Hurdal Legesenter AS

Telefonnummer63 92 05 2063 92 05 ...
Doktorvegen 15 2090 Hurdal

Siste vurderinger av behandlere ved Hurdal Legesenter AS

Trygg og hyggelig

Lege: Anne Marie Fjeldvang Skrevet

Er heldig som har fått henne som fastlege, hun er nøye. Veldig betryggende. Hyggelig. Hun lytter å hun er en helt herlig dame som tar deg på alvor. Hun går «way beyond», føler meg veldig godt behandlet.

Fantastisk lege

Lege: Rikke Mowinckel Skrevet

Rikke er en fantastisk lege som hører og lytter på sine pasienter. Kjører 3 timer turretur til henne

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Dorien Vanden Eycken Skrevet

Jeg har hatt Dorien i 10 år, og flyttet en time fra hurdal for 7 år siden, men har fortsatt samme lege og nekter å bytte. Kjører den timen med glede for å beholde henne. Hun følger opp, tar tak i og leser seg opp på det hun ikke er spesialist på. Meget fornøyd pasient, som er ofte hos legen!

Fantastisk lege

Lege: Dorien Vanden Eycken Skrevet

Hun er en forståelsesfull og hyggelig lege, er så takknemlig for å ha henne som fastlege. Hun tar deg på alvor, forklarer godt og selv om hun har mye å gjøre så tar hun seg alltid tid til deg. Hvis du sender meld å sier at du veldig gjerne kunne trengt to ord på telefon så rekker hun stort sett alltid å ringe i løpet av dagen. Hun har alltid et smil på lager og gjør det hun kan for at du skal ha det best mulig. Fantastisk dame!

En Overvåken Snill og God Fagsterk Lege

Lege: Leena Misbah Sehota Skrevet

Er utrolig på og får ting til å skje når det gjelder, Alltid Deg i fokus. Henne vil jeg beholde som fast lege.
Anbefales på det høyeste.. :-) :-)