Irene Fossheim

Autorisasjon (1986)

Øvermo Legesenter Telefonnummer75 19 80 1075 19 80 ...
Fritjof Nansensgate 2C 8622 Mo i Rana
Irene Fossheim er en av 21 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Irene Fossheim

Fantastisk lege

Hadd Irene over en lenger periode.
Hun er flink til det hun gjør, og tar meg seriøs i mine bekymringer.
Vill ikke ha velget noen andre.

Grundig og flink lege

Jeg og mine barn har hatt Irene som fastlege i mange år. Hun er dyktig og tar tak i helseutfordringer vi har hatt og er faglig dyktig. Ja, du må nok belage deg på at hun ofte er forsinket når du har time, men jeg syns det er verdt det. Hun er snar med å henvise til spesialister dersom det er behov for det og jeg har hele tiden under alle disse år opplevd at hun har fulgt oss godt opp.

Missfornøyd

Jeg har vært fornøyd med irene i mange år, men det siste året har hun endret seg drastisk. Hun har bestandig lang ventetid for og komme inn, alt fra 1time og utover så man må ha god tid når man skal til legen. Tar heller ikke skikkelig tak i ting, for det er forseint. Hun svarer deg heller ikke noe hyggelig, hvis hun har en helt annen mening en det du har. Greit at leger vet mye, men spydige og frekke svar er ikke noe hyggelig, når du er hos legen. Jeg har lenge vurdert og bytte fastlege, da ting bare har blitt verre for hver gang jeg har vert hos henne. Men nå har jeg tatt skrittet videre, og satt meg på venteliste til ny fastlege.

Ingen over, ingen på siden!

Er slik en fastlege bør være, og enda mer! Hun bryr seg, rett og slett, og gjør stor innsats. Har vært min lege i 24 år, og føler meg alltid sikker på å være i trygge hender hos henne.

Misfornøyd

Har hatt samme fastlege i 30 år. Dårlig mottakelse i skranken, sure damer. Vanskelig å komme igjennom på telefon. En generelt vanskelig lege, tar ikke tak i noe. Vanskelig å kommunisere med lege. Bytter nå derfor lege.