Midtløkken legekontor

Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg

Siste vurderinger av Midtløkken legekontor

Tar ikke alltid mine problemer seriøst

Lege: Alexander Tinglum Gjestvang Skrevet

Jeg har liten tillitt igjen for denne legen. Han har gitt meg god hjelp flere ganger; lyttet og henvist meg videre, men det har også hendt at han har sagt "nei, jeg tror ikke det er nødvendig å gjøre noe med det", om kroniske sykdommer som har forverret seg fordi tiltak ikke ble satt i gang. Jeg skulle ønske han tok meg på alvor hver gang. De andre ansatte er svært dyktige og hyggelige i sin arbeidsutførelse og fortjener all ros som kan gis. Ventetiden er lang, det tar fort opp til 3 uker før man får legetime, med mindre man ringer akkuratt kl. 08:00 og får en akutttime samme dagen. Jeg har opplevd å vente 15 minutter i telefonen uten å få svar. Det er gode parkeringsmuligheter rett i nærheten av legekontoret som er gratis.

Flott lege som bryr seg

Lege: Alexander Tinglum Gjestvang Skrevet

Flott lege som bryr seg og tar tak i ting. Er kunnskapsrik og sjekker opp hvis noe er nytt eller annerledes. En lege man føler seg trygg på. Han er oppriktig interessert i erfaringer en gjør i forhold til ulike behandlinger osv.

Grundig og tillitsfull

Flink til å følge opp
Tok kontakt, ringte meg med tilbakemelding på prøver o.l.
Alltid positiv
Svært samvittighetsfull og grundig

Utdatert og nedverdigende

Lege: Trond Holager Skrevet

Anbefales ikke, opplever holager som en arrogant, utdatert og nedverdigende lege som verken lytter eller følger opp.

Og er du gravid, så bør du velge en annen lege!

Men det øvrige personalet oppleves som hyggelige og hjelpsomme!

Dr.Dyktig

Dette er en beste legen jeg har hatt av ca.9-10stk
Han tar ting på alvor og undersøker grundig. Han har lest seg opp på problemer han har vært usikker på, og forhørt seg grundig med kollegar og andre leger.
Han har fulgt opp utenom legetimene, og ringt og lurt på hvordan det går. Dette kaller jeg ekstra service.
Populær lege og må da forvente at man ikke kan få legetime på dagen, hvis ikke akkutt. Da har han tatt inn, selv om det medfører litt forsinkelse i systemet.
Kan anbefale på det sterkeste.