Tverlandet Legesenter

Mølnbakken 86 8050 Tverlandet

Siste vurderinger av behandlere ved Tverlandet Legesenter

Uproft og ikke til å stole på

Lege: Per Allan Stenberg Skrevet

Slitt med søvnvansker grunnet mulig overgangsalder i et halvt år. Da min fastlege er på ferie ble jeg sendt til en annen lege på samme legekontor. Fikk da time hos Dr. Stenberg. Fortalte og forklarte han min situasjon, og ba om henvisning til gynekolog. Fikk da beskjed om at han ikke ville henvise meg grunnet han ikke kjente meg, og heller ikke kom til å bli kjent med meg de 20 minuttene legetimen varte. Etterspurte også noen blodprøver som ble tatt for to uker siden, fikk til svar fra han at svarene ikke var kommet. Visste seg at den blodprøven som skulle tas ikke var tatt engang. Utrolig dårlig og uprofesjonelt! Vært syk i et halvt år, og får ikke den hjelpen en lege skal gi.

Fantastisk!

Lege: Ina Lærum Stabell Skrevet

Tar seg god tid og er nøye. Veldig lett å prate med, man føler seg "hørt" etter time hos henne! Beste legen jeg noen gang har hatt!!!

Fantastisk lege som tar meg på alvor

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Kan ikke Solbakken hjelpe meg, er han rask til å henvise meg videre. Kjenner meg godt ivaretatt på alle vis.

Skremmende opplevelse

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Kan ikke anbefale denne legen. Har aldri før opplevd en lege som var så lite interessert i å hjelpe meg, uansett hva det gjelder. Hver av de gangene jeg var nødt til å oppsøke ham, virket det som om han er mest interessert i å gjøre minst mulig og helst få meg fortest mulig ut igjen. Opplevde han som veldig arrogant, ubehagelig og lite empatisk. Gruet meg til å måtte gå til ham. I tillegg manglet han åpenbart grunnleggende kompetanse på et nokså viktig område innen helseproblemer. Skremmende.

Dyktig

Lege: Ina Lærum Stabell Skrevet

Hun er en avslappet, forståelsesfull og dyktig lege som tar seg tid til pasienten. Hun er lett å snakke med.