Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand
Tlf: 66 96 49 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Fagerstrand Legesenter DA

Trenger du fastlege på Fagerstrand anbefaler jeg ikke Tina.

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Henviser raskt videre, noe som er veldig bra! Men opplever at hun svikter på kunnskap og empati, noe som bla skaper stor mistillit. Bytter fastlege.

Lite hjelpsom

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Han svarer alltid "dette må du leve med".Jeg må som regel mase på at han skal ta tak i mine problemer. Når han sier at han ikke tenker å hjelpe meg, spør jeg hva jeg gjør her. Da tar han som regel tak idet, men motvillig. Han har skrevet henvisning til spesialist hvor han skrev "pasienten ønsker en second opinion, og har skiftet lege mange ganger". Jeg har flyttet flere ganger de siste 10 - 15 årene og det er derfor jeg byttet lege. Nå googler jeg og bruker naturmedisin istedenfor å gå til ham.

Svarer bra til forventninger til fastlege

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

Burde vere mer på nett. Og ha hastetimer for bestilling på nett da det ofte er problemer å komme gjennom på telefon.

Veldig grundig og lyttende

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Opplevde å bli tatt godt i mot og grundig undersøkt da jeg var syk og veldig usikker på hva som feilte meg. Etter timen tok hun til og med kontakt med meg for å gi meg mer rådgivning om hva jeg kunne gjøre for å bli bedre.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Eivind Tynes Finnøy Skrevet

I en livs ekstensiell krise, tror jeg ikke jeg kunne ha møtt en bedre fastlege. Opplever gode omsorgs og  kommunikasjon evner, med kunnskap og ydmykhet.

Føler meg heldig!