Brønnøysund Legesenter

Telefonnummer75 01 24 0075 01 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skulesvei 13 8900 Brønnøysund

Siste vurderinger av Brønnøysund Legesenter

Dyktig og vennlig

Lege: Katrine Rose Larsen Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt av Katrine Rose som lege. Hun stiller de riktige spørsmålene og følger deg opp på en god og vennlig måte. Skal du videre i systemet, sender hun henvisning raskt og effektivt til aktuelle instans. Håper å få ha henne som lege i mange år fremover.

Ikke fornøyd

Lege: Ghasem Fard-Hassaninia Skrevet

Opplevde han som autoritær og lite lyttende. Det virket ikke som at han hørte på det jeg hadde å si og det jeg prøvde å formidle.

En usympatisk lege

Lege: Olga Benum Skrevet

Arrogant, og uten evne til å kommunisere. Fremstår uten empati.Forferdelig opplevelse!Håper at legen forbedre seg.

Totalt meget godt fornøyd

Lege: Ghasem Fard-Hassaninia Skrevet

Har livsstilsykdommer som krever kontakt med fastlege minst 4x i året. Generelt god tilgjengelighet for timebestilling innenfor to uker horisont - og kortere når nødvendig.. Balanserte tilbakemeldinger/oppfølging på nødvendig medisinering og krav til egen oppfølging. Forklarer på en forståelig måte resultat av prøver og videre oppfølging - inkludert hva jeg selv må vektlegge og sjekker/følger opp dette ved neste konsultasjon. Noen ganger er han tydelig preget av en hektisk dag, men da er det bare å spørre når det går litt "kjapt i svingene". Totalt meget godt fornøyd med Ghasem som fastlege.

Dyktig lege men?????????????

Lege: Siri Brekke Arntzen Skrevet

Dyktig lege men umulig å få tak i Det er uholdbart i lengden Er skjelden hos lege og når jeg prøver få tak i ho kan hun aldri svare på tlf Har sittet 7 dager tre kvarter på tlf prøvd få tak i ho Har lagt inn beskjed hver gang men ikke fått svar