Per Allan Stenberg

Tlf: 75 50 71 31 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per Allan Stenberg er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Per Allan Stenberg

God lege.

Det er med tungt hjerte jeg må bytte fastlege på grunn av flytting. Per Allan har vært min fastlege i 11 år. Ingen situasjoner er pinlige eller vanskelig å snakke om. Flink til å beskrive og vise/illustrere. Anbefales.

Suveren fastlege.

Den beste legen jeg noensinne har hatt . Tar seg god tid og lytter til dine problemer . Gir seg ikke før en løsning er funnet . Kjempefornøyd .

Super lege.

Har brukt han siden han kom til Tverlandet Legesenter. Alltid blid og imøtekommende. Snar å "ta tak i" ting som jeg tar opp med ham. Aldri negativ til å prøve ut nye ting for at jeg skal få hjelp med det som plager. Kan absolutt anbefales.

han er en fantastisk lege.

Forståelsesfull, lytter og kommuniserer på en måte slik at man føler en stor tillit til han.

Byen beste

Per Allan Stenberg er en lege med en utrolig kompetanse på på generelt og på spesifikt nivå. Den kunnskap han evt ikke innehar skaffer han seg i form av litteratur og andre spesialiteter han konfererer med.
Han har også et pedagogisk utgangspunkt i møtet med pasienten som er unikt, med tegninger, gode forklaringer og bilder gir han pasienten forståelse og verktøy for å komme videre i sin sykdomsprosess og mestre situasjonen.
I akutte situasjoner utstråler han ro og rygghet, noe som kommer av at han har kunnskap og erfaring som gjør at situasjonen takles på den beste måten.

Skriver bare ut resepter

Virker ikke som om han setter seg godt nok inn i min problematikk. Har slitt med astma i mange år som har gått over til KOLS. Har kontinuerlig skrevet ut nye resepter på astmamedisin uten å ta meg inn for grundigere undersøkelse.
Andre medisinske problemer har gjort at jeg kom inn på sykehusets lungeavdeling, og der har jeg fått hjelp i forhold til KOLS'en.

Høyeste karakter til Per Allan Stenberg

Fantastisk lege som jeg stoler 100 prosent på. Hele familien har han som fastlege, og vi er meget godt ivaretatt. Jeg føler han gjør sitt ytterste for å hjelpe meg med helsa mi.

Bare dårlig

Var der med et barn (12 måneder) som klarte ikke å sove en time i ro, hele livet sitt. Var helt fortvilet og meget sliten og gjørde det kjempetydelig. Han så ikke engang på min sønn men fortalte masse tull med slutten at jeg må bare leve med det.
Måtte tvinge ham til henvisning.
Fant ut etterpå at sønnen min har cøliaki og hadde smerter hele tida. Siden det sover han hvert enkelte natt - hele natta.
Har aldri opplevt en så dårlig lege, som sender en helt fortvilet mamma hjemme og sier: I 20 år kunne jeg aldri hjelpe et barn med soveproblemer.

Medmenneske

Meget lydhør og interessert lege. Grundig. Forklarer godt. Gir pasienten god tid.henviser til spesialist når han er i tvil om diagnose.

velg en annen lege

Hyggelig lege! Men ble feildiagonsert og feilmeidisinert, ikke bare en gang... men flere ganger etter besøk hos denne legen! Dette gjalt alvorlige diagnoser. Dårlig oppfølging også etter diagnosisering, og også i forbindelse med svangerskap.
Faglig dyktig, flink å forklare og hyggelig! Men etter for mange feil, valgte jeg å bytte! Kunne ikke stole på denne legen, desverre!

lett å prate med :)

han er lett å prate med og jeg blir tatt på alvor. Han tar seg tid til pasienten og flink til å forklare hva som feiler deg eller ditt barn :)

En særdeles flink og bra lege.

Vi var så heldige å få alle i familien over til Stenberg for noen år siden. Han utfører jobben sin utrolig bra. Man kan gå til ham med alt og likevel bli tatt alvorlig.

Kjempe pålitelig lege.

Personlig synes jeg Per Allan er en meget kjekk og flink lege.

kjæmpe kar :-)

Trivelig lege med masse humor og godt humør! Flink til å forklare på en måte en forstår. A+

Selv om han har mange som venter på venterommet tar han seg alltid god tid til å lytte til det du har å si. Han er flink med barn og er en veldig flink lege.

En fastlege alle burde hatt.

En av de mest imøtekommende og kunnskapsrike legene jeg noen gang har vært borte i. En fantastisk lege som møter pasienten med en respekt og omtanke man sjelden finner.

anbefales ikke.

Følte at han ikke var interissert i det hele tatt i hva som feilte meg.Måtte tvinge han til å henvise meg til sykehus , og det viste seg at jeg hadde rett. Unnlot å gi meg tilbakemelding på prøvene. Hadde en meget dårlig opplevelse.

" En flott lege"

Tar seg alltid god tid selv om han er forsinket. Lytter til pasienten og forklarer nøye.

Flink - men travel

Veldig dyktig og trivelig lege. Det eneste negative er at han er veldig populær, og derfor kanskje har det litt for travelt.