Fagerstrand Legesenter DA

Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av Fagerstrand Legesenter DA

Til tider usikkje

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Har inntrykk av en form for handlingsvegring ved å prøve å komme klar og overføre problema til andre. Til tider verkar det som han hugsar lite ompasienten sjøl etter 4-5 år med same pasient.

Kunnskapsrik

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Etter 10-12 år med Finnøy som min fastlege, slår det meg gang på gang hvor mye han kan om alt mulig.
Han lytter nøye og undersøker nøye, før han kommer med et løsningsforslag. Veldig trygg på at han tar godt vare på min helse.

Trenger du fastlege på Fagerstrand anbefaler jeg ikke Tina.

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Henviser raskt videre, noe som er veldig bra! Men opplever at hun svikter på kunnskap og empati, noe som bla skaper stor mistillit. Bytter fastlege.

Lite hjelpsom

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Han svarer alltid "dette må du leve med".Jeg må som regel mase på at han skal ta tak i mine problemer. Når han sier at han ikke tenker å hjelpe meg, spør jeg hva jeg gjør her. Da tar han som regel tak idet, men motvillig. Han har skrevet henvisning til spesialist hvor han skrev "pasienten ønsker en second opinion, og har skiftet lege mange ganger". Jeg har flyttet flere ganger de siste 10 - 15 årene og det er derfor jeg byttet lege. Nå googler jeg og bruker naturmedisin istedenfor å gå til ham.

Veldig grundig og lyttende

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Opplevde å bli tatt godt i mot og grundig undersøkt da jeg var syk og veldig usikker på hva som feilte meg. Etter timen tok hun til og med kontakt med meg for å gi meg mer rådgivning om hva jeg kunne gjøre for å bli bedre.