Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av Fagerstrand Legesenter DA

Dyktig og kunnskapsrik.

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Hun er meget kunnskapsrik. Kunnskap er grunnlaget for om en lege er god, i mine øyne. Hun er også meget sympatisk og lett å snakke med. Jeg føler meg trygg og i gode hender. Sjeldent at jeg må vente til avtalt tid. Hun er trygg på det hun utfører av diverse undersøkelser. Hun stiller gode spørsmål og er en direkte og ærlig person. Jeg har hatt henne som lege i over ti år og føler meg veldig heldig.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Dr Dorgelo er en sjeldenhet i dagens fastlegeordning. Med humor og empati ser han hele deg, tar seg svært god tid, og er alltid tilgjengelig. Han er også dyktig med barn, våre tre er trygge på «Dr Aleksander». I tillegg er Dr Dorgelo lyttende til pasientens synspunkter og opplevelse av situasjon/symptomer/sykdom, og vurderer utifra dette, uten en ovenifra og «jeg vet best»-holdning. Jeg kommer aldri til å bytte, han er rett og slett fantastisk. (Og mannen min, som aldri går til legen, liker ham også overraskende godt, og går må til legen hvis det er noe)

Trygg og lyttende.

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Empatisk reflektert og ser helhet. Leverer bra på alle behov jeg har hatt hos fastlegen. Vil alltid hjelpe til det beste

God og dyktig fastlege

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Ryddig fastlege, tydelig og setter seg inn i min journal. Dessuten imøtekommende og hyggelig de gangene jeg trenger konsultasjon. Godt fornøyd og kan ikke forvente noe mer med det tidspresset de jobber under.

Til tider usikkje

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Har inntrykk av en form for handlingsvegring ved å prøve å komme klar og overføre problema til andre. Til tider verkar det som han hugsar lite ompasienten sjøl etter 4-5 år med same pasient.