Arild Vedvik

Autorisasjon (1984)

Arild Vedvik er en av 6 fastleger i Hurdal

Siste vurderinger av Arild Vedvik

Fabelaktig lege!

Arild er fabelaktig. Dyktig. Detaljert. Kunnskapsrik. Ser deg. Rådgir. Er direkte. Streng. Løsningsorientert. Samtidig forståelsesfull og empatisk. Tar seg tid til deg. Ser alvor når det er der. Handler raskt. Jeg føler meg veldig trygg og ivaretatt som pasient.

Trygg og kunnskapsrik

God og trygg fastlege. Arild lytter godt og forklarer nøye, både om det som feiler meg og hvordan jeg skal bli bedre. Takknemlig for å ha så god fastlege både til meg, barn og barnebarn!

Egen, suveren klasse.

Har aldri opplevd maken til trygg, dyktig og klok lege. Han har tid! Dessuten innsikt i menneskesjelen og forstår at psyken, sjelen og kroppen hører sammen og påvirker hverandre gjensidig.
Anbefales på det sterkeste og varmeste.

En lege til å stole på

Jeg har hatt Vedvik hele mitt liv. På grunn av flytting var jeg dessverre nødt til å bytte fastlege med tanke på avstand, men jeg skulle virkelig ønske jeg ikke hadde trengt det!

Vedvik er en utrolig flink og tålmodig lege. Han tar seg god tid med deg og han lytter til hva du sier. Han er ikke stresset eller avvisende som noen andre leger er. Han prøver alltid å forstå hva du opplever og lytter til deg.

Jeg har alltid følt at jeg kan stole på ham. Har mye tillit til ham. Oppfører seg profesjonelt selv i "flaue" situasjoner, og får meg til å føle at det ikke er noe å være redd for å fortelle.

Veldig god lege som bryr seg om deg!

En drømmelege i mine øyne

Ville ikke byttet han ut for alt i verden,han har hjulpet og støttet meg i 9 år,alltid åpen for å sende deg videre om det trengs.Jeg føler at han lytter til pastienten sin. Flere skulle vært som han.