Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Innstranda Legesenter AS

Engasjert og hyggelig lege

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Hadde i dag mitt siste møte med Bård Asle. Jeg var dessverre nødt til å avslutte et fint samarbeid på grunn av flytting og påbegynnelse av medisinstudium. Bård har i perioder siden 2018 vært min fastlege - og uten tvil den jeg har vært mest fornøyd med.

En kvalitet med Jørgensen som spesielt appellerer til meg mht valg av fastlege: Direkte kommunikasjon.
Han 'danser ikke rundt grøten', han er direkte. Av den grunn tolker jeg han som svært pålitelig. Han er faglig engasjert og er ikke redd for å stille spørsmål, alltid villig til å lære.

Jeg presenterte tidligere en problemstilling til en annen lege. I kontrast med den andre legen, håndterte Jørgensen problemstillingen med å gjennomføre konkrete handlinger, som ble for meg helt avgjørende.

Grundig, pålitelig, høflig og ikke minst kunnskapsrik - for meg på mange måter et forbilde og eksempel for hvordan en lege burde handle!
Takk for et flott samarbeid gjennom årene, og takk til de dyktige damene i resepsjonen som alltid har møtt meg med et smil og en hyggelig tone.

Både og

Lege: Susanne Novik Skrevet

Jeg hadde Novik som fastlege i et år.

Jeg hadde en del plager, og hun var tilgjengelig og hyggelig å prate med (oftest).

Hun håndterte ting litt annerledes enn alle andre fastleger jeg har hatt, jeg opplever henne som litt uerfaren (som er forståelig mh. alder).
Opplevde at hun ble ganske lei av «mas», og tok meg ikke veldig seriøst når jeg ba om hjelp til enkelte ting.

Hun svarer hurtig på fornyelse av resept. Følger opp greit og er effektivt mtp prøver og svar. Jeg synes det er forbedringspotensiale på områder som:
- Kommunikasjon
-> utfyllende svar
-> stille spørsmål
- Tillit til pasient

Pålitelig og kunnskapsfull

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Har ingenting negativt å si om Jørgensen.
Han er svært imøtekommende, og dyktig til å lytte og stille spørsmål underveis.

Mange tidligere fastleger har jeg opplevd å aldri stille spørsmål, men jeg føler at under konsultasjon hos Bård, så er vi faktisk der for å finne en løsning.

Han er nysgjerrig angående min situasjon, både mht til aktuell problemstilling og generelt ellers. Føler meg tatt vare på.

Beste legen jeg noen gang har hatt!

Lege: John Espen Rohde Skrevet

Her må jeg si at John må virkelig være den beste legen jeg har hatt og jeg har hatt en del både i Nordland og Østfold og han her følger meg opp til hver tid og gjør det jeg spør om og enda mer, når du er hos han er det mer du selv som styrer timen og han bruker god tid på deg, og timen er aldri ferdig før du selv er ferdig og sagt det du selv har hatt på hjerte! Utrolig god til å lytte og hjelpe deg så godt han kan og har alltid en løsning.

Jeg må si meg veldig fornøyd med John Espen Rohde og kan virkelig anbefale han

Fin å prate med

Lege: John Espen Rohde Skrevet

Stund siden jeg hadde Rohde som lege, men ønsker å gi en vurdering av ham.
Rohde var rask til å gi meg behandling og medisinering. Fornyer resepter samme virkedag og er ganske tilgjengelig.
Rom for forbedring når det gjelder kommunikasjon og tillit til pasient, men vil ikke anklage han for å være elendig der heller, hyggelig å prate med for det meste.