Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerstrand Legesenter DA

Ubehagelig

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Man oppsøker lege fordi man føler seg syk. Når legen verken lytter eller er interessert i symptomer og man nærmest må krangle for å få tatt blodprøver, føler man seg degradert og kategorisert som hypokonder. At man i tillegg får beskjed om at man burde være frisk når man får medisin, og at det derfor er psykiske årsaker til at man føler seg dårlig føles svært nedverdigende og sårende.
§1 i dagens etiske regler for leger sier: Legen skal helbrede, lindre og trøste.
Det forstår jeg som å behandle med respekt, hjelpe og gi håp, eller i det minste å ikke såre eller skade (verken fysisk eller psykisk).

Medmenneskelig, flink og intressert

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Utrolig fornøyd med Eivind. Han viser alltid interesse, kan spørre om ting han husker vi har snakket om før og, henviser videre om nødvendig. Han er behagelig og intressert i deg som menneske. Anbefales på det sterkeste!

Absolutt å anbefale!

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Hadde alexander som lege fra 2015-2019, og er virkelig den beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Alltid hyggelig og støttende og lytter til hva du har å si. Han ser deg, og tar problemene dine på alvor.

Ok lege men ikke den beste

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

En lege må stole på pasienten. Om tvil bør han ikke vise det. Han må lære sine pasienter å kjenne også som menneske ikke bare som pasient. (En sak)

Behagelig og nøye

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Beste legen jeg har hatt!
Følger opp, lytter til det jeg har si.
Veldig nøye og forklarer godt sykdomsbildet
Bare godt og si om han.