Øvermo Legesenter

Telefonnummer75 19 80 1075 19 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fritjof Nansensgate 2C 8622 Mo i Rana

Siste vurderinger av Øvermo Legesenter

Utrygg

Lege: Ole Henrik Eng Skrevet

Skulle hørt på andre når det gjelder legevalg,men tenkte at det er jo ikke så viktig og jeg trenger lege nå. Han hadde ingen på ventelista si og nav trenger legeerklæring så eg valgte herr eng. Desverre. Fastlegeordningen .Sier ikke mer. Han har hatt to kvinnelige vikarer. Begge utenlandske. Flinke damer. Men herr eng skjerp deg,alle kan forandre seg til det bedre,du med.

Super doctor, great surgery

Lege: Ole Henrik Eng Skrevet

Very happy with the service and treatment myself and my son have received. Always on time and very thorough. Receptionist kind and efficient. Would highly recommend

Tok meg ikke på alvor

Lege: Guttorm Dahl Johnsen Skrevet

De gangene jeg har oppsøkt denne legen for å bare sjekke om jeg har halsbetennelse eller noe sånt er han god - da går det raskt og jeg får medisinen jeg trenger.

Men det var en gang jeg tok motet til meg for å snakke om min mentale helse (som ikke har vært så god i mange år). Da ble jeg ikke tatt på alvor, og ble fortalt at jeg bare ikke måtte tenke så mye over det, og at vi alle har angst. Etter det byttet jeg fastlege tvert, ble skremt over hvor lite han tok den mentale helsen min på alvor.

Ingen over, ingen på siden!

Lege: Irene Fossheim Skrevet

Er slik en fastlege bør være, og enda mer! Hun bryr seg, rett og slett, og gjør stor innsats. Har vært min lege i 24 år, og føler meg alltid sikker på å være i trygge hender hos henne.

Mest useriøs lege en han finnes ikke.

Lege: Guttorm Dahl Johnsen Skrevet

Legen viser ikke forståelse , er arrogant, frekk , kaller meg å sier frekke ting , jeg ifølge han så er jeg frisk 24/7, da det faktisk ikke stemt. Lang ventetid tid på time , å når møte er eks 13.00 så må du regne med å vente til 13.45 osv.
Anbefales ikke på noen måter , bare et godt råd. TAKK