Tina Bakkejord

Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana
Tina Bakkejord er en av 25 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Tina Bakkejord

Flott lege 😁

Har vært hos henne en sjelden gang da min fastlege har vært borte, og er meget fornøyd med henne. Hun er alltid hyggelig, og kommer med saklig informasjon om det jeg vil ha hjelp for. Hadde man hatt lov til å ha to fastleger, ville jeg hatt henne til "jenteting" 😊

Hyggelig og omtenksom lege

Har gått til denne legen en stund nå, og føler meg mer enn fornøyd
smått må man bare infinne seg med at folk har det travelt og at man kanskje ikke får time på dagen, men føler meg godt tatt vare på og har ingenting negativt å si, blir tatt på alvor å får den oppfølgingen man trenger. helt supert legeforhold.

Flott

Får komme til time raskt, veldig god kommunikasjon, flink til å lytte og forklare.

Veldig fornøyd!

Skuffet

Vil henge meg på vurderingen under; opplever heller ikke legen som spesielt lyttende, og har ikke den tilliten og kontakten til legen som er så viktig i lege-pasient-forholdet. Det fører dessverre til at jeg ikke klarer å være så åpen som jeg burde for å få god oppfølging. Er skuffet over hennes manglende tilbakemelding/oppfølging ang et par henvendelser i forbindelse med en sak. Føler at noe av den hyggelige og service innstilte holdningen er litt tillært. Hadde store forventninger/forhåpninger, men jeg ble dessverre skuffet.

lite lyttende,usikker,dårlig å gi tilbakemeldinger på prøver/røntgen

Er blid og hyggelig men synes ikke jeg får den tlliten og kontakten jeg trenger som pasient for å føle meg vel og trygg.Sånn er det i livet,ikke alle man føler seg på bølgelengde med.....