Stian Holmvik

Autorisasjon (2004)

1 av 435 (Bindal Legekontor)
0 av 1200 (Bodin Legekontor)

Bindal Legekontor Telefonnummer75 03 25 6075 03 25 ...
Oldervikveien 5 7980 Terråk
Stian Holmvik er en av 4 fastleger i Bindal
Bodin Legekontor Telefonnummer75 50 70 4075 50 70 ...
Østensenveien 9 8009 Bodø
Stian Holmvik er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Stian Holmvik

Beste legen i Salten

Har hatt Stian som fastlege i 15 år nå. Forståelsesfull og støttende lege som ser hele deg. Bor nå på fauske, men kommer aldri til å bytte fastlege. Anbefaler alle å ha Stian som fastlege.

Nøye og kunnskapsrik.

Stian Holmvik er en fantastisk lege som er meget imøtekommende, dyktig og nøye- uansett hva problemet måtte være. Han ser hele mennesket, og man føler seg godt ivaretatt- både medisinsk og psykisk. I love this guy!

Best i byen!

Mannen er rett på sak, nøyaktig, effektiv og tillittskapende.
Han er meget faglig oppdatert, og er veldig dyktig på å forklare avansert fysiologi og patologi på en slik måte at jeg som pasient forstår hva som menes. Har man Holmvik som fastlege kan man være sikker på at man er i de beste hender.

Ett unikum og en diamant!

Hatt Stian som fastlege fra jeg var 17 år. Med opphold på 3 år gr. flytting, så fikk jeg han tilbake igjen, heldigvis!
Lytter, forstår, utreder, undersøker, henviser, ja, du føler deg 110% trygg og hørt inne hos han.
En mann som virkelig lever for det han jobber med, og viser stor entusiasme og engasjement til yrket sitt!

Ord blir fattige i beskrivelsen av denne legen. Det er bare positivt å si.

unik, udeffinerbar

Den ENESTE på en lang tidsperiode(fra 2005-) som SER, HØRER/LYTTER og viser MEDMENNESKELIGHET, samt ALDRI svarer uten å vite! hjelpe r pasienten(meg) med mine kamper til å overvinne sin depresjon og angst for å få tilbake følelsen av selvrespekt og glede i dagliglivet.

"Mistet" han, men "vant" meg ham tilbake, med 2års finkjemming/leting av ledige plasser hos han som fastlege