Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerstrand Legesenter DA

Helhetstenkende almenpraktiserende lege.

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Brukt Dorgelo snart 27 år. Helhetstenkende lege som er dyktig men også åpen for innsigelser der det er berettiget. Jeg er veldig fornøyd med Dorgelo som min fastlege.
Jeg liker balansen mellom hans lege kunnskap, nyskjerrighet til å undersøke nytt og medmenneskelighet. Jeg opplever Dorgelo ser det enkelte menneske og ønsker å gi tilrette lagt behandling. Takk.

Fantastisk

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Pålitelig, fantastisk og kunnskapsrik som alltid stiller opp til enhver henvendelse og finner alltid rette diagnose

Blid, imøtekommende,trygg.

Lege: Amanda Endresen Dybing Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legen. Får god oppfølging. Hun lytter til meg og gir konstruktive tilbakemeldinger. Hun motiverer og legger til rette for at jeg som pasient føler jeg har kontrollen. Jeg opplever meg ivaretatt og trygg hos henne.

Hyggelig og flink lege

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Jeg har hatt Anne Thurmann som lege i mer enn 14 år, først som vikar og deretter som fastlege, og er kjempefornøyd. Hun er alltid blid og immøtekommende og jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor. Hun er også alltid presis, så man slipper å vente lenge for å komme inn til avtalt time. Hun svarer også raskt på nettkonsultasjoner.

Det eneste negative er dårlig tilgjengelighet. Man må vente lenge på time fordi hun kun er tilstede på legekontoret få dager i uken.

Mekanisk og lite kunnskap!

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Meget vanskelig å få tak i - meget utilgjengelig - 50% stilling/ 50 % vikariat. En følelse av å ikke bli tatt på alvor. Fornying av resept - og svar på konsultasjoner tar alt for lang tid. Lite kunnskap om - og dårlig på lytte til pasienten. Pluss det faktum at en nesten aldri kommer gjennom på telefon til legekontoret.

Dette vil medføre mer stress å smerter enn nødvendig.
Anbefales ikke !