Bjørn Fredrik Arntsen

Autorisasjon (2010)

Bodin Legekontor Telefonnummer75 50 70 4075 50 70 ...
Østensenveien 9 8009 Bodø
Bjørn Fredrik Arntsen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Bjørn Fredrik Arntsen

Kkjempe bra lege, anbefaler han sterkt!

Syns han er en kjempe kar å ha med og gjør. Flink og kan det meste, det han er litt usikker på leser han seg opp til neste gang man er innom.

Terningkast 6.

Faglig sterk, effektiv, finner løsninger. Han vet hva han snakker om og er kjent med behandlingsmetoder.

Kjempeflink

Kan alltid fortelle alt, og han kommer som regel med gode løsninger:)
Aldri hatt bedre lege, føler han bryr seg om meg og vil mitt beste.

Samarbeidsvillig og fokusert

Jeg var og litt skeptisk til å få han som ny fastlege. Da han tok over for Jan Petter Lea. Men Dr Arntsen er en kjempelege. Han lytter, er engasjert, men ikke minst man har en dialog. Er det noe uklart så spør han og er ikke en lege som bare jatter med.

Jeg er svært fornøyd med han og stoler virkelig på at han vil meg mitt beste. Anbefaler han på det sterkeste ♥

Lytter, og tar pasienten på alvor

Var litt skeptisk, siden han ovetok min forrige fastleges liste da denne sluttet. Men Bjørn Arntsen har vist seg som en lege som tar meg på alvor, lytter og henviser videre når det er nødvendig.

Vet ikke om jeg er enig med kritikken av personalet i "luka". Normalt har jeg med veldig hyggelige damer å gjøre, og særlig på laboratoriet! - men alle kan vel ha en dårlig dag - til og med jeg.

Det er vanskelig å komme gjennom på telefon i "rushtiden", men dette unngår jeg ved å bestille time og resepter på nett. Tar jeg første ledige time, er ventetiden rundt en uke.