Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av Fagerstrand Legesenter DA

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

I en livs ekstensiell krise, tror jeg ikke jeg kunne ha møtt en bedre fastlege. Opplever gode omsorgs og  kommunikasjon evner, med kunnskap og ydmykhet.

Føler meg heldig!

Ikke fornøyd i det hele å store

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Ut av alle fastleger jeg har hatt gjennom årene er nok dette den dårligste jeg har hatt. Tok meg ikke seriøst, var frekk og uempatisk. Styr unna.

Tar ikke problemer på alvor

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Hadde et alvorlig fysiologisk problem, ble avvist uten videre. Hun tok ikke tid til å snakke om problemet tilstrekkelig.

Svært flink lege

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Går helst ikke til lege, men når man virkelig trenger hjelp, er det godt å ha en så flink og behagelig fastlege som dr. Thurmann. Vår familie setter henne svært høyt. Vi er også svært fornøyde med betjeningen på legekontoret.

En svært profesjonell og observant lege

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Ser an pasienter på en svært profesjonell måte, tilpasser seg elegant både barn og voksne. Flink til å skape tillit gjennom mild og sikker tilnærming. Lytter og observerer på en profesjonell måte. Grundig, effektiv og hyggelig. Sier ting som det er, lettfattelig språk, sender gjerne med en huskelapp🙂 God oppfølging. Som pasient kjenner man seg trygt ivaretatt. Anbefales!