Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av Innstranda Legesenter AS

Kunnskapsrik, dyktig og engasjert lege

Lege: John Espen Rohde Skrevet

Veldig dyktig og engasjert lege som tar tak i problemer og er løsningsorientert. Motiverende lege. Flink til å følge opp. Tar kontakt om det trengs.
Kunnskapsrik.

Bra oppfølgning og behandling

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

Har bestandig fått time når jeg har trengt det, har det vært akutt så har en annen lege steppet inn, uten problemer.
Har alltid hatt en god tone, hun lytter til problemer, og har bestandig sett meg som pasient. En god lege

Hyggelig og nøye

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Veldig fornøyd med Bård, han er undersøkende og tar meg alltid på alvor. Og alltid i rute. Kontorpersonalet og labben er veldig kompetente og hyggelige. De svarer raskt på meldinger.

Bodø's beste

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

Jeg besøker ikke lege ofte og når jeg gjør det vet jeg stort sett hva det er selv. Tine hører etter, sjekker at det jeg sier stemmer, gir meg det jeg trenger for å bli bra evt sender meg vidre til spesialist. Hun har til og med fått lov å utføre mini kirurgi (fordi jeg er redd for det og nekter slikt uten narkose), og det gikk smertefritt alle gangene. Anbefales til alle. Takk for at du er fastlegen min.

God Lege

Lege: Tine Ludviksen Skrevet

Empatisk og Dyktig lege. Kunnskapsrik, løsnings orientert og flink til å lytte. En lege og anbefale.