Tverlandet Legesenter

Mølnbakken 86 8050 Tverlandet

Siste vurderinger av behandlere ved Tverlandet Legesenter

Trivelig og dyktig lege

Lege: Emilie Suhr Birkeland Skrevet

Emilie er en svært trivelig og dyktig lege til tross for sin unge alder.

Jeg føler meg sett, hørt og forstått hos henne, og hun tar alle spørsmål jeg har på alvor.

Hun tar seg god tid til meg som pasient, uten at det fører til lang ventetid for neste pasient.

Jeg er svært fornøyd og håper at hun blir værende på Tverlandet legesenter i mange år.

Lett og prate med

Lege: Ina Lærum Stabell Skrevet

Virker veldig trygg og kunnskapsrik.Hun er meget lett og prate med.Hun har permisjon for tiden,og jeg håper hun snart er tilbake. (Navn fjernet av moderator)

Trygg og flink lege

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Har hatt Håvard som fastlege i mange år nå, gjennom flere skader, sykdom og to svangerskap. Veldig fornøyd - føler meg i varetatt, gjensidig tillit og dersom han har vært det minste i tvil om min helsesituasjon har han sendt meg rett videre til feks sykehuset eller Aleris. Tungvint å ha lege på Tverlandet, å bo i byen- men kvier meg for å bytte lege.

Fantastisk lege.

Lege: Per Allan Stenberg Skrevet

Er glad jeg har fått Steinberg som fastlege etter at jeg flyttet fra Trønderlag. Tegner og forklar på en god måte hvis det er noe jeg ikke helt forstår. Anbefaler han dom lege.

Borte

Lege: Ina Lærum Stabell Skrevet

Sikkert grei nok. Men vanskelig å få time der. Og nå er hun ihvertfall ikke på Tverlandet legesenter lenger. Borte vekk. Rydd opp i listen deres.