Gro Merete Reppen

Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø
Tlf: 75 55 02 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gro Merete Reppen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Gro Merete Reppen

Den beste legen jeg har hatt

Tilgjengelig, lydhør og faglig dyktig. En lege som ser etter løsninger, og finner hun ikke dem selv, nøler hun ikke med å henvise til spesialist.

Norges beste fastlege!

Jeg har hatt mange forskjellige fastleger tidligere. Men aldri vært fornøyd, det har alltid vært noe å sette fingeren på. Så fikk jeg Gro Merete!

Ingen er perfekt - Bortsett fra Gro, hun ER den perfekte fastlegen! Hun er faglig sterk på flere felt, hun er nøye, hun er lyttende, hun har humor, hun tar seg god tid. Hun BRYR seg om pasienten sin! Og utrolig nok er det sjeldent hun er på overtid og at man blir sittende lenge å vente. Det har jeg kun opplevd ett par ganger, og det er HELT ok, da vet jeg at noen har trengt henne i mer enn 15 minutter og jeg er glad og takknemlig for at hun gjør det om nødvendig.

Jeg bor godt over en times kjøring unna, men det kunne aldri falt meg inn å byttet fastlege!

Jeg er èn av 900 av Norges heldigste pasienter, for jeg har Gro Merete Reppen og hun ER Norges beste fastlege!

Beste legen jeg har vært til

Jeg har mange dårlige erfaringer fra andre fastleger og begynte å gå til privat lege, så fikk jeg etter lang tids ventetid beskjed om at Gro hadde ledige plasser. Jeg var snar med å bytte! Jeg har aldri møtt en så god og forståelsesfull lege i mitt liv, hun tar meg seriøst og forstår meg. Tvers igjennom god.

Beste fastlegen ever.

Verdens beste lege og samtalepartner , alltid god tid til mæ.Forståelsesfull og svært hyggelig ig medfølende.

Den beste legen jeg har hatt!

Gro Merete er en dyktig, omsorgsfull, varm, humoristisk og forståelsesfull lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Lege med stor L :)

Herlig å oppleve en lege som ser deg, lytter til det du sier og vil ditt beste.
Fysisk eller psykisk, alt tas på alvor. Hun må ikke vite best, men er åpen for flere løsninger og henviser deg gjerne videre til spesialister.
En fantastisk lege som jeg varmt anbefaler :)

Beste legen jeg har hatt.

Flott lege. Både jeg og barna har henne som fastlege, og jeg er meget fornøyd.
Gro Merete virker oppriktig intr i pasientene sine og tar seg tid til og lytte.
Hun tar ting på alvor og henviser videre hvis det skulle være nødvendig.
Gro Merete "SER" passienten og jeg er som sakt meget fornøyd.
Hun er den beste legen jeg har hatt.

Den beste legen jeg har hatt!

For en flott lege!!! Gro Merete lytter, gjør grundige undersøkelser, ser deg, virker som hun forbereder seg godt til timen ved å se på tidligere historie for å oppfriske hennes bilde av deg og bagatelliserer ikke ting uansett hvor små de er. Veldig profesjonell og hyggelig, empatisk og forståelsesfull. Hun fokuserer på å samarbeide om behandlingen der du selv bestemmer hvordan du vil gå fram, og i hvilket tempo. Hun vil virkelig hjelpe deg uansett hva det er, og hun har ALDRI gitt meg følelsen av at hun har dårlig tid og bare vil få timen unnagjort, slik jeg har opplevd hos andre. Hun har heller ikke noe problem med å ta opp flere ting iløpet av en og samme time, der andre ofte ber deg bestille ny time dersom du har mer enn en ting å ta opp.

Jeg mister henne dessverre som fastlege nå, siden jeg flytter til en annen by, men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne ta henne med meg på flyttelasset. Alle som får ha Gro Merete Reppen som lege er utrolig heldige, tenk om alle leger var som henne!!

Den beste legen jeg har hatt!

Førsteinntrykket mitt var ikke det beste, hun virket litt skeptisk til meg. Men hun har vist seg å være en kjempe flott lege, den aller beste jeg har hatt!

Hun lytter, forklarer, henviser, tar meg seriøst, tar de nødvendige prøvene, har humor, +++

Om bare alle hadde vært som henne!

Gro sin profesjonalitet kan ikke beskrives, hun tar seg tid til deg og hele legesenteret oser av godhet hos ansatte, både av legene og helsesekretærene!

Gro henviser deg gjerne videre til spesialist helse tjenesten. Jeg har ett helt team rundt meg og hun inkluderer gjerne de som er "under" henne i oppfølgingstjenesten om hvilke meninger de har om endringer i planene, uansett hva det er.

Gro er en fantastisk lege som inkluderer deg mye i sine tanker og spør hva jeg mener. Jeg får oppmuntringer ifra henne og hun spør gjerne om hvordan det går med andre ting enn hva som har med helsen og gjøre.

Jeg føler meg trygg hos henne og hun skulle vært klonet og vært legen til alle!

Flink med barn

Gro har virkelig et eget lag med barn. Mine barn er ikke redde når de skal dit. Hun er flink med folk generelt!

Bedre lege skal man lete lenge etter

Jeg har hatt Gro som fastlege i 2 år nå, og jeg er veldig fornøyd. Hun tar seg tid til å lytte, og forklarer alt på en måte som gjør at man skjønner hva det er hun sier. Hun tar kontakt når svar på blodprøver er klare, og man får raskt beskjed om det er noe uregelmessig ved dem som gjør at hun vil ta nye prøver eller lignende.

De andre på Innstranda legesenter er også flinke og i møtekommende. De vet hva de gjør, og vet hvordan man skal behandle alle pasienter med respekt og forståelse.

Bra lege,

men har litt for mye tendens til å henge seg opp i tidligere diagnoser. Vanskeligheter med å "se utover". Og litt for flink til å si: "men det er jo bare å ......" Livet er ikke bare sort/hvitt.

Legen som ser meg!

Jeg har hatt mange leger opp igjennom tidene grunnet mine psykiske helseplager, og en del flytting.

Etter at jeg kom til Gro Merete har mitt forhold til leger forandret seg helt! Hun er utrolig dyktig, og følger meg godt opp. Jeg føler meg som en person som blir sett og ivaretatt når jeg er til henne, og ikke bare en pasient på listen hennes!

Jeg unner virkelig alle å ha en så dyktig lege som Gro Merete!

Fantastisk lege og menneske!

Jeg er så glad jeg valgte Gro Merete som fastlege, hun er en fantastisk lege og ikke minst person som bryr seg om deg og vil til bunns i plagene dine. Hun gir av seg selv,har humor og er dønn ærlig noe jeg setter stor pris på i tillegg til at jeg virkelig føler jeg kan stole på henne og åpne meg. Det er viktig for meg å bli sett som menneske og ikke at det er bare problemene som sees. For ei dame,Gro Merete: all honnør til deg og så lenge jeg bor i Bodø skal jeg alltid gå hos deg. Du er tvers gjennom flott og det er godt det finnes sånne som deg :-)

Hele innstranda legesenter er sammensatt av en utrolig gruppe mennesker og kontordamene fortjener å bli rost opp i skyene de også. Dere passer til jobben dered i aller høyeste grad :-D

Endelig har jeg funnet fastlegen for meg!

Glimrende fastlege som du føler tar deg på alvor. Lytter og virker oppriktig interessert i dine problemer. Faglig dyktig lege som gir god veiledning når det kommer til bruk av medisin.

Jeg kan anbefale henne som fastlege på det sterkeste.

Utrolig flink fastlege:)

Er heldig som har henne til fastlege. Hun lytter til seg og gir deg god hjelp. Er flink til å sender deg videre for at du skal få raskest mulig hjelp. Stolt over å ha henne som min lege. Alle på Innstrand Legesenter er fantastiske:)

Godhjertet og fantastisk lege

Gro er den første legen jeg har vært hos som ikke gir meg følelsen av at det å komme til legen var unødvendig. Jeg har mange vært hos leger som gir meg følelsen av at jeg overdriver eller er litt hypokonder hvis det viser seg at jeg bare har et virus. Men Gro forstår meg og tar virkelig vare på meg uansett om det er bare er influensa eller mer. Du føler virkelig at hun bryr seg om deg, og hun er den type legen som hilser på deg hvis du møter henne ute på gaten. Det setter jeg stor pris på. Hun virker oppriktig og bekymret for deg når du forteller dine plager. Hun nøler ikke med å henvise deg videre hvis det er noe hun ikke kan hjelpe deg med, og purrer på dem hvis det går for tregt.

Jeg kunne ikke tenkt meg å bytte lege, selv om det hadde gjort ting litt enklere da jeg bor i byen. Men hun er som sagt den beste legen jeg har hatt! Jeg vil virkelig anbefale henne til andre.

Koselig og dyktig

Etter en dårlig opplevelse med min forrige lege fant jeg Gro Merete, og hun har rettet opp mitt dårlige bilde av leger.
Hun er faglig dyktig, flink med mennesker, enkel å snakke med, gir ikke deg opp når hun ikke finner ut hva som feiler deg, og skriver henvisninger, resepter og annet med en gang, slik at du slipper å gå å lure på om legen din har husket deg.

Bra lege på bra legesenter.

Gro Merete Reppen er en legen som jeg håper å få beholde lenge. Jeg har vært hos andre leger som jeg har likt godt, men Gro Merete Reppen er så herlig tilstede når man er hos henne. Hun klarer kunsten å få pasientene sine til å føle seg ivaretatt. Innstranda legesenter hvor hun jobber har dessuten usedvanlig trivelige ansatte. Jeg trodde nesten det var en jobbinstruks å være sur når man jobbet i en skranke på et legekontor, men på Innstranda legesenter har jeg bare opplevd positive ansatte.