Stian Holmvik

Tlf: 75 50 70 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stian Holmvik er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Stian Holmvik

Best i byen!

Mannen er rett på sak, nøyaktig, effektiv og tillittskapende.
Han er meget faglig oppdatert, og er veldig dyktig på å forklare avansert fysiologi og patologi på en slik måte at jeg som pasient forstår hva som menes. Har man Holmvik som fastlege kan man være sikker på at man er i de beste hender.

Ett unikum og en diamant!

Hatt Stian som fastlege fra jeg var 17 år. Med opphold på 3 år gr. flytting, så fikk jeg han tilbake igjen, heldigvis!
Lytter, forstår, utreder, undersøker, henviser, ja, du føler deg 110% trygg og hørt inne hos han.
En mann som virkelig lever for det han jobber med, og viser stor entusiasme og engasjement til yrket sitt!

Ord blir fattige i beskrivelsen av denne legen. Det er bare positivt å si.

unik, udeffinerbar

Den ENESTE på en lang tidsperiode(fra 2005-) som SER, HØRER/LYTTER og viser MEDMENNESKELIGHET, samt ALDRI svarer uten å vite! hjelpe r pasienten(meg) med mine kamper til å overvinne sin depresjon og angst for å få tilbake følelsen av selvrespekt og glede i dagliglivet.

"Mistet" han, men "vant" meg ham tilbake, med 2års finkjemming/leting av ledige plasser hos han som fastlege

Den definitivt beste legen som finnes

Allsidig, Dyktig, kunnskapsrik, kunnskapssøkende, interessert, enagsjerende, professjonell, vennlig, imøtekomman vende, fleksibel, åpen, forståelsesfull, krevende, motiverende.

Imponerende!!

Fantastisk lege!!

Hyggelig,snill,tar deg på alvor, fantastisk mann. Utrolig kunnskaps rik!

En fantastisk fastlege :)

Stian er en flott fastlege. Han kan sine ting; er teoretisk meget dyktig, men innehar i tillegg den menneskelige og empatiske biten, er trygg og kommuniserer godt. Sløser ikke med diagnoser eller medisiner, men finner frem til gode løsninger - ting som funker, og forhaster seg ikke. Har barnet mitt hos ham også - og ville aldri valgt en annen fastlege i Bodø. Er frustrert nå siden vi skal flytte fra byen - og gruer meg til å måtte finne en ny fastlege :/
Det eneste jeg har å utsette er at det er umulig å komme gjennom på telefon ofte - men det bryr meg ikke siden de har en super hjemmeside med både time- og reseptbestilling, og det uansett er legen i seg selv som betyr mest for meg.

Holmvik

En trygg, kunnskapsrik, rolig lege som vet hva han kan.

Bodøs beste fastlege

Faglig svært dyktig, hyggelig, holder tidsskjemaet. Hatt mange leger, men Stian er den beste! Ikke mer å si om det, Og personalet er ikke stressa og er hyggelige, så Bodin legekontor, det er topp!

fantastisk lege!

Stian er den beste legen jeg har hatt. Han er faglig meget dyktig og er meget servise innstilt lege. Jeg husker at etterhvert legebesøk hadde jeg lyst til å sende blomster som takk. Jeg var strålende fornøyd!! Dessverre måtte jeg finne ny fastlege etter at jeg flyttet ut av kommunen.

Bedre lege finner du ikke!

Har hatt Stian som fastlege siden han begynte. Utrolig proffesjonell og hyggelig lege. Alltid ærlig og rett på sak. Lyttende og oppmerksom på behov og spørsmål jeg måtte ha. Ærlig på egen kompetase og henviser til andre det det er fornuftig.

Han er etterhvert blitt enestående på området muskel og skjelett. Han har hjulpet meg med ting andre leger har gitt opp.

Sjelden bra lege.

Lege- Slik de bør være :)

En fantastisk lege med god dialog med pasientene. Sakelig, professjonell, men allikevel personlig i møte med pasientene sine.

Dette er fasiten for hvordan leger burde være. I nasjonale medier finner en også at han er en av de fremste legene i landet på sine felt, og at mannen også bruker stor tid på å være faglig oppdatert, noe som innenfor medisin er kanskje det viktigste av alt.

Jeg håper personlig at jeg aldri må bytte lege, for i denne mannens hender føler jeg meg trygg på at min helse blir ivaretatt på en best mulig måte.

Forståelsesfull og flott!

Gjør sitt beste hver gang jeg har vært der. Henviser videre når det gjelder områder han ikke kjenner så godt.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Stian som lege i 7 år, og håper jeg aldri trenger å skaffe meg noen andre. Mange gruer seg til å gå til legen, men jeg ser frem til å få råd og hjelp for det som plager meg. Stian kjenner meg på godt og vondt, uannsett hva som plager meg så vet jeg at jeg får støtte og hjelp fra han. En fantastisk trivelig og flott person som vet mye om det meste.

beste legen

Stian er en fantastisk lege som tar meg alvorlig når jeg kommer med store og små problemer . . Jeg får time når jeg trenger det , blir aldri sittende å vente lenge ( kommer ut å sier fra hvis det blir litt venting ) å ikke minst en meget omsorgsfull og hyggelig lege .. Takk Stian for at du er min lege

For et menneske

Han e suveren. Han har tid til å lytte og setter seg virkelig inn i hva pasientan har til problem. Er menneskelig og kommer med gode løsninger. Er oppdatert på dagens utstyr og behandling. Ikke minst så forteller han sannheten om hva man kan forvente seg.

Veldig bra

Hadde Holmvik som fastlege en periode jeg slet med en veldig alvorlig depresjon. Han tok meg alltid på alvor, var blid, omtenksom og hyggelig, og han utstråler trygghet og omsorg for pasientene. Han er kanskje den flinkeste legen jeg har hatt, men han har dessverre kontor på et helt grusomt sted. Sekretærene hans er helt utrolig lite imøtekommende og nærmest aggressive i sin fremtoning, og det var derfor forbundet med stor angst å skulle bestille time. Heldigvis er Holmvik av typen som gjerne ringer og hører hvordan det går, og som kaller deg inn til time hvis han føler for det eller du ber om det.

Bra lege

Uansett hva det jeg kommer med svarer han med respekt og godt humør, selv på litt sånn halv "dumme" spørsmål. Fantastisk med unger. Opplever at han velger å være ekstra grundig når du først er kommet. Spør om det er flere ting som han skal se på når jeg/barna har tatt opp problemet vårt. Flink å si konkret når vi skal eventuelt ta på nytt kontakt med lege/legevakt hvis det er noe som skal sees litt ann. Har ikke tenkt å bytte med det første.

Uinterresert i pasienten

Han bedriver mekanisk kontorarbeid. Under samtaler og hvis telefonen ringer blir man sendt rett på dør, uten noen forklaring. Telefonen er alltid viktigere enn pasienten.
Når han anbefaler en pasienet en medisin, er han aldri interresert i å sjekke om pasienten trenger en annen dosering enn den først anbefalte. Oppfølging av pasienten er et fremedord for han.

Veldig bra!

Har hatt han siden jeg flyttet tilbake til Bodø i 2005, og er superfornøyd med det han har gjort for meg. Ærlig og rett frem, og svarer på det jeg har lurt på.

En fantastisk lege!

Eneste legen som virkelig har hørt på meg og tatt meg på alvor.
Flink til å lytte og finne en løsning som begge er fornøyd med.