Brønnøysund Legesenter

Skulesvei 13 8900 Brønnøysund

Siste vurderinger av behandlere ved Brønnøysund Legesenter

Ok med blodprøver og betennels med ikke kroniske smerter.

Lege: Torleif Johan Larssen Skrevet

Han er allmennlege men kan ikke alt. Viser manglende forståelse og kunnskap når smerteproblematikk ikke viser på på blodprøve. Han er av min oppfatning sv gammelskolen det kalles. Tung og ustrukturert måte å kommunisere på. Skulle hatt bedre legeforståelse av kroniske plager. Da dette over tid for min del går i utmattelse og det fremdeles er manglende kunnskap og diagnostisering. Sitter mye å skriver på tastatur uten å kommunisere.

Hyggelig lege

Lege: Renate Garshol Lomsdal Skrevet

Hyggelig lege som forstår pasient og tar seg tid til å lytte. Det tar litt tid å få time, men slik er det vel mange plasser

Måtte velge ny fastlege

Lege: Ghasem Fard-Hassaninia Skrevet

Mye borte, virker uinteressert og bestilt time medio April 2020 er enda ikke besvart.

Problemer med å håndtere diverse livsstilssykdommer, og har vanskelig for å stole på pasient.

Så meg derfor nødt til å bytte fastlege for i det hele tatt om mulig å få hjelp.

Effektiv og tar meg på alvor

Lege: Olga Benum Skrevet

Jeg har bare hatt positive opplevelser under mine legebesøk. Hun lytter og får med seg det jeg ønsker å formidle. Sender nødvendige henvisninger der og da, føler meg trygg på at ting blir iverksatt. Når hun skriver henvisninger er hun nøye med at nødvendige detaljer er på plass. Jeg kom veldig sent til en time en gang, men hun tok seg god tid til å lytte og jeg følte jeg fikk optimalt utbytte av timen. Hun kan til tider virke litt stressa, men hun får jobben gjort.

Effektiv, trygg, god fagkunnskap

Lege: Olga Benum Skrevet

Lett å kommunisere med. Tar seg god tid og gjør undersøkelsene grundige. Er effektiv og trygg. Sender henvisning raskt hvis man ønsker det eller hvis hun ser behov for spesialkompetanse eller videre utredning.