Sjøsia Legekontor

Telefonnummer74 16 33 8074 16 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fyrgata 3 7714 Steinkjer

Siste vurderinger av Sjøsia Legekontor

Verdens beste lege

Lege: Hans Petter Stokke Skrevet

Stokke tar seg god tid til deg, og som mange skriver betyr det noe ventetid, men det gjør ingenting. Han er forsiktig med å skrive ut resepter og lytter til deg. Har vært hos ham med både fysiske og psykiske plager, og han er utrolig god til begge deler.

Interessert og forståelsesfull

Lege: Christine Agdestein Skrevet

Har hatt Christine som lege i mange år, og er veldig fornøyd med oppfølging både ved alvorlig sykdom og graviditet. Hun tar meg på alvor, lytter og bryr seg.

...

Lege: Christine Agdestein Skrevet

Har hatt henne som fastlege i over et år nå. Viste på forhånd at hun hadde permisjon, men ville trodd den skulle vært ferdi snart(?)...
Har ikke p.d.d møtt legen min.
Samtidig er det sjelden man kommer til vikaren, har ofte blitt sendt til de andre legene der. Føler derfor man ikke blir like bra oppfulgt.

Særdeles bra!

Lege: Hans Petter Stokke Skrevet

Jeg har hatt Hans Petter som lege og senere fastlege når det ble innført - siden tidlig på 80-tallet = 35 år. Bedre lege tror jeg at jeg skulle lete lenge etter. Fortsatt min lege - til tross for at jeg bor 8 timer unna med bil :-)

Kunnskapsrik

Lege: Sjur Agdestein Skrevet

Lett å snakke med og enkel å komme i kontakt med. Veldig handlekraftig og du stoler 100% på denne mannen med et veldig godt humør.