Ghasem Fard-Hassaninia

Brønnøysund Legesenter

2005

Brønnøysund Legesenter Telefonnummer75 01 24 0075 01 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skulesvei 13 8900 Brønnøysund
Ghasem Fard-Hassaninia er en av 9 fastleger i Brønnøy

Siste vurderinger av Ghasem Fard-Hassaninia

Ikke fornøyd

Opplevde han som autoritær og lite lyttende. Det virket ikke som at han hørte på det jeg hadde å si og det jeg prøvde å formidle.

Totalt meget godt fornøyd

Har livsstilsykdommer som krever kontakt med fastlege minst 4x i året. Generelt god tilgjengelighet for timebestilling innenfor to uker horisont - og kortere når nødvendig.. Balanserte tilbakemeldinger/oppfølging på nødvendig medisinering og krav til egen oppfølging. Forklarer på en forståelig måte resultat av prøver og videre oppfølging - inkludert hva jeg selv må vektlegge og sjekker/følger opp dette ved neste konsultasjon. Noen ganger er han tydelig preget av en hektisk dag, men da er det bare å spørre når det går litt "kjapt i svingene". Totalt meget godt fornøyd med Ghasem som fastlege.

Veldig bra fastlege men umulig å komme inn hos

Kommer du gjennom nåløyet og får time til han så er han meget dyktig, men å komme ditt er vanskelig. Ofte over en måneds ventetid.

Meget grei lege

Hittil har Ghasem vært meget tillitsvekkende, trygg og omtenksom angående meg som pasient.

Kort

Inn og ut like langt
Kontakt legevakt ,hvis tilstand forverrer seg.
Etter og ha ventet en 4 uker på time.