Sjøsia Legekontor

Fyrgata 3 7714 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøsia Legekontor

Trygg, grundig og generelt opptatt av pasientene.

Lege: Christine Agdestein Skrevet

Christine er en sterk faglig lege, som er godt oppdatert på de nyeste medisinene. Hun er flink til å bruke tid med pasienten, og hun har en ro og troverdighet som gjør at jeg blir både tatt på alvor og videresendt til spesialist eller utredning dersom hun ikke har svarene selv. En meget dyktig lege. Flink med barn også.

Trygg og trivelig

Lege: Christine Agdestein Skrevet

Beskrev godt hva hun gjennomførte og hva hun skulle gjøre. Ga gode tips til etter behandling, og var open om at jeg kunne stille spørsmål etterpå

Trygg, imøtekommende og Kunnskapsrik Lege

Lege: Sjur Agdestein Skrevet

Dette er en lege som virkelig tar deg på alvor, som gjenspeiler seg i hvor mange pasienter som faktisk blir trodd og blir henvist videre til spesialister innenfor din problematikk og evt utfordringer.En lege med en meritt-liste uten sidestykke når det kommer til spesialisering, Utdannelse og bransje erfaring som allmennlege.Anbefales på det sterkeste!

Rask men effektiv

Lege: Kjetil Grjotheim Skrevet

Legen kan være vanskelig å få time til, men er veldig effektiv på kontoret, lytter, diagnostiserer og sender deg ut raskt og effektivt. Vær tydelig i hva du vil frem til og legen vil være like tydelig tilbake.

Trygg og lyttende

Lege: Christine Agdestein Skrevet

Er veldig fornøyd med Christine som fastlege både for meg selv og mine barn. Hun oppleves som dyktig, lyttende, effektiv.
Også fornøyd med vikarene under hennes permisjon.