Anne Elisabeth Thurmann

Autorisasjon (2004)

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand
Anne Elisabeth Thurmann er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Thurmann

Siste gang jeg går til henne.

Skulle fjerne et lipom på størelse med en liten ert på skinka. Hun tok litt ekstra “for sikkerhetsskyld”. Lå med ryggen til og så ikke inngrepet før etterpå; erten var blitt til størrelsen på en drue (!) og det som normalt skulle være to sting var blitt til fem (har hatt tilsvarende inngrep tidligere). Jeg har smerter en uke etterpå nå jeg går, sitter eller ligger og det ødelegger nattesøvnen totalt. Ble ikke tilbudt resept på smertestillende engang (hjelper lite med Paracet).

Skal du ha et lite inngrep, styr unna her!

god oppfølging og presis

Jeg har brukt henne som fastlege i 3 år etter at hun oppdaget en alvorlig skykdom hos meg, hun har fulgt meg opp veldig nøye og jeg føler meg svært trygg hos henne. Det er også veldig positivt at hun holder tiden. Jeg trenger ikke sette av halve dagen når jeg skal til legen slik jeg måtte hos min gamle fastlege. Jeg vil også skryte av de andre ansatte på dette legekontoret som alltid er blide og imøtekommende.

Usympatisk

Synes hun var lite forståelsesfull og ganske overbærende. Jeg kom derfra med en dårlig følelse og vil helst ikke tilbake dit om jeg kan unngå det.

PC interessert

Vanskelig, ser på klokke og PC. Ikke forbered til timen. Husker ikke hva hus sa/anbefalte på siste kontroll.