Tina Bakkejord

Autorisasjon (2010)

Ytteren Legesenter Telefonnummer75 13 58 5075 13 58 ...
Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana
Tina Bakkejord er en av 21 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Tina Bakkejord

Fantastisk lege

Utrolig god lege, aldri blitt så godt tatt imot av en lege. Lyttende, forståelsesfull,medmenneskelig og faglig dyktig. Har nok ikke klart meg uten henne i en periode hvor jeg slet med depresjon. God oppfølging og støtte. De som får Tina som lege er heldig.

Flott lege 😁

Har vært hos henne en sjelden gang da min fastlege har vært borte, og er meget fornøyd med henne. Hun er alltid hyggelig, og kommer med saklig informasjon om det jeg vil ha hjelp for. Hadde man hatt lov til å ha to fastleger, ville jeg hatt henne til "jenteting" 😊

Hyggelig og omtenksom lege

Har gått til denne legen en stund nå, og føler meg mer enn fornøyd
smått må man bare infinne seg med at folk har det travelt og at man kanskje ikke får time på dagen, men føler meg godt tatt vare på og har ingenting negativt å si, blir tatt på alvor å får den oppfølgingen man trenger. helt supert legeforhold.

Flott

Får komme til time raskt, veldig god kommunikasjon, flink til å lytte og forklare.

Veldig fornøyd!

Skuffet

Vil henge meg på vurderingen under; opplever heller ikke legen som spesielt lyttende, og har ikke den tilliten og kontakten til legen som er så viktig i lege-pasient-forholdet. Det fører dessverre til at jeg ikke klarer å være så åpen som jeg burde for å få god oppfølging. Er skuffet over hennes manglende tilbakemelding/oppfølging ang et par henvendelser i forbindelse med en sak. Føler at noe av den hyggelige og service innstilte holdningen er litt tillært. Hadde store forventninger/forhåpninger, men jeg ble dessverre skuffet.