Dorien Vanden Eycken

Autorisasjon (2008)

Dorien Vanden Eycken er en av 6 fastleger i Hurdal

Siste vurderinger av Dorien Vanden Eycken

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har hatt Dorien i 10 år, og flyttet en time fra hurdal for 7 år siden, men har fortsatt samme lege og nekter å bytte. Kjører den timen med glede for å beholde henne. Hun følger opp, tar tak i og leser seg opp på det hun ikke er spesialist på. Meget fornøyd pasient, som er ofte hos legen!

Fantastisk lege

Hun er en forståelsesfull og hyggelig lege, er så takknemlig for å ha henne som fastlege. Hun tar deg på alvor, forklarer godt og selv om hun har mye å gjøre så tar hun seg alltid tid til deg. Hvis du sender meld å sier at du veldig gjerne kunne trengt to ord på telefon så rekker hun stort sett alltid å ringe i løpet av dagen. Hun har alltid et smil på lager og gjør det hun kan for at du skal ha det best mulig. Fantastisk dame!

Dyktig lege

En lege som virkelig tar deg på alvor, lytter, og sender deg videre raskt bare for å utelukke at det er noe galt. Godt humør og man slapper godt av når man er hos henne. Er det noe som står på og man ringer for å høre om time, så finner hun som regel litt tid til en - ofte allerede samme dag!

Fantastisk lege!

En lege som stiller opp, lytter, forstår deg og ikke minst hjelper deg med alt fra a til å. Hun ser hele mennesket, og du blir behandlet med verdighet. Aldri opplevd at hun ikke har hatt tid til meg, og jeg vet jeg kan stole på henne. Etter mitt første møte fikk jeg stor tillit til henne som lege, og dette er en lege jeg vil anbefale til alle. Hun er aldri sein med å henvise videre til spesialister eller andre sykehus om det er noen plager du har som krever røntgen etc. Hun tar deg seriøst og hun er ei blid og positiv dame. Den viktigste egenskapen en lege har er nettopp det å lytte og være en person du kan betro deg til, og dette er Dorien. Om hun ikke har tid til å ta deg inn på time, så ringer hun deg alltid for å høre om alt står bra til. Fantastisk lege!

Ser helheten!

Flink og grundig lege som er opptatt av helheten og godt samarbeid med andre instanser samtidig som hun er først og fremst opptatt av å lytte til deg som pasient. Denne legen har hjulpet meg mye.