatt av primærhelsen. Flink til å få frem diagnose, og rett medisinering. Lokalisert i nærområdet.

Den beste fastlegen jeg har hatt i Steinkjer.

Jeg var utsatt for alvorlig ulykke for 7 år siden.Den ulykken innebar at:: jeg måte amputere venstre ben under kneet.fikk et hjerteinnfarkt samtidig,og jeg hadde 5 hjerneslag samtidig,og helt lam i høyre arm(den vigtikste for meg)..Men jeg har vært hard mot selv i trening-sammen heng,og jeg synes selv nettopp det selv.Jeg har fått orden på talevanskene mine,og vestre ben er og blir borte,så det er jeg inne-forstått med.Jeg har brukt Sjur Agdestein før mange ganger før som min fastlege,og defor utroper jeg ham som Nr.1.

Hyggelig og flink lege

Fikk time raskt, og timen gikk fort og greit. Blid mann som hørte på det jeg hadde å si. Slapp å vente noe lenge.