Midtløkken legekontor

Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Midtløkken legekontor

Empatisk og dyktig

Lege: Alexander Tinglum Gjestvang Skrevet

Et legekontor hvor alle ansatte yter god service. Har så langt bare gode ting å si om denne fastlegen og legekontoret. Empatisk lege som lytter og henviser videre når det er behov for det

Rolig, trygg og hyggelig

Lege: Alexander Tinglum Gjestvang Skrevet

Jeg er alltid fornøyd med fastlege Aleksander Gjestvang :-) I tillegg er kontordamene utrolig hyggelige og hjelpsomme!

Tok meg ikke på alvor og jeg forlot legetimen med en dårlig følelse

Lege: Vegard Berling Skrevet

Jeg var først veldig fornøyd med dr. Berling. Etter kort tid opplevde jeg at han ikke tok meg på alvor og jeg følte meg til bry på legetime hos han. Jeg kviet meg til å besøke legen, følte meg misforstått når jeg først dro dit og forlot timene med en dårlig følelse. Det kan være en kjemi-ting, men jeg føler ikke han er den rette legen for meg.

Kjempefornøyd med legekontoret! Hyggelige i resepsjonen og lett tilgjengelig på telefon.

Tar ikke alltid mine problemer seriøst

Lege: Alexander Tinglum Gjestvang Skrevet

Jeg har liten tillitt igjen for denne legen. Han har gitt meg god hjelp flere ganger; lyttet og henvist meg videre, men det har også hendt at han har sagt "nei, jeg tror ikke det er nødvendig å gjøre noe med det", om kroniske sykdommer som har forverret seg fordi tiltak ikke ble satt i gang. Jeg skulle ønske han tok meg på alvor hver gang. De andre ansatte er svært dyktige og hyggelige i sin arbeidsutførelse og fortjener all ros som kan gis. Ventetiden er lang, det tar fort opp til 3 uker før man får legetime, med mindre man ringer akkuratt kl. 08:00 og får en akutttime samme dagen. Jeg har opplevd å vente 15 minutter i telefonen uten å få svar. Det er gode parkeringsmuligheter rett i nærheten av legekontoret som er gratis.

Flott lege som bryr seg

Lege: Alexander Tinglum Gjestvang Skrevet

Flott lege som bryr seg og tar tak i ting. Er kunnskapsrik og sjekker opp hvis noe er nytt eller annerledes. En lege man føler seg trygg på. Han er oppriktig interessert i erfaringer en gjør i forhold til ulike behandlinger osv.