Gro Merete Reppen

Innstranda Legesenter AS
Mørkvedsentret 17 8028 Bodø
Gro Merete Reppen er en av 51 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Gro Merete Reppen

Beste legen jeg har hatt

Gro Merete er veldig forståelsefull og prøver så godt og sette seg inn i situasjonen og jeg føler jeg blir veldig mye forstått og hørt. Godt humør og smiler hver gang jeg møter henne. Føler meg mer velkommen som en gjest og ikke som en pasient.
Jeg har hatt henne siden 2009 om jeg ikke tar mye feil og jeg blir ikke å bytte så lenge jeg får ha henne som fastlege. Jeg har fulgt henne fra sentrumslegene til Rønvik legesenter og til Innstranda legesenter. Stolt over legen min :)

Hadde Gro Merete til min fastlege i perioden 2010 - 2013. Fantastisk dame som tar deg på alvor, og ser sammenheng mellom fysisk og psykisk helse. Ikke redd for å henvise videre.

Man får følelsen av å bli verdsatt og ivaretatt, og hun jobber for å øke funksjonsevnen uavhengig av helseutfordringer. Gull verdt, og er en stor grunn til at jeg i dag har en høyere utdannelse, og er i full jobb.

Evig takknemlig, og den eneste grunnen til at hun ikke lengre er min fastlege, er at jeg flyttet fra byen. Skulle gjerne tatt henne med meg!

Vet ikke hvordan hun ser ut etter 3 år.

Jeg har hatt Gro Merete i snart tre år som lege, å jeg har ennå ikke den dag i dag fått time hos henne. Jeg har bare vært hos vikarer eller studenter. Hun er ofte på kommunal tjeneste og har "lang ventetid" ifølge resepsjonistene. Det er vanskelig å få time kjapt, men dersom det lar seg gjøre er det hos vikarer. Her er det forbedringspotensial.

Den beste legen jeg har hatt

Tilgjengelig, lydhør og faglig dyktig. En lege som ser etter løsninger, og finner hun ikke dem selv, nøler hun ikke med å henvise til spesialist.

Norges beste fastlege!

Jeg har hatt mange forskjellige fastleger tidligere. Men aldri vært fornøyd, det har alltid vært noe å sette fingeren på. Så fikk jeg Gro Merete!

Ingen er perfekt - Bortsett fra Gro, hun ER den perfekte fastlegen! Hun er faglig sterk på flere felt, hun er nøye, hun er lyttende, hun har humor, hun tar seg god tid. Hun BRYR seg om pasienten sin! Og utrolig nok er det sjeldent hun er på overtid og at man blir sittende lenge å vente. Det har jeg kun opplevd ett par ganger, og det er HELT ok, da vet jeg at noen har trengt henne i mer enn 15 minutter og jeg er glad og takknemlig for at hun gjør det om nødvendig.

Jeg bor godt over en times kjøring unna, men det kunne aldri falt meg inn å byttet fastlege!

Jeg er èn av 900 av Norges heldigste pasienter, for jeg har Gro Merete Reppen og hun ER Norges beste fastlege!