Anne Elisabeth Thurmann

Fagerstrand Legesenter DA Kvinne, 44 år

Autorisert2004
Ledige plasser 56 av 850
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand
Anne Elisabeth Thurmann er en av 15 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Thurmann

En svært profesjonell og observant lege

Ser an pasienter på en svært profesjonell måte, tilpasser seg elegant både barn og voksne. Flink til å skape tillit gjennom mild og sikker tilnærming. Lytter og observerer på en profesjonell måte. Grundig, effektiv og hyggelig. Sier ting som det er, lettfattelig språk, sender gjerne med en huskelapp🙂 God oppfølging. Som pasient kjenner man seg trygt ivaretatt. Anbefales!

Anne Elisabeth Thurmann

Dr. Thurmann har vært fastlegen min i over to år. Jeg er svært fornøyd med måten jeg blir tatt i mot på og lyttet til av henne. Føler at jeg alltid får god oppfølging av de tingene jeg oppsøker henne for.

Hun er vennlig og det er lett å føle et tillit til henne og snakke om alle problemer jeg måtte ha med min helse.

ikke som forventet. styr unna om du er veldig syk...

Føler ikke at jeg blir forstått eller hørt, umulig å komme til via telefon . Lege har ikke ringt tilbake som avtalt....
Er meget syk og trenger legemeldinger til alt mulig disse er meget mangelfulle og kan ofte ikke brukes overhode så jeg må tilbake å få ny. Stort set ikke helt og anbefale.

Uempatisk

Jeg opplevde henne som lite empatisk og lyttende. Mest opptatt av å være effektiv. Hun er profesjonell men lite opptatt av mennesket, er mitt intrykk.

Dårlig tilgjengelighet

Opplever at det er umulig å komme gjennom på telefonen til legekontoret. Jeg har ingen ting å utsette på legen, men det hjelper ikke når jeg bruker mange uker på å få kontakt med kontoret.