Bjørn Fredrik Arntsen

Østensenveien 9 8009 Bodø
Tlf: 75 50 70 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørn Fredrik Arntsen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Bjørn Fredrik Arntsen

Kkjempe bra lege, anbefaler han sterkt!

Syns han er en kjempe kar å ha med og gjør. Flink og kan det meste, det han er litt usikker på leser han seg opp til neste gang man er innom.

Terningkast 6.

Faglig sterk, effektiv, finner løsninger. Han vet hva han snakker om og er kjent med behandlingsmetoder.

Kjempeflink

Kan alltid fortelle alt, og han kommer som regel med gode løsninger:)
Aldri hatt bedre lege, føler han bryr seg om meg og vil mitt beste.

Samarbeidsvillig og fokusert

Jeg var og litt skeptisk til å få han som ny fastlege. Da han tok over for Jan Petter Lea. Men Dr Arntsen er en kjempelege. Han lytter, er engasjert, men ikke minst man har en dialog. Er det noe uklart så spør han og er ikke en lege som bare jatter med.

Jeg er svært fornøyd med han og stoler virkelig på at han vil meg mitt beste. Anbefaler han på det sterkeste ♥

Lytter, og tar pasienten på alvor

Var litt skeptisk, siden han ovetok min forrige fastleges liste da denne sluttet. Men Bjørn Arntsen har vist seg som en lege som tar meg på alvor, lytter og henviser videre når det er nødvendig.

Vet ikke om jeg er enig med kritikken av personalet i "luka". Normalt har jeg med veldig hyggelige damer å gjøre, og særlig på laboratoriet! - men alle kan vel ha en dårlig dag - til og med jeg.

Det er vanskelig å komme gjennom på telefon i "rushtiden", men dette unngår jeg ved å bestille time og resepter på nett. Tar jeg første ledige time, er ventetiden rundt en uke.

Den beste legen.

En kjempeflink lege. Han ser deg og lytter til det du sier, er virkelig til tilstede for deg som pasient.

Min nye fastlege

Første gang jeg var hos han følte jeg at han hadde dårlig tid, men jeg var jo ikke syk og skulle bare ha en henvisning til sykehuset som gikk veldig greit.
Et år etter har jeg vært hos han et par ganger og føler meg godt ivaretatt. Veldig fornøyd med hans oppfølling.

Grundig og foståelsesfull lege !

Alltid hyggelig og imøtekommende. Dyktig, grundig, omsorgsfull, tar pasienten på alvor. Har blikk kontakt med pasienten !

Virker uinteressert til en viss grad

Virker ikke som han tar problemer på alvor. Sen med å sende ut brev og annen info som er viktig ift. Helsetilstand.
Vanskelig å få time. Lang ventetid

Oppmerksom, tillitsgivende og virker faglig dyktig

Min erfaring med denne legen har vært svært positiv. Jeg føler meg veldig trygg, føler at jeg blir hørt og forstått.

Veldig seriøs, lyttende og tar deg på alvor.

Følger deg opp slik jeg aldri har opplevd, absolutt beste legen jeg har hatt. Anbefales på det varmeste.

Bryr seg ikke om pasienten

Virker arrogant. Får følelsen av at man forstyrrer ham. Får en følelse av at problemet man har var unødvendig å komme til han med.Aldri mere den legen

En utrolig grei lege

Han er en dyktig lege som lytter og tar seg god tid til å høre og forklare ting.