Ola Arve Guldseth

Autorisasjon (2015)

Ola Arve Guldseth er en av 26 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Ola Arve Guldseth

Fantastisk lege

Ville bare ta meg et par minutter til å gi igjen det denne legen har gitt meg. Jeg har blitt sett for den jeg er, og ivaretatt på en meget god måte.
Jeg har aldri gått mye til legen, men har i senere år slitt med en ankelskade, etter et par kraftige brudd. Dette har resultert i en god del legebesøk, sykehusbesøk, operasjoner mm, men denne legen har stått godt ved min side, og ivaretatt meg som pasient siden dag 1.
Beste legen jeg har hatt! Anbefales!

Vil at alle pasienter han har blir bedre eller frisk

Dette er en lege som setter seg grundig inn i pasientens sykdommer og problemer og prøver å løse eller helbrede etter beste evne som jeg tror han også de fleste ganger klarer

en lege med medmenneskelighet

Jeg har gått til dr. Gulseth noen år, og jeg føler meg virkelig ivaretatt som pasient.

Han tar seg god tid, og kommer med gode råd. Han kan virke noe grundig når han prater, men det tror jeg er bare bra.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Veldig fornøyd med denne legen.
Uansett om det har vært fysisk eller psykisk, så har han vært veldig dyktig. Han husket meg også fra første gang jeg møtte han, til andre gang. Selv om at det var over 1 år i mellom.
Han bruker den tiden jeg trenger, så om det er 10 min eller en halvtime. Han kaster meg ikke ut eller stresser.

Ofte er det svært lang ventetid, noe som sikkert er et resultat av at han bruker den tiden pasienten trenger. Og den ventetiden er så absolutt verd det, for man får det igjen selv når man trenger det, og man får også kvalitet på arbeidet han gjør.

Tryggeste og beste fastlegen jeg har hatt. Dessverre flytta jeg fra Stjørdal.

Ikke fornøyd

Har hatt han som fastlege i mange år. Det er lang ventetid på å komme inn, når du først gjør det så er han lite interessert i å hjelpe deg om han ikke liker det du ønsker blir gjort. Pasientens behov settes ikke først og dette er en grunn til at fastlege blir skiftet.