Bodin Legekontor

Østensenveien 9 8009 Bodø

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Bodin Legekontor

Grei snill mann med orden

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Det som ikke er bra med Stian, når jeg sier jeg har ondt i mandlene, fordi de er for store, nesten så stor at de vokser UT av halsen min. Sier han, «men vi kan ikke fjerne de…bla bla bla.» 😠jeg har til og med fått dobbel hake nå på grund av mandlene.💀

Trygg og god lege!

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Har hatt Karin Nilsen som fastlege siden ordningen kom istand, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne. En lun og hyggelig person som det er lett å prate med, og jeg opplever henne som en god lytter og faglig kompetent. Har heller ingenting å utsette på dem som sitter i skranken. Elendige parkeringsforhold utenfor klinikken, men det er ikke Karin Nilsens skyld!

Trygt og godt

Lege: Lisa Bøckmann Skrevet

Fantastisk lege som ivaretar på en helt unik måte. Empati og forståelse i miks med effektivitet og løsningsorientert.

Flink lege!!

Lege: Bjørn Fredrik Arntsen Skrevet

Bjørn Fredrik Arnsten er en fantastisk lege. Han bryr seg om pasientene sine og er veldig forsiktig. Han forklarer prosedyren han er i gang med å bruke også sier han i fra hver gang han gjør noe nytt.

Lege med "stoppeklokke"

Lege: Bjørn Fredrik Arntsen Skrevet

Hadde Arntsen som fastlege over en periode på flere år. Opplevde han som utrolig stresset, her var det bare å komme til poenget i lynets hastighet. Noe som jo ikke alltid er like enkelt bestandig. Om han er mindre faglig egnet enn andre leger, kan jeg ikke uttale meg noe om. Men det stresset hans ødela hele kommunikasjonen mellom oss. Så jeg anbefaler han virkelig ikke til noen.