Gro Merete Reppen

Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø
Gro Merete Reppen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Gro Merete Reppen

Norges beste fastlege!

Jeg har hatt mange forskjellige fastleger tidligere. Men aldri vært fornøyd, det har alltid vært noe å sette fingeren på. Så fikk jeg Gro Merete!

Ingen er perfekt - Bortsett fra Gro, hun ER den perfekte fastlegen! Hun er faglig sterk på flere felt, hun er nøye, hun er lyttende, hun har humor, hun tar seg god tid. Hun BRYR seg om pasienten sin! Og utrolig nok er det sjeldent hun er på overtid og at man blir sittende lenge å vente. Det har jeg kun opplevd ett par ganger, og det er HELT ok, da vet jeg at noen har trengt henne i mer enn 15 minutter og jeg er glad og takknemlig for at hun gjør det om nødvendig.

Jeg bor godt over en times kjøring unna, men det kunne aldri falt meg inn å byttet fastlege!

Jeg er èn av 900 av Norges heldigste pasienter, for jeg har Gro Merete Reppen og hun ER Norges beste fastlege!

Beste legen jeg har vært til

Jeg har mange dårlige erfaringer fra andre fastleger og begynte å gå til privat lege, så fikk jeg etter lang tids ventetid beskjed om at Gro hadde ledige plasser. Jeg var snar med å bytte! Jeg har aldri møtt en så god og forståelsesfull lege i mitt liv, hun tar meg seriøst og forstår meg. Tvers igjennom god.

Beste fastlegen ever.

Verdens beste lege og samtalepartner , alltid god tid til mæ.Forståelsesfull og svært hyggelig ig medfølende.

Den beste legen jeg har hatt!

Gro Merete er en dyktig, omsorgsfull, varm, humoristisk og forståelsesfull lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Lege med stor L :)

Herlig å oppleve en lege som ser deg, lytter til det du sier og vil ditt beste.
Fysisk eller psykisk, alt tas på alvor. Hun må ikke vite best, men er åpen for flere løsninger og henviser deg gjerne videre til spesialister.
En fantastisk lege som jeg varmt anbefaler :)