Eirin Anita Eilertsen

Autorisasjon (2011)

Eirin Anita Eilertsen er en av 3 fastleger i Sørfold

Siste vurderinger av Eirin Anita Eilertsen

Fantastisk lege

Jeg har hatt Eirin som lege i over 10 år. Opplever henne som omsorgsfull, ærlig og flink. Hun tar seg god tid, tar notater og står på for pasientene sine. Jeg føler meg trygg på henne og jeg blir hørt på.

God lege og flott menneske

Eilertsen er dyktig, etterrettlig og grundig - og har stor omsorg for sine pasienter. Hun holder ord, og sender fort til utredning hos spesialist, når hun mener det kan være nødvendig.
Og ikke minst er hun et varmt og likandes menneske som er lett å kommunisere med. Hun kan kunsten å lytte, også.

Skulle gjerne gitt henne mer enn fem stjerner!

Profesjonell, lyttende og kunnskapsrik.

Jeg og min kone har Eirin Eilertsen som fastlege.Hun lytter, er samvittighetsfull ,og har et vinnende vesen.Vi føler oss trygge hos henne. Fantastisk lege!

God familielege

Jeg og barna mine har hatt Eirin til fastlege i noen år nå. Jeg opplever at hun tar oss på alvor og gjør grundige undersøkelser. Hun får ting gjort og følger opp det man starter. Jeg føler meg trygg og ivaretatt av Fauske legesenter.

Ingenting skjer

Føler ikke jeg får oppfølging eller blir tatt på alvor. Tiden går og ingenting skjer. Mulig dette er et resultat av sprengte legelister, men jeg får ikke den hjelpen jeg trenger