Per Allan Stenberg

Autorisasjon (1987)

Tverlandet Legesenter Telefonnummer75 50 71 3175 50 71 ...
Mølnbakken 86 8050 Tverlandet
Per Allan Stenberg er en av 59 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Per Allan Stenberg

han er en fantastisk lege.

Forståelsesfull, lytter og kommuniserer på en måte slik at man føler en stor tillit til han.

Byen beste

Per Allan Stenberg er en lege med en utrolig kompetanse på på generelt og på spesifikt nivå. Den kunnskap han evt ikke innehar skaffer han seg i form av litteratur og andre spesialiteter han konfererer med.
Han har også et pedagogisk utgangspunkt i møtet med pasienten som er unikt, med tegninger, gode forklaringer og bilder gir han pasienten forståelse og verktøy for å komme videre i sin sykdomsprosess og mestre situasjonen.
I akutte situasjoner utstråler han ro og rygghet, noe som kommer av at han har kunnskap og erfaring som gjør at situasjonen takles på den beste måten.

Skriver bare ut resepter

Virker ikke som om han setter seg godt nok inn i min problematikk. Har slitt med astma i mange år som har gått over til KOLS. Har kontinuerlig skrevet ut nye resepter på astmamedisin uten å ta meg inn for grundigere undersøkelse.
Andre medisinske problemer har gjort at jeg kom inn på sykehusets lungeavdeling, og der har jeg fått hjelp i forhold til KOLS'en.

Høyeste karakter til Per Allan Stenberg

Fantastisk lege som jeg stoler 100 prosent på. Hele familien har han som fastlege, og vi er meget godt ivaretatt. Jeg føler han gjør sitt ytterste for å hjelpe meg med helsa mi.

Bare dårlig

Var der med et barn (12 måneder) som klarte ikke å sove en time i ro, hele livet sitt. Var helt fortvilet og meget sliten og gjørde det kjempetydelig. Han så ikke engang på min sønn men fortalte masse tull med slutten at jeg må bare leve med det.
Måtte tvinge ham til henvisning.
Fant ut etterpå at sønnen min har cøliaki og hadde smerter hele tida. Siden det sover han hvert enkelte natt - hele natta.
Har aldri opplevt en så dårlig lege, som sender en helt fortvilet mamma hjemme og sier: I 20 år kunne jeg aldri hjelpe et barn med soveproblemer.