Nils Alexander Tinglum Gjestvang

Midtløkken legekontor
Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg
Nils Alexander Tinglum Gjestvang er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Nils Alexander Tinglum Gjestvang

Legen tar ting seriøst. Han undersøker og følger opp veldig bra.
Det hender også at han hjem og spør hvordan ting går.
Kan virkelig anbefale han.

Hjelpsom og grundig

Fikk svar på alt jeg lurte på og mer til. Opplevde at han brydde seg. Spurte flere oppfølgeingsspørsmål, og var til og meg tilgjengelig på telefon, da først behandling ikke fungerte.

Burde lytte bedre

Føler mistrodd og blir ikke tatt på alvor, hvis han ikke tror på pasienten sin så burde han si det så vedkommende kan finne en annen lege som man føler å bli hørt.

Den beste Legen jeg har hatt.

Han er veldig oppegående, behagelig svarer på det jeg spør om og er han i tvil, undersøker han eller sender meg videre. Kan man forlange mer.

Rolig og tålmodig :)

Veldig fornøyd med denne fastlegen. Rolig, tålmodig og lytter til hva man sier.

Gir alltid gode råd og tips :)

God lege!

Det er med tungt hjerte jeg har (etter flytting) måttet bytte fastlege. Gjestvang er uten tvil den mest imøtekommende og hjelpsomme legen jeg har hatt. Han lytter til det du sier og tar seg god tid. Han tar tak i ting og får ting gjordt. Alt i alt en hyggelig og god lege.

Vanskelig å få tak i selve legekontoret på tlf.

Uerfaren lege

Hyggelig, men veldig uerfaren lege. Virker veldig usikker når han får litt "vanskelige" spørsmål. Han spør sjelden om ting, man må huske å fortelle alt, derfor får han ikke det riktige bildet av pasienten heller.

Tar pasienten på alvor

En veldig behagelig, imøtekommende, lyttende lege som tar pasienten på alvor. Mangler litt faglig tyngde, men henviser videre dersom det er nødvendig. Kunne gjerne hatt ham som fastlege, hadde det ikke vært for at jeg foretrekker kvinnelige leger.

Den klart beste legen jeg har hatt

Etter å ha vært kasteball i systemet i mange år var det befriende å komme til en lege som tok meg på alvor, han hadde lest journalen min før jeg kom til første time. Han var raskt ute med henvisninger og ringte når han hadde fått svar på blodprøver og andre ting, han tar seg tid til pasienten og lytter til pasienten

Kjempelege

Gjestvang var en av de beste leger jeg har hatt. Synd han flyttet og listen ble overtatt av en lege som ikke faller i min smak:(

Med god margin den beste legen jeg har gått hos.

Enestående lege som evner å sette seg inn i problemstillinger og forklare sykdomsbildet på en måte som pasienten kan skjønne.

Han har også vist evne til å lese seg opp og lære om nye diagnoser hos pasienter