Arild Vedvik

Doktorv.15 2090 Hurdal
Arild Vedvik er en av 4 fastleger i Hurdal

Siste vurderinger av Arild Vedvik

En lege til å stole på

Jeg har hatt Vedvik hele mitt liv. På grunn av flytting var jeg dessverre nødt til å bytte fastlege med tanke på avstand, men jeg skulle virkelig ønske jeg ikke hadde trengt det!

Vedvik er en utrolig flink og tålmodig lege. Han tar seg god tid med deg og han lytter til hva du sier. Han er ikke stresset eller avvisende som noen andre leger er. Han prøver alltid å forstå hva du opplever og lytter til deg.

Jeg har alltid følt at jeg kan stole på ham. Har mye tillit til ham. Oppfører seg profesjonelt selv i "flaue" situasjoner, og får meg til å føle at det ikke er noe å være redd for å fortelle.

Veldig god lege som bryr seg om deg!

En drømmelege i mine øyne

Ville ikke byttet han ut for alt i verden,han har hjulpet og støttet meg i 9 år,alltid åpen for å sende deg videre om det trengs.Jeg føler at han lytter til pastienten sin. Flere skulle vært som han.

En av de bestelegene jeg noensinne har hatt

Han er en fornuftig lege som hører på hva pasienten har og si og stiller riktig diagnose. Usannsynlig nok ber han også om unnskyldning hvis noe er gått i feil retning. Tålmodig, og ser ikke på klokken for å se om konsultasjonen er over.
Anbefales på det varmeste!

God lege som faktisk lytter

Vedvik er en god lege, som faktisk lytter til deg og tar seg tid til deg. Han sender henvisninger umiddelbart og du føler deg trygg på at han tar deg på alvor. Han har en merkelig sans for humor, men han har godt humør og tar en fleip.

Trygg og god lege

Arild Vedvik er en trygg og god lege som ivaretar hele familiens helse.