Dorien Vanden Eycken

Tlf: 63 92 05 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dorien Vanden Eycken er en av 4 fastleger i Hurdal

Siste vurderinger av Dorien Vanden Eycken

Fantastisk lege!

En lege som stiller opp, lytter, forstår deg og ikke minst hjelper deg med alt fra a til å. Hun ser hele mennesket, og du blir behandlet med verdighet. Aldri opplevd at hun ikke har hatt tid til meg, og jeg vet jeg kan stole på henne. Etter mitt første møte fikk jeg stor tillit til henne som lege, og dette er en lege jeg vil anbefale til alle. Hun er aldri sein med å henvise videre til spesialister eller andre sykehus om det er noen plager du har som krever røntgen etc. Hun tar deg seriøst og hun er ei blid og positiv dame. Den viktigste egenskapen en lege har er nettopp det å lytte og være en person du kan betro deg til, og dette er Dorien. Om hun ikke har tid til å ta deg inn på time, så ringer hun deg alltid for å høre om alt står bra til. Fantastisk lege!

Ser helheten!

Flink og grundig lege som er opptatt av helheten og godt samarbeid med andre instanser samtidig som hun er først og fremst opptatt av å lytte til deg som pasient. Denne legen har hjulpet meg mye.

Flink og god lege

En lege som faktisk hører på hva du sier, og spør heller en ekstra gang enn å oppleve missforståelser og feiltolkninger. Men kan bli litt hektisk til tider, dette kan være fordi hun tar imot alle dersom det er noe der og da, som jeg ser på som en god egenskap. Hun har alltid plass til pasientene sine.

Blid og koslig!

Munter og i godt humør. Lytter og forstår. Anbefales!