Anne Elisabeth Thurmann

Autorisasjon (2004)

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand
Anne Elisabeth Thurmann er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Thurmann

Hyggelig og flink lege

Jeg har hatt Anne Thurmann som lege i mer enn 14 år, først som vikar og deretter som fastlege, og er kjempefornøyd. Hun er alltid blid og immøtekommende og jeg føler at jeg alltid blir tatt på alvor. Hun er også alltid presis, så man slipper å vente lenge for å komme inn til avtalt time. Hun svarer også raskt på nettkonsultasjoner.

Det eneste negative er dårlig tilgjengelighet. Man må vente lenge på time fordi hun kun er tilstede på legekontoret få dager i uken.

Mekanisk og lite kunnskap!

Meget vanskelig å få tak i - meget utilgjengelig - 50% stilling/ 50 % vikariat. En følelse av å ikke bli tatt på alvor. Fornying av resept - og svar på konsultasjoner tar alt for lang tid. Lite kunnskap om - og dårlig på lytte til pasienten. Pluss det faktum at en nesten aldri kommer gjennom på telefon til legekontoret.

Dette vil medføre mer stress å smerter enn nødvendig.
Anbefales ikke !

Arrogant

Uempatisk og nedlatende. Er sjelden hos legen, men da jeg først hadde behov fikk jeg ikke hjelpen jeg trengte. Etter å ha fått en henvisning av henne som ikke ga svar på mine problemer - og jeg ba om å få en annen type undersøkelse - fikk jeg som svar at nå kunne hun ikke bruke mer av skattebetalernes penger på meg. Aldri følt meg så liten før og ble naturlig nok helt satt ut. Byttet fastlege umiddelbart etter dette.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lenge siden jeg har vært hos henne nå, men denne legen anbefales på det varmeste. Trygg og forståelsesfull

Dyktig og kunnskapsrik.

Hun er meget kunnskapsrik. Kunnskap er grunnlaget for om en lege er god, i mine øyne. Hun er også meget sympatisk og lett å snakke med. Jeg føler meg trygg og i gode hender. Sjeldent at jeg må vente til avtalt tid. Hun er trygg på det hun utfører av diverse undersøkelser. Hun stiller gode spørsmål og er en direkte og ærlig person. Jeg har hatt henne som lege i over ti år og føler meg veldig heldig.