Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av Fagerstrand Legesenter DA

Dyktig lege!

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Alexander er sjelden vare i Norge. Han er høflig, sympatisk, lyttende, ydmyk og nysgjerrig.

De to siste egenskapene er kanskje det som utgjør en dyktig lege. Der han kommer til kort er han ærlig og søker kunnskap. Han blir også bedre og bedre med årene etter hvert som han får mer erfaring. Han ønsker å forstå pasienten og er en varm og hyggelig person og tar problemer på alvor.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Veldig hyggelig, ser deg som pasient, og hører på deg og tar seg god tid. Beste jeg noen gang har hatt.

Arrogant

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Opplevde ham som arrogant, dårlig til å lytte og veldig avvisende til annet enn sin egen oppfatning. Fungerer som akuttlege, men ikke hvis du har langvarig eller kronisk sykdom.

Dyktig og kunnskapsrik.

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Hun er meget kunnskapsrik. Kunnskap er grunnlaget for om en lege er god, i mine øyne. Hun er også meget sympatisk og lett å snakke med. Jeg føler meg trygg og i gode hender. Sjeldent at jeg må vente til avtalt tid. Hun er trygg på det hun utfører av diverse undersøkelser. Hun stiller gode spørsmål og er en direkte og ærlig person. Jeg har hatt henne som lege i over ti år og føler meg veldig heldig.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Dr Dorgelo er en sjeldenhet i dagens fastlegeordning. Med humor og empati ser han hele deg, tar seg svært god tid, og er alltid tilgjengelig. Han er også dyktig med barn, våre tre er trygge på «Dr Aleksander». I tillegg er Dr Dorgelo lyttende til pasientens synspunkter og opplevelse av situasjon/symptomer/sykdom, og vurderer utifra dette, uten en ovenifra og «jeg vet best»-holdning. Jeg kommer aldri til å bytte, han er rett og slett fantastisk. (Og mannen min, som aldri går til legen, liker ham også overraskende godt, og går må til legen hvis det er noe)