Øvermo Legesenter

Fritjof Nansensgate 2C 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Øvermo Legesenter

Tar ikke meg og mine plager på alvor.

Lege: Guttorm Dahl Johnsen Skrevet

Han sier jeg er frisk som en fisk og bare må gå på jobb selv om jeg ikke er i form til det. Henviser til blodprøvesvar og blodtrykk som ser bra ut, men ser ikke hele bildet.
Sammenlikner meg som pasient med seg selv som han hevder aldri har vært borte fra arbeide én dag på 25 år.
Gjerrig på å skrive sykmelding og hvis han først gjør det så er det med en for lav sykmeldingsprosent og for få dager så en må stresse for å få fornyet sykmelding mens man er syk.
Skjer det feil legger han ansvaret på pasienten og sier det ikke er hans ansvar å følge opp.
Han er ingen god lege for sarte og svake pasienter som trenger hjelp og støtte. Usympatisk og lite empatisk.

Solid lege

Lege: Guttorm Dahl Johnsen Skrevet

God å snakke med, tar meg på alvor, dyktig og samvittighetsfull. Rolig og lite stresset. Også god tilbakemelding på nett.

Helt ok

Lege: Guttorm Dahl Johnsen Skrevet

Ser flere kommentarer hvor pasientene enten er helt fornøyde eller kjempe skuffet. Jeg har hatt denne legen i 10+ år og han virker kunnskapsrik og gjør det som trengs. Relativt fornøyd.

En dame som ikke er verdens hyggeligste i skranken, men ellers bra.

Fantastisk lege

Lege: Irene Fossheim Skrevet

Hadd Irene over en lenger periode.
Hun er flink til det hun gjør, og tar meg seriøs i mine bekymringer.
Vill ikke ha velget noen andre.

Grundig og flink lege

Lege: Irene Fossheim Skrevet

Jeg og mine barn har hatt Irene som fastlege i mange år. Hun er dyktig og tar tak i helseutfordringer vi har hatt og er faglig dyktig. Ja, du må nok belage deg på at hun ofte er forsinket når du har time, men jeg syns det er verdt det. Hun er snar med å henvise til spesialister dersom det er behov for det og jeg har hele tiden under alle disse år opplevd at hun har fulgt oss godt opp.