Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av Innstranda Legesenter AS

Særs egnet

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

Fantastisk fastlege med høy kompetanse: sjelden vare. Personlig egnet med høy grad av empati og medmenneskelighet.

Dessverre ute i permisjon, og vikarlegen hennes er den rake motsetningen: uerfaren, ungdommens svart/hvitt påståelighet, kunnskapsløs og lite personlig egnet.

Virker uinteressert i å finne ut av problemet

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Jeg har vært hos han to ggr når jeg har trengt legehjelp og min fastlege har vært utilgjengelig. Jeg drar aldri til han igjen. Grei, er ikke det, men jeg føler meg ikke trodd (komplekse, usynlige sykdommer som vi driver å finner ut av - lang utredningsprosess). Umulig å få videre henvisning hos denne legen, da momler han bare et eller annet og blir kald. Så jeg får INGENTING ut av timene hos denne mannen. Det er ikke ment personlig, men for meg ble det dobbel bom.

Alltid tid til og snakke

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

En fantastisk dame som alltid har hjulpet meg uansett hva det har vært. Har alltid god tid, tar godt vare på meg når jeg trenger det. Leser seg også opp på ting om hun er usikker.

sur og passiv

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

Jeg har vært hos henne 3 ganger nå siden hun ble min fastlege i starten av 2018. Under vært besøk har hun virket sur og lite hjelpsom. Jeg er en person som unngår å dra til legen med mindre det virkelig er noe. Når jeg har vært hos henne opplever jeg at jeg ikke blir trodd og jeg må virkelig argumentere for hvorfor jeg er der. Dersom man spør om et par ulike ting på samme time blir hun grinete, og det virker som at hun vil at konsultasjonen skal bli over så fort som mulig.

Dårlig oppfølging.

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

Kanskje en lege mann bør styre unna hvis mann trenger oppfølging.
Å den ny vikaren din står å innrømmer at hun ikke gjør jobben sin.
Skremmende når mann kommer med brystsmerter.