Per Allan Stenberg

Autorisasjon (1987)

Tverlandet Legesenter Telefonnummer75 50 71 3175 50 71 ...
Mølnbakken 86 8050 Tverlandet
Per Allan Stenberg er en av 57 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Per Allan Stenberg

Fantastisk lege.

Er glad jeg har fått Steinberg som fastlege etter at jeg flyttet fra Trønderlag. Tegner og forklar på en god måte hvis det er noe jeg ikke helt forstår. Anbefaler han dom lege.

Uproft og ikke til å stole på

Slitt med søvnvansker grunnet mulig overgangsalder i et halvt år. Da min fastlege er på ferie ble jeg sendt til en annen lege på samme legekontor. Fikk da time hos Dr. Stenberg. Fortalte og forklarte han min situasjon, og ba om henvisning til gynekolog. Fikk da beskjed om at han ikke ville henvise meg grunnet han ikke kjente meg, og heller ikke kom til å bli kjent med meg de 20 minuttene legetimen varte. Etterspurte også noen blodprøver som ble tatt for to uker siden, fikk til svar fra han at svarene ikke var kommet. Visste seg at den blodprøven som skulle tas ikke var tatt engang. Utrolig dårlig og uprofesjonelt! Vært syk i et halvt år, og får ikke den hjelpen en lege skal gi.

God lege.

Det er med tungt hjerte jeg må bytte fastlege på grunn av flytting. Per Allan har vært min fastlege i 11 år. Ingen situasjoner er pinlige eller vanskelig å snakke om. Flink til å beskrive og vise/illustrere. Anbefales.

Suveren fastlege.

Den beste legen jeg noensinne har hatt . Tar seg god tid og lytter til dine problemer . Gir seg ikke før en løsning er funnet . Kjempefornøyd .

Super lege.

Har brukt han siden han kom til Tverlandet Legesenter. Alltid blid og imøtekommende. Snar å "ta tak i" ting som jeg tar opp med ham. Aldri negativ til å prøve ut nye ting for at jeg skal få hjelp med det som plager. Kan absolutt anbefales.