Ingrid Eiterå

Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana
Ingrid Eiterå er en av 25 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Ingrid Eiterå

BEHAGELIG LEGE 😊

Har vært både hos Ingrid og en av de andre kvinnelige legene når min fastlege har vært borte... Ingrid (og ho andre) gjør alt som står i deres makt for at alt skal bri så bra som mulig. Det som er bra med spesielt Ingrid er at ho får meg til å slappe av og tro og håpe at ting ordner seg til slutt 😊 Jeg må også få skryte av helsesekretærene, de gjør sitt ypperste for at vi pasienter skal ha en bra helhetsopplevelse av besøket der. Dessuten er de jevnt over meget hyggelig!

Svært god

Har tid til pasienten. Legen er lyttende og forsøker å forstå hva som er problemet for pasienten. Hun er nøye og forklarende slik at pasient får den informasjon vedkommende trenger.

Verdens aller beste lege!

Utrolig empatisk, effektiv og lytter alltid.
Tar seg god tid til deg og dekker dine behov. Veldig flink til oppfølgning

Fantastis Lege

Tar pasienten på alvor å er opptatt av at "alt" skal være greit når man går ut av kontoret hennes. Hele familien har henne som fastlege å vi er alle fornøyde :)

Alltid fornøyd når timen er ferdig

Ingrid er en kunnskapsrik lege som behandler meg med respekt og forståelse. Hun er en god lytter og spør alltid om jeg har det bra ellers i slutten av timen. En dyktig lege på alle områder etter min mening. Og kan litt om alt, slik en allmennlege skal.