Tverlandet Legesenter

Telefonnummer75 50 71 3175 50 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mølnbakken 86 8050 Tverlandet

Siste vurderinger av Tverlandet Legesenter

Helt ok.

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Flink med barn, ikke så flink med gravide. Midt på det berømte treet. Har ikke orket å bytte lege, men har heller ikke vært storfornøyd.

Forståelsesfull og konstruktiv

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Legen forstod problemet raskt og foreslo gode løsninger. Opplevde legen som veldig forståelsesfull og konstruktiv i sine tilbakemeldinger.

Effektiv, direkte og ærlig

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Har hatt Antje som fastlege i et par år nå og er svært fornøyd. Hun går rett på sak og gir gode/direkte tilbakemeldinger uavhengig om det er hva man ønsker å høre. Framstår også som faglig dyktig og trygg.

God Lege

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Fantastisk flink lege,han har ett veldig godt lag med barn,vertfall mine,har bestandig kommet inn på dagen når di har vert syk og fått veldig god behandling.
For min del har jeg bare positivt og si om Håvard,forståelsesfull og imøtekommende,flink til og forklare sykdom samt behandling.
Det som er utefor hannes felt henviser han deg videre til den rette instans.

Arrogant, nedlatende og lite empatisk

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Jeg opplevde denne legen som avvisende, lite hjelpsom og direkte ufin. Jeg fikk ikke hjelp med problemet jeg kom til ham med, og han tok meg tydelig ikke på alvor. I tillegg var han nedlatende og direkte frekk med meg, og sa ufine ting til meg selv om jeg gråt og var helt på felgen av at jeg var syk. Jeg opplevde dette som fryktelig krenkende, og kommer aldri til å gå tilbake til ham.