Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand
Tlf: 66 96 49 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Fagerstrand Legesenter DA

Svarer bra til forventninger til fastlege

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Burde vere mer på nett. Og ha hastetimer for bestilling på nett da det ofte er problemer å komme gjennom på telefon.

Veldig grundig og lyttende

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Opplevde å bli tatt godt i mot og grundig undersøkt da jeg var syk og veldig usikker på hva som feilte meg. Etter timen tok hun til og med kontakt med meg for å gi meg mer rådgivning om hva jeg kunne gjøre for å bli bedre.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

I en livs ekstensiell krise, tror jeg ikke jeg kunne ha møtt en bedre fastlege. Opplever gode omsorgs og  kommunikasjon evner, med kunnskap og ydmykhet.

Føler meg heldig!

Tar ikke problemer på alvor

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Hadde et alvorlig fysiologisk problem, ble avvist uten videre. Hun tok ikke tid til å snakke om problemet tilstrekkelig.

Svært flink lege

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Går helst ikke til lege, men når man virkelig trenger hjelp, er det godt å ha en så flink og behagelig fastlege som dr. Thurmann. Vår familie setter henne svært høyt. Vi er også svært fornøyde med betjeningen på legekontoret.

En svært profesjonell og observant lege

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Ser an pasienter på en svært profesjonell måte, tilpasser seg elegant både barn og voksne. Flink til å skape tillit gjennom mild og sikker tilnærming. Lytter og observerer på en profesjonell måte. Grundig, effektiv og hyggelig. Sier ting som det er, lettfattelig språk, sender gjerne med en huskelapp🙂 God oppfølging. Som pasient kjenner man seg trygt ivaretatt. Anbefales!

En dyktig og klok lege

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Alexander Dorgelo er en lege som SER deg, både som menneske og pasient. Han har innlevelse, klokskap og og grundig refleksjon. Han ser sammenhenger som gjør at man føler seg trygg. Bedre blir det ikke !!!

Engasjert, lyttende og forståelsesfull.

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Hun skaper tillig og virker faglig sterk og oppdatert. Opplevelsen av å bli tatt på alvor var også sterkt til stede. Hun er flink til å undersøke små barn.

Lyttende, reflektert og hyggelig

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Alexander Dorgelo undersøker grundig når det trengs og ser lange linjer. Jeg opplever å bli sett som pasient på en måte jeg ikke har vært vant til, og jeg får den hjelpen jeg trenger. Han er lyttende, reflektert og hyggelig, virkelig opptatt av å hjelpe. Jeg har aldri hatt en bedre lege.

Empatisk og profesjonell

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

I dag hadde jeg min første time hos Dr. Dorgelo. Jeg var veldig nervøs i forkant, men takket være ham ble dette det beste legebesøket jeg har hatt. Legen er varm, empatisk og profesjonell. Denne kombinasjonen gjorde at jeg følte meg ivaretatt og hørt. Dorgelo er rett og slett en fantstisk lege! Jeg var veldig nervøs i forkant av timen. I helsevesenet møter man mange som dessverre ikke egner seg. Alexander er en av den gode sorten - den type lege Norge trenger mange flere av.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Jeg har hatt Eivind som fastlege i sju år og er veldig fornøyd. Han er lyttende, menneskelig, dyktig og nøye. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor, og han er også flink til å henvise videre når det er nødvendig. Han er god til å forklare og finne løsninger på de medisinske utfordringene jeg har hatt. I tillegg følger han alltid opp avtaler om å ringe tilbake/ta kontakt de gangene jeg har ringt kontoret. Jeg kan anbefale Eivind på det varmeste.

Forværelset har imidlertid forbedringspotensiale, da det til tider kan være vanskelig å komme gjennom på telefon.

Väldigt empatisk person

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Jag har ett väldigt gott intryck av honom. Bra på att lyssna, bra på att förklara ordentligt, svarar omfattande på frågor och är noga med att jag förstår vad han har förklarat. Allt detta sätter jag stor pris på!

I tillegg så utstrålar han ett lugn som jag tror bidrog till att min treåriga son stoler på honom. Tidigare har det inte varit någon läkare (inkl vana barnläkare) som har fått komma nära honom. Detta är inget problem alls, här han skapade en god relation och fick tillit från starten och hade stor förståelse för att det kan vara skummelt för en treåring att gå till doktorn.

Grunnet sin milda approach till min son klarade han att undersöka honom ordentligt och hittade något som alla andra läkare missat. Nu är vårt problem äntligen löst och livet lättare för oss!

Han här ska jag aldrig byta bort!

Tyvärr är personalen i receptionen ganska otrevlig och lite tillgänglig, så det borde de se på...

Kjempefornøyd

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Et absolutt sympatisk menneske og tillitsvekkende lege.
Har ikke høy terskel for å henvise videre, hvis behov.
Synes vi samarbeider godt.
Lyttende og forståelsesfull. Stiller opp.
Har hatt han som fastlege i 2-3 år og har blitt trygg på samarbeidet.

Resepsjonen på legekontoret er ikke plagsomt tilgjengelig, hverken på tlf eller over skranke. Har liksom buret seg inne bak glassmonteren og man må ofte vente lenge på kontakt.
Her er forbedringspotensiale.

Legekontoret er lett tilgjengelig for rullestol.

Anne Elisabeth Thurmann

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Dr. Thurmann har vært fastlegen min i over to år. Jeg er svært fornøyd med måten jeg blir tatt i mot på og lyttet til av henne. Føler at jeg alltid får god oppfølging av de tingene jeg oppsøker henne for.

Hun er vennlig og det er lett å føle et tillit til henne og snakke om alle problemer jeg måtte ha med min helse.

Den beste jeg har hatt

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Jeg ble kronisk syk, og var litt engstelig for hvordan fremtiden ble. Alexander ringte en veldig dyktig spesialist som tok meg i mot raskt, og han følger meg tett opp i samarbeid med spesialisten. Han tar meg alvorlig, og er veldig støttende.

ikke som forventet. styr unna om du er veldig syk...

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Føler ikke at jeg blir forstått eller hørt, umulig å komme til via telefon . Lege har ikke ringt tilbake som avtalt....
Er meget syk og trenger legemeldinger til alt mulig disse er meget mangelfulle og kan ofte ikke brukes overhode så jeg må tilbake å få ny. Stort set ikke helt og anbefale.

Flink og samarbeidsvillig.

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Men tror jeg må bytte tilbake til varden,resepsjonen svarer ikke på telefon ,ubrukelig sms tjeneste.må vanligvis møte personlig for å få time eller resept,dette er uholdbart når man bor syd på Nesodden!!!

Uempatisk

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Jeg opplevde henne som lite empatisk og lyttende. Mest opptatt av å være effektiv. Hun er profesjonell men lite opptatt av mennesket, er mitt intrykk.

Dårlig tilgjengelighet

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Opplever at det er umulig å komme gjennom på telefonen til legekontoret. Jeg har ingen ting å utsette på legen, men det hjelper ikke når jeg bruker mange uker på å få kontakt med kontoret.

Stressa i gitte situasjoner

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Han har problemer med å lytte. Jeg er en pasient med mange lyter. Det virker som om han har gitt meg opp. Jeg ønsker å byte fastlege. Han har for masnge pasienter og for liten tid. Blir mye kjøring frem og tilbake. Av meg krever dette mye energy. Skulle ønske at dobbeltime kunne benyttes. Bli bedre på dette