Lars Harald Opshaug

Autorisasjon (1993)

Lars Harald Opshaug er en av 25 fastleger i Narvik

Siste vurderinger av Lars Harald Opshaug

Dårlig å lytte og virker ikke interreseret i å hjelpe

Jeg hadde et alvorlig problem som førte til en rekke dårlig helsevirkninger i livet. Fra øyeblikket jeg kom inn i kontoret virket han mer interessert i å få meg ut av rommet enn å hjelpe meg med det. For eksempel, prøvde jeg å forklare situasjonen min, men han avbrøt meg flere ganger. Jeg spurte helt tydelig om han hadde lyst å høre mine tanker og min historikk til dette problemet som han sa "Nei" til, noe som gjorde meg veldig sjokkert. Jeg spurte om jeg kunne stille noen spørsmål, som han stønnet til. En stund etter at timen var over, fant jeg ut at han hadde ført feil i systemet, noe som jeg måtte ringe legesenteret for å fikse opp i og hastet. Før jeg fikk forklart situasjonen ordentlig la de på røret og sa de var "veldig travel".

Hjertevarm lege som tar deg på alvor

Måtte dessverre bytte fastlege da jeg flyttet fra Narvik,skulle ønske jeg kunne tatt fastlege Lars med meg.Jeg opplevde Lars som en hjertevarm og betryggende lege.Legesekretærene på Villaveien legesenter er også fantastiske,de svarer raskt når du ringer og haster det veldig så får du time på dagen.Og har ikke Lars mulughet eller er borte så kan du få et innsmett hos Ellen som også er et fint medmenneske og dyktig lege.Lars er ytterst sjelden forsinket,han er imøtekommende og lyttende og har mye empati og omsorg for sine pasienter.Hele familien min har hatt Lars som fastlege i over 10 år og vi er så takknemlig for god,rask og trygg helsehjelp på Villaveien legesenter i den tiden vi bodde i Narvik.Anbefales på det varmeste

Tiltaksløs. Anbefales ikke

Mitt første møte med denne legen startet med at jeg rekker fram hånden for å hilse, hvorpå han svarer med "tror ikke det". han var redd for smitte??Da jeg forteller ham at jeg har vært plaget med elveplest i over 6 uker, svarer han: " hva mener du jeg skal gjøre med det?" Har inntrykk av at han vil gjøre unna flest mulig pasienter på kortest mulig tid.

Utrygg

Utrygg, lite handlekraftig, ikke oppdatert, lite fokus på pasient, unøyaktig på pasient utsatt, mer opptatt av lunsjpause, økonomisk orientert, dårlig oppfølging...hvis du er i tvil, velg andre allmenn praktiserende leger!

Veldig flott lege

Veldig flott lege som hører etter og vill hjelpe. Anbefaler han sterkt:) Hyggelig personale og profesjonelt.