Gro Merete Reppen

Innstranda Legesenter

2009

Innstranda Legesenter Telefonnummer75 55 02 0075 55 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø
Gro Merete Reppen er en av 47 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Gro Merete Reppen

Hadde Gro Merete til min fastlege i perioden 2010 - 2013. Fantastisk dame som tar deg på alvor, og ser sammenheng mellom fysisk og psykisk helse. Ikke redd for å henvise videre.

Man får følelsen av å bli verdsatt og ivaretatt, og hun jobber for å øke funksjonsevnen uavhengig av helseutfordringer. Gull verdt, og er en stor grunn til at jeg i dag har en høyere utdannelse, og er i full jobb.

Evig takknemlig, og den eneste grunnen til at hun ikke lengre er min fastlege, er at jeg flyttet fra byen. Skulle gjerne tatt henne med meg!

Vet ikke hvordan hun ser ut etter 3 år.

Jeg har hatt Gro Merete i snart tre år som lege, å jeg har ennå ikke den dag i dag fått time hos henne. Jeg har bare vært hos vikarer eller studenter. Hun er ofte på kommunal tjeneste og har "lang ventetid" ifølge resepsjonistene. Det er vanskelig å få time kjapt, men dersom det lar seg gjøre er det hos vikarer. Her er det forbedringspotensial.

Den beste legen jeg har hatt

Tilgjengelig, lydhør og faglig dyktig. En lege som ser etter løsninger, og finner hun ikke dem selv, nøler hun ikke med å henvise til spesialist.

Norges beste fastlege!

Jeg har hatt mange forskjellige fastleger tidligere. Men aldri vært fornøyd, det har alltid vært noe å sette fingeren på. Så fikk jeg Gro Merete!

Ingen er perfekt - Bortsett fra Gro, hun ER den perfekte fastlegen! Hun er faglig sterk på flere felt, hun er nøye, hun er lyttende, hun har humor, hun tar seg god tid. Hun BRYR seg om pasienten sin! Og utrolig nok er det sjeldent hun er på overtid og at man blir sittende lenge å vente. Det har jeg kun opplevd ett par ganger, og det er HELT ok, da vet jeg at noen har trengt henne i mer enn 15 minutter og jeg er glad og takknemlig for at hun gjør det om nødvendig.

Jeg bor godt over en times kjøring unna, men det kunne aldri falt meg inn å byttet fastlege!

Jeg er èn av 900 av Norges heldigste pasienter, for jeg har Gro Merete Reppen og hun ER Norges beste fastlege!

Beste legen jeg har vært til

Jeg har mange dårlige erfaringer fra andre fastleger og begynte å gå til privat lege, så fikk jeg etter lang tids ventetid beskjed om at Gro hadde ledige plasser. Jeg var snar med å bytte! Jeg har aldri møtt en så god og forståelsesfull lege i mitt liv, hun tar meg seriøst og forstår meg. Tvers igjennom god.