Anne Elisabeth Thurmann

Tlf: 66 96 49 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Elisabeth Thurmann er en av 15 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Thurmann

Svært flink lege

Går helst ikke til lege, men når man virkelig trenger hjelp, er det godt å ha en så flink og behagelig fastlege som dr. Thurmann. Vår familie setter henne svært høyt. Vi er også svært fornøyde med betjeningen på legekontoret.

En svært profesjonell og observant lege

Ser an pasienter på en svært profesjonell måte, tilpasser seg elegant både barn og voksne. Flink til å skape tillit gjennom mild og sikker tilnærming. Lytter og observerer på en profesjonell måte. Grundig, effektiv og hyggelig. Sier ting som det er, lettfattelig språk, sender gjerne med en huskelapp🙂 God oppfølging. Som pasient kjenner man seg trygt ivaretatt. Anbefales!

Anne Elisabeth Thurmann

Dr. Thurmann har vært fastlegen min i over to år. Jeg er svært fornøyd med måten jeg blir tatt i mot på og lyttet til av henne. Føler at jeg alltid får god oppfølging av de tingene jeg oppsøker henne for.

Hun er vennlig og det er lett å føle et tillit til henne og snakke om alle problemer jeg måtte ha med min helse.

ikke som forventet. styr unna om du er veldig syk...

Føler ikke at jeg blir forstått eller hørt, umulig å komme til via telefon . Lege har ikke ringt tilbake som avtalt....
Er meget syk og trenger legemeldinger til alt mulig disse er meget mangelfulle og kan ofte ikke brukes overhode så jeg må tilbake å få ny. Stort set ikke helt og anbefale.

Uempatisk

Jeg opplevde henne som lite empatisk og lyttende. Mest opptatt av å være effektiv. Hun er profesjonell men lite opptatt av mennesket, er mitt intrykk.

Dårlig tilgjengelighet

Opplever at det er umulig å komme gjennom på telefonen til legekontoret. Jeg har ingen ting å utsette på legen, men det hjelper ikke når jeg bruker mange uker på å få kontakt med kontoret.

Thurmann anbefales ikke

Ved to anledninger over fire år har jeg henvendt meg til Thurmann for å be om sykemelding, men har blitt avvist. Jeg er idag midtveis i et PhD-prosjekt ved en av Oslo sine høyskoler og gravid i 14. uke; med kvalme, oppkast og trøtthet som tilstand. Jeg oppsøkte Thurmann idag, men hun utviste ingen forståelse for min situasjon. Hun brukte utsagn som "folk som ikke har lyst til å jobbe" i forbindelse med vår diskusjon om sykemelding, noe jeg syns er svært upassende. Jeg forlot kontoret hennes gråtende og svært opprørt. Nå står jeg uten fastlege frem til 1.6., et dårlig utgangspunkt for en gravid kvinne.

Kjempeflink på kirurgi

Anne er alltid imøtekommende og ikke minst mer presis enn noen andre fastleger jeg vet om. Hun har tilbud om småkirurgi og jeg har fått fjernet en føflekk i pannen med flott resultat, arret er knapt synlig nå! Hun har også fjernet en større fettkul som jeg trodde jeg måtte til sykehus for å ta. Jeg har flere bekjente som har benyttet seg av dette tilbudet, også folk som ikke har henne som fastlege. Alle er svært fornøyde.Jeg vet at hun kan være litt "streng" når det gjelder å skrive ut sykemeldinger, men med all respekt å melde,- Hun gjør jobben sin. sekretærene på Fagerstrand legesenter fortjener også ros. Dere er alltid blide og imøtekommende.

Dyktig og imøtekommende

Jeg har brukt henne som lege i flere år og hun er dyktig og flink som lege. Hun gir seg ikke før problemet du har er løst. Er flink til å følge opp med kontroller og prøver når det er nødvendig. Jeg følte at jeg ble godt ivaretatt og dette ga meg trygghet og tillit til henne som er viktig for meg som pasient. Hun lytter til det du har å si og hun er fin å diskutere med hvis du er uenig i noe og du blir hørt. Jeg flyttet ut av kommunen og byttet derfor lege og har hatt store problemer med å finne en ny lege som henne. Anbefaler henne mer enn gjerne!

IMØTEKOMMENDE

Byttet til Anne for ca 5 år siden, og føler at jeg har kommet til himmelen! Jeg har blitt møtt med forståelse, seriøsitet, en oppfølging uten sidestykke. Hun har alltid hatt tid, og ikke stresset med tiden. Jeg har fått seriøs og god hjelp med alt jeg har vært der for, og det har vært alt fra Angst, fjerning av føflekker, gyn. og henvisninger til sykehus for operasjon (ventetids operasjon, ikke akutt!). Hun er alltid blid og imøtekommen, OG SERIØS, så prøver du å få sykemelding fordi du har en buse på tvers, er ikke hun legen for deg. Jeg er så fornøyd at jeg anbefaler henne til de jeg kjenner.

Siste gang jeg går til henne.

Skulle fjerne et lipom på størelse med en liten ert på skinka. Hun tok litt ekstra “for sikkerhetsskyld”. Lå med ryggen til og så ikke inngrepet før etterpå; erten var blitt til størrelsen på en drue (!) og det som normalt skulle være to sting var blitt til fem (har hatt tilsvarende inngrep tidligere). Jeg har smerter en uke etterpå nå jeg går, sitter eller ligger og det ødelegger nattesøvnen totalt. Ble ikke tilbudt resept på smertestillende engang (hjelper lite med Paracet).

Skal du ha et lite inngrep, styr unna her!

god oppfølging og presis

Jeg har brukt henne som fastlege i 3 år etter at hun oppdaget en alvorlig skykdom hos meg, hun har fulgt meg opp veldig nøye og jeg føler meg svært trygg hos henne. Det er også veldig positivt at hun holder tiden. Jeg trenger ikke sette av halve dagen når jeg skal til legen slik jeg måtte hos min gamle fastlege. Jeg vil også skryte av de andre ansatte på dette legekontoret som alltid er blide og imøtekommende.

Usympatisk

Synes hun var lite forståelsesfull og ganske overbærende. Jeg kom derfra med en dårlig følelse og vil helst ikke tilbake dit om jeg kan unngå det.

PC interessert

Vanskelig, ser på klokke og PC. Ikke forbered til timen. Husker ikke hva hus sa/anbefalte på siste kontroll.