Innstranda Legesenter AS

Mørkvedsentret 17 8028 Bodø

Siste vurderinger av Innstranda Legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Faglig dyktig lege, som hører på hva du sier, og ser deg. Hun kommer med forslag om løsninger som passer deg, jeg har fulgt de, og de har vært bedre enn mine forslag.

Forståelses full og faglig dyktig!

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Denne legen hadde jeg rett og slett ikke klart meg uten!
Hun ser meg, hører meg og hjelper meg, hver eneste gang jeg kommer dit!
Har fått så mye help, og fått en diagnose etter å ha blitt henvist videre til spesialist, da hadde jeg hver syk/plagdes i ca 30 år!
Det har hvert en enorm lettelse!

Usikker på vurdering

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Hjalp meg noe, blant annet å få oppfølging av psykiater som er på innstranda 1 gang i uken.
Fikk også en lege erklæring og ble tatt seriøst på den problemstillingen.

Jeg kan derimot si meg enig i enkelte vurdering nevnt nedenfor.
Han sukket når jeg ba om erklæringen, samt ble jeg sendt ut så kjapt som overhode mulig.
Fikk meg nærmere til å føle meg dum, da han med flere anledninger ristet på hodet og sukket som jeg nevnte ovenfor.
Byttet fastlege da jeg ikke følte å kunne kommunisere med han, og ikke alltid bli tatt helt seriøst. Når det er sakt, opplevde jeg å få hjelpen jeg trengte, men med en «ufin tone».
Noe kunnskapsrik, dårlig service, dårlig tillit. Ville rangert 2 1/2 stjerne om mulig.

Faglig sterk

Lege: Jannicke Fosdahl Skrevet

Min opplevelse er at hun tar meg som pasient på alvor, selv om de er presset på tid . Føler jeg blir tatt på alvor og blir lyttet til. Hvis det er noe hun ikke har faglig kunnskap om, tilkaller hun spesialister.
Det viser at hun er opptatt av pasienten og tar den på alvor. mange leger er påståelige og stiller diagnose og skriver ut medisin uten nok kunnskap. De er mere opptatt av å ha rett, eller å gi inntrykk av at de har rett.
Denne legen er dyktig og er alltid hyggelig i tillegg.

Blir i liten grad lyttet til

Lege: Bård Asle Jørgensen Skrevet

Jeg opplever at han i liten grad lytter til min beskrivelse av problemet. Han viker lite engasjert i meg og mitt.