Sjøsia Legekontor

Fyrgata 3 7714 Steinkjer

Siste vurderinger av Sjøsia Legekontor

Trygg og lyttende

Lege: Christine Agdestein Skrevet

Er veldig fornøyd med Christine som fastlege både for meg selv og mine barn. Hun oppleves som dyktig, lyttende, effektiv.
Også fornøyd med vikarene under hennes permisjon.

Trygg og flink lege med god kunnskap.

Lege: Hammad Ali Ahmad Skrevet

Denne legen har jeg og familien bare hatt gode opplevelser med. Han vet hva han snakker om, lytter og tar pasienten på alvor.
Kunnskapsrik som tar seg tid til å forklare på menneskelig språk istedenfor å snakke det medisinske språket.

Anbefales!

Har hatt noe fravær, men svært god når tilstede

Lege: Christine Agdestein Skrevet

Flott lege som jeg har tiltro til, og oppleves som jordnær og grei å snakke med. Har de siste år hatt en del fravær, som har ført til mange vikarer og uheldighetene det har medført seg. Men dyktig dame!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hans Petter Stokke Skrevet

Har hatt han som fastlege siden han startet på Steinkjer. Har alltid fått god hjelp. Ved besøk til han og det skal utføres utredning - f.eks. MR ol. Er søknaden sendt til sykehuset når jeg går ut døra av hans kontor. Jeg får vanligvis time i løpet av kort tid - om nødvendig på dagen. Han tar seg tid til pasientene og det kan derfor hende at jeg ikke kommer inn til eksakt avtalt tid - men litt venting. Jeg er storforbruker av helsetjenester - men har bare positive opplevelser med min fastlege.

Verdens beste lege

Lege: Hans Petter Stokke Skrevet

Stokke tar seg god tid til deg, og som mange skriver betyr det noe ventetid, men det gjør ingenting. Han er forsiktig med å skrive ut resepter og lytter til deg. Har vært hos ham med både fysiske og psykiske plager, og han er utrolig god til begge deler.