Tydal legekontor

Siste vurderinger av behandlere ved Tydal legekontor

Den beste fastlegen eg har hatt hittil

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Måtte bruke litt tid på å overbevise henne om at ein tilstand eg hadde trong høgare dose og spesialist, men vi kom då på same side etterkvart. Ho oppdaterer seg på ting relatert til helsa mi og har alltid vore rask med å følge opp med henvisninger og behandling. Synest ho alltid har god oversikt over utviklinga i helsa mi og tar seg god tid til å høyre korleis du har det og føler det, følger også tett opp psykiske utfordringer. Ho er varm og humoristisk og har også ringt dersom det har hasta, samt svart raskt på internsider. Eg har reist nesten 1,5 time ein veg for å ha henne som fastlege og bytter no fastlege kun fordi ho har byrja å jobbe ein annan plass. Hadde aldri bytta henne bort om eg ikkje måtte!

Fantastisk god fastlege

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Johanna er en sånn lege som alle leger burde være. Trygg, lyttende, tydelig og flink med barn (og voksne)! Forklarer sånn at man som pasient forstår, henviser når det trengs, beroliger og tar seg tid.

Verdens beste fastlege!

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Humoristisk, lite selvhøytidelig, empatisk og kunnskapsrik! Tar en på alvor og henviser raskt videre om der er noe hun ikke har god nok kompetanse på. Det er ikke alt vi er enige om hele tiden, men det gjør ingenting! Anbefales:-)

Fantastisk fastlege

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Har hatt Westin som fastlege over flere år. Opplever henne som trygg, grundig og hardt arbeidende. Hun henviser videre ved behov, men er også tydelig når hun mener videre henvisning ikke er nødvendig. Dette fører til at en får veldig tillit til henne og hennes vurderinger. Som pasient opplever en å bli godt ivaretatt. Hun tar seg alltid tid og forklarer grundig om hennes vurderinger omkring de ulike problemstillingene en som pasient kommer med. Jeg er glad og takknemlig for at jeg og mine barn har en lege som henne til fastlege.

Verdens beste lege!

Lege: Johanna Austgulen Westin Skrevet

Har aldri møtt en så fantastisk og omsorgsfull lege som går inn i rollen sin 100%. Du fortjener en blomst!