Per Allan Stenberg

Mølnbakken 86 8050 Tverlandet
Per Allan Stenberg er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Per Allan Stenberg

God lege.

Det er med tungt hjerte jeg må bytte fastlege på grunn av flytting. Per Allan har vært min fastlege i 11 år. Ingen situasjoner er pinlige eller vanskelig å snakke om. Flink til å beskrive og vise/illustrere. Anbefales.

Suveren fastlege.

Den beste legen jeg noensinne har hatt . Tar seg god tid og lytter til dine problemer . Gir seg ikke før en løsning er funnet . Kjempefornøyd .

Super lege.

Har brukt han siden han kom til Tverlandet Legesenter. Alltid blid og imøtekommende. Snar å "ta tak i" ting som jeg tar opp med ham. Aldri negativ til å prøve ut nye ting for at jeg skal få hjelp med det som plager. Kan absolutt anbefales.

han er en fantastisk lege.

Forståelsesfull, lytter og kommuniserer på en måte slik at man føler en stor tillit til han.

Byen beste

Per Allan Stenberg er en lege med en utrolig kompetanse på på generelt og på spesifikt nivå. Den kunnskap han evt ikke innehar skaffer han seg i form av litteratur og andre spesialiteter han konfererer med.
Han har også et pedagogisk utgangspunkt i møtet med pasienten som er unikt, med tegninger, gode forklaringer og bilder gir han pasienten forståelse og verktøy for å komme videre i sin sykdomsprosess og mestre situasjonen.
I akutte situasjoner utstråler han ro og rygghet, noe som kommer av at han har kunnskap og erfaring som gjør at situasjonen takles på den beste måten.