Gro Merete Reppen

Autorisasjon (2009)

Gro Merete Reppen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Gro Merete Reppen

Utrygg og alltid borte

Opplevdes som utrykk og ønsket ikke å lytte på meg som pasient. Opplevde henne også som mye borte da jeg ønsket Time over lengre tid

Fantastisk person

Uten Gro Merethe hadde jeg ikke levd i dag.

Hun har med årene fått meg fra å eksistere til å være toppleder i en stor bedrift. Aldri har hun tvilt på mine evner, alltid har hun heiet på meg uansett hvor svart og håpløst livet har føltes.

Hun hjalp meg opp fra kista og til toppen av verden 💖

Jeg vil for alltid være denne nydelige personeligheten takknemlig for alt hun har gjort og gjør for meg.

Generelt er hele innstranda legesenter ett flott legesenter med trivelige ansatte på alle plan.

Denne legen anbefales, men jeg beklager folkens min plass får dere IKKE! 😉

Beste legen jeg har hatt

Gro Merete er veldig forståelsefull og prøver så godt og sette seg inn i situasjonen og jeg føler jeg blir veldig mye forstått og hørt. Godt humør og smiler hver gang jeg møter henne. Føler meg mer velkommen som en gjest og ikke som en pasient.
Jeg har hatt henne siden 2009 om jeg ikke tar mye feil og jeg blir ikke å bytte så lenge jeg får ha henne som fastlege. Jeg har fulgt henne fra sentrumslegene til Rønvik legesenter og til Innstranda legesenter. Stolt over legen min :)

Fantastisk lege

Hadde Gro Merete til min fastlege i perioden 2010 - 2013. Fantastisk dame som tar deg på alvor, og ser sammenheng mellom fysisk og psykisk helse. Ikke redd for å henvise videre.

Man får følelsen av å bli verdsatt og ivaretatt, og hun jobber for å øke funksjonsevnen uavhengig av helseutfordringer. Gull verdt, og er en stor grunn til at jeg i dag har en høyere utdannelse, og er i full jobb.

Evig takknemlig, og den eneste grunnen til at hun ikke lengre er min fastlege, er at jeg flyttet fra byen. Skulle gjerne tatt henne med meg!

Vet ikke hvordan hun ser ut etter 3 år.

Jeg har hatt Gro Merete i snart tre år som lege, å jeg har ennå ikke den dag i dag fått time hos henne. Jeg har bare vært hos vikarer eller studenter. Hun er ofte på kommunal tjeneste og har "lang ventetid" ifølge resepsjonistene. Det er vanskelig å få time kjapt, men dersom det lar seg gjøre er det hos vikarer. Her er det forbedringspotensial.