Ola Arve Guldseth

Torget legekontor

Stokmovegen 2 7500 Stjørdal
Ola Arve Guldseth er en av 23 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Ola Arve Guldseth

Beste fastlegen jeg har hatt.

Veldig fornøyd med denne legen.
Uansett om det har vært fysisk eller psykisk, så har han vært veldig dyktig. Han husket meg også fra første gang jeg møtte han, til andre gang. Selv om at det var over 1 år i mellom.
Han bruker den tiden jeg trenger, så om det er 10 min eller en halvtime. Han kaster meg ikke ut eller stresser.

Ofte er det svært lang ventetid, noe som sikkert er et resultat av at han bruker den tiden pasienten trenger. Og den ventetiden er så absolutt verd det, for man får det igjen selv når man trenger det, og man får også kvalitet på arbeidet han gjør.

Tryggeste og beste fastlegen jeg har hatt. Dessverre flytta jeg fra Stjørdal.

Ikke fornøyd

Har hatt han som fastlege i mange år. Det er lang ventetid på å komme inn, når du først gjør det så er han lite interessert i å hjelpe deg om han ikke liker det du ønsker blir gjort. Pasientens behov settes ikke først og dette er en grunn til at fastlege blir skiftet.

Fantastisk!!!:)

En fantastisk lege som virkelig tar seg av pasientene sine. Helt enestående! Tar alle symptomer og problemer på alvor, og samtidig tar seg god tid til å lytte og komme med gode råd. Eneste minuset med denne legen er at det er lang ventetid til avtalt time, men dette blir fort tilgitt når du er kommet inn til timen. Beste fastlegen jeg har hatt! Anbefaler virkelig denne legen!!:)

Fantastisk lege!

En fantastisk lege som alltid tar meg på alvor og lytter til det jeg har å si. Han tar seg veldig god tid!

Dyktig og nøye.

Tar seg meget god tid og er dyktig og nøye i alt han foretar seg.
Dette kan føre til en del venting men det er absolutt verdt det.