Bodin Legekontor

Østensenveien 9 8009 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Bodin Legekontor

Hyggelig og lyttende lege

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Har hatt henne som fas lege i 4 År og er veldig fornøyd. Som godt voksen kvinne er Karin Nilsen akkurat den fastlegen jeg trenger. Hen forstår seg på kvinneplager og lytter til deg!Har mer dårlig erfaring med unge uerfarne leger. Anbefales!

Ærlig, direkte og veldig dyktig.

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Har hatt Karin som fastlege i mange år, og kommer til å fortsette med det :) Hun er god på å gjøre meg friskere når jeg forlater kontoret, enn da jeg kom. Ærlig, direkte og veldig dyktig - akkurat det jeg trenger. Har utfordret henne flere ganger på diagnose, men hun har alltid hatt rett :)

Anbefales ikke! Sur og arrogant.

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Fikk bare tildelt denne legen ut av det blå. Var kun en gang hos henne, og så var det nok for min del. Men så var det en gang jeg måtte til legen. Men da fikk jeg beskjed om at jeg plutselig ikke hadde henne som fastlege. Var jo veldig rart! Og jeg fikk ikke tildelt noen ny lege. Og di i skranken gjorde ikke akkurat så veldig mye for å finne ut av ting. Jeg var bare glad når jeg kom meg ut av døra der! Men den ene gangen jeg var hos henne så må man først vente nesten en time før man får komme inn. Og når jeg var inne der så gjør hun ikke så mye. Og 15 min av tiden gikk hun til et annet rom for å se hvordan det gikk med noen studenter som var der. Det vil si at jeg fikk 5 min av en legetime som egentlig skal være på 20 min. Hos pasienten naturligvis! Allikavel måtte jeg betale full pris og mer enn det og for timen. Og di i skranken er jo ikke akkurat verdens hyggeligste di heller. Og mørkt og lite imøtekommende venterom. Og dårlig parkering utenfor! Godt å komme seg der i fra!

Trygg og dyktig lege.

Lege: Stian Holmvik Skrevet

En trygg og veldig kunnskapsrik lege. Fikk alltid svar på spørsmål jeg måtte ha. Var min fastlege i 10 år. Vil veldig gjerne anbefale Stian Holmvik.

Tidenes fastlege

Lege: Bjørn Fredrik Arntsen Skrevet

Faglig sterk lege som tar sine pasienter på alvor. Føler meg alltid hørt, sett og godt ivaretatt hos ham. Fantastisk lege!