Innstranda Legesenter AS

Kontakt

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(94)
94 vurderinger
Tilgjengelighet
(77)
77 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(80)
80 vurderinger
Service
(81)
81 vurderinger

Siste vurderinger av Innstranda Legesenter AS

Alltid tid til og snakke

Lege: Tine Ludviksen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En fantastisk dame som alltid har hjulpet meg uansett hva det har vært. Har alltid god tid, tar godt vare på meg når jeg trenger det. Leser seg også opp på ting om hun er usikker.

sur og passiv

Lege: Tine Ludviksen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har vært hos henne 3 ganger nå siden hun ble min fastlege i starten av 2018. Under vært besøk har hun virket sur og lite hjelpsom. Jeg er en person som unngår å dra til legen med mindre det virkelig er noe. Når jeg har vært hos henne opplever jeg at jeg ikke blir trodd og jeg må virkelig argumentere for hvorfor jeg er der. Dersom man spør om et par ulike ting på samme time blir hun grinete, og det virker som at hun vil at konsultasjonen skal bli over så fort som mulig.

Dårlig oppfølging.

Lege: Tine Ludviksen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kanskje en lege mann bør styre unna hvis mann trenger oppfølging.
Å den ny vikaren din står å innrømmer at hun ikke gjør jobben sin.
Skremmende når mann kommer med brystsmerter.

Virker uinteressert og jeg føler meg ikke trodd

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Bård virker uinteressert i hva jeg har å si, og hver gang jeg har vært der har jeg sittet igjen med en følelse av å ikke bli trodd. Det virker som han mener jeg som pasient er til bry, og at han vil ha meg ut av kontoret så fort som mulig. Ikke oppleves det som at han tar symptomer jeg beskriver på alvor heller.
Jeg byttet fastlege!

Uempatisk og respektløs

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg er student og har derfor måttet bytte faslege, da jeg har flyttet fra hjembyen min. Noe jeg må gjøre igjen, etter å ha møtt Bård.

Denne gangen var min første time hos Bård og jeg hadde bestilt dobbelttime som jeg ikke fikk. Når det er sagt, er dette mest sannsynlig en misforståelse mellom meg og personalet som driver med timebestilling. De virker veldig serviceinstilte ellers.

Det er flere ting som gjør at helhetsinntrykket av denne legen ble svært dårlig.

1. Han var 10 min forsinket (noe som i utgangspunktet går fint, hvis han tar vare på pasientene sine) for så å ikke hilse, enda jeg aldri har hatt han som lege før.

2. Stilte upassende spørsmål og direkte frekke kommentarer på det jeg sa.
Med dette mener jeg blant annet at han spurte om studier (noe jeg syntes er bra for å bli kjent) for så å utrykke at jeg kanskje ikke burde valgt det, uten å kjenne meg på noen måte.
Han spurte om irrelevante personlige ting, jeg svarte, og han kom deretter med negative utsagn om det.

Han kan tenke hva han vil om pasientene, men som lege må man i det minste late som man bryr seg og lytte til dem. Man trenger i hvertfall ikke si negative ting man tenker høyt. Såfremt dette ikke har noe med sykdmsbildet el. å gjøre. Noe det i dette tilfelle ikke hadde.

3. Jeg ba om å fornye en resept for lenge siden via mld, uten svar. På denne legetimen jeg var på nå tok han plutselig opp denne resepten.
Som jo er greit, men han tok det opp bare for å påpeke at han mener den ikke funker.

Når det er sagt har jeg og 1/4 av norges befolkning gått/går på denne medisinen med stor hell. Noe jeg sa til ham.
Han kom ikke noe forslag med en annen medisin eller andre forslag på å bedre problemet.
Min oppfattelse var at han tok det opp bare for å ta det opp.

4. Da jeg tok opp et nytt problem sa han at jeg måtte bestille ny time, før jeg hadde sagt hva problemet var. Jeg nevte til han at jeg hadde bestilt en dobbelttime, men det var han ikke intressert i å høre på.

Bård virker for meg uintressert i pasientene sine, uempatisk og overfor mine problemer virket han lite kompetent.