Stian Holmvik

Østensenveien 9 8009 Bodø
Stian Holmvik er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Stian Holmvik

Best i byen!

Mannen er rett på sak, nøyaktig, effektiv og tillittskapende.
Han er meget faglig oppdatert, og er veldig dyktig på å forklare avansert fysiologi og patologi på en slik måte at jeg som pasient forstår hva som menes. Har man Holmvik som fastlege kan man være sikker på at man er i de beste hender.

Ett unikum og en diamant!

Hatt Stian som fastlege fra jeg var 17 år. Med opphold på 3 år gr. flytting, så fikk jeg han tilbake igjen, heldigvis!
Lytter, forstår, utreder, undersøker, henviser, ja, du føler deg 110% trygg og hørt inne hos han.
En mann som virkelig lever for det han jobber med, og viser stor entusiasme og engasjement til yrket sitt!

Ord blir fattige i beskrivelsen av denne legen. Det er bare positivt å si.

unik, udeffinerbar

Den ENESTE på en lang tidsperiode(fra 2005-) som SER, HØRER/LYTTER og viser MEDMENNESKELIGHET, samt ALDRI svarer uten å vite! hjelpe r pasienten(meg) med mine kamper til å overvinne sin depresjon og angst for å få tilbake følelsen av selvrespekt og glede i dagliglivet.

"Mistet" han, men "vant" meg ham tilbake, med 2års finkjemming/leting av ledige plasser hos han som fastlege

Den definitivt beste legen som finnes

Allsidig, Dyktig, kunnskapsrik, kunnskapssøkende, interessert, enagsjerende, professjonell, vennlig, imøtekomman vende, fleksibel, åpen, forståelsesfull, krevende, motiverende.

Imponerende!!

Fantastisk lege!!

Hyggelig,snill,tar deg på alvor, fantastisk mann. Utrolig kunnskaps rik!