Tverlandet Legesenter

Mølnbakken 86 8050 Tverlandet

Siste vurderinger av Tverlandet Legesenter

Uforståelig

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Jeg tør ikke gå til legen mer fordi denne legen skremmer meg og er veldig frampå. Han gjør meg veldig ukomfortabel og er frekk. Han forstår ikke problemene mine og gjorde problemet mitt værre.

Arrogant og uinteressert

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Opplever at jeg kvier meg for å gå til legen på grunn av hans holdning mot meg som pasient.
Svært lite imøtekommende og lite serviceinnstilt.
Anbefaler ikke Solbakken på noe sett og vis.

Beste lege i Bodø uten tvil

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Æ e ei dame på 41 år som desverre endte opp som rusavhengig da æ ble skilt og fikk min værste livskrise.
Håvard har vært min lege siden han starta på Tverlandet og hadde det ikke vært for hannes hjelp og alt det han har gjort for mæ hadde æ nok ikke vært i livet i dag.
Han e en vældig dyktig lege men så mye mere en det, helt fantastisk.
Bæste lege i værden.
En stor takk til han

Seriøs, hjelpsom og forståelsesfull

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Hvis jeg trenger å komme på dagen, får jeg alltid det, og jeg får alltid time når jeg trenger det. Har hatt Solbakken hele livet og kan ikke si meg mer fornøyd. Til tross for at han holder til på Tverlandet har jeg ikke klart å bytte, da han alltid tar meg seriøst, gjør alt han kan for å finne løsning på problemet, og henviser meg dit jeg trenger hvis det er utenfor hans felt. Han er trygg og lett å snakke med.

Helt ok.

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Flink med barn, ikke så flink med gravide. Midt på det berømte treet. Har ikke orket å bytte lege, men har heller ikke vært storfornøyd.