Tina Bakkejord

Ytteren Legesenter

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Ytteren Legesenter
Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana
Tlf: 75 13 58 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tina Bakkejord er en av 27 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Tina Bakkejord

Utrolig god lege, aldri blitt så godt tatt imot av en lege. Lyttende, forståelsesfull,medmenneskelig og faglig dyktig. Har nok ikke klart meg uten henne i en periode hvor jeg slet med depresjon. God oppfølging og støtte. De som får Tina som lege er heldig.

Flott lege 😁

Har vært hos henne en sjelden gang da min fastlege har vært borte, og er meget fornøyd med henne. Hun er alltid hyggelig, og kommer med saklig informasjon om det jeg vil ha hjelp for. Hadde man hatt lov til å ha to fastleger, ville jeg hatt henne til "jenteting" 😊

Hyggelig og omtenksom lege

Har gått til denne legen en stund nå, og føler meg mer enn fornøyd
smått må man bare infinne seg med at folk har det travelt og at man kanskje ikke får time på dagen, men føler meg godt tatt vare på og har ingenting negativt å si, blir tatt på alvor å får den oppfølgingen man trenger. helt supert legeforhold.

Flott

Får komme til time raskt, veldig god kommunikasjon, flink til å lytte og forklare.

Veldig fornøyd!

Skuffet

Vil henge meg på vurderingen under; opplever heller ikke legen som spesielt lyttende, og har ikke den tilliten og kontakten til legen som er så viktig i lege-pasient-forholdet. Det fører dessverre til at jeg ikke klarer å være så åpen som jeg burde for å få god oppfølging. Er skuffet over hennes manglende tilbakemelding/oppfølging ang et par henvendelser i forbindelse med en sak. Føler at noe av den hyggelige og service innstilte holdningen er litt tillært. Hadde store forventninger/forhåpninger, men jeg ble dessverre skuffet.

lite lyttende,usikker,dårlig å gi tilbakemeldinger på prøver/røntgen

Er blid og hyggelig men synes ikke jeg får den tlliten og kontakten jeg trenger som pasient for å føle meg vel og trygg.Sånn er det i livet,ikke alle man føler seg på bølgelengde med.....

Fantastisk!

Fantastisk lege og medmenneske. Hjelpsom og forståelsesfull. Gjør alt hun kan for å følge opp pasienten og gi rett behandling. Evig takknemlig for at hun er min fastlege!

Flott og samvittighetsfull lege

Jeg byttet til henne for en tid tilbake og er mer enn fornøyd. Veldig imøtekommende og empatisk lege som tar seg tid og har vært til stor hjelp i en vanskelig livssituasjon. God oppfølging, tar tak der det trengs på alle vis. Kommer aldri til å bytte. Anbefales!

Veldig god lege

Jeg syns hun er superflink. Hun tar seg tid til deg, og hører faktisk på deg. Hun tar ting på alvor, og gjør det som må gjøres for å få fart i sakene.

Endelig blir jeg hørt!

Fantastisk lege! Etter mange år hos en annen, blir jeg endelig tatt på alvor og ting blir gjort! Jeg kommer ikke til å bytte fastlege igjen!