Tverlandet Legesenter

Mølnbakken 86 8050 Tverlandet

Siste vurderinger av Tverlandet Legesenter

For gudsskyld, velg en annen lege

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

I og med at jeg jobber i helsevesenet selv og har egne pasienter så har jeg en viss forventning til hvordan jeg vil bli møtt av andre behandlere. Jeg pleier heller aldri å skrive slike anmeldelser, men etter første møte med denne legen følte jeg at jeg måtte.

Jeg byttet lege da jeg flyttet til ny by og leste gode ting.

Ved legetimen var jeg inne i 5 minutter. Jeg nevnte plagene jeg hadde, hvorpå han ser på meg nikker, og sier at jeg er ung og sprek så det går sikkert over av seg selv. Ingen oppfølgingsspørsmål på det jeg fortalte eller noe undring. Da dette er noe som har plaget meg en stund var jeg ganske klar på at jeg gjerne ville ta noen prøver evnt bli henvist videre, men han mente at det ikke trengtes da han ikke trodde det var noe spesielt. HAn har ikke lest min journal ennå, han har ikke tatt en eneste blodprøve, han lyttet til hjertet mitt, thats it. Jeg bytter lege igjen, håper noen blir ledige snart.

Beste lege i Bodø uten tvil

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Æ e ei dame på 41 år som desverre endte opp som rusavhengig da æ ble skilt og fikk min værste livskrise.
Håvard har vært min lege siden han starta på Tverlandet og hadde det ikke vært for hannes hjelp og alt det han har gjort for mæ hadde æ nok ikke vært i livet i dag.
Han e en vældig dyktig lege men så mye mere en det, helt fantastisk.
Bæste lege i værden.
En stor takk til han

Seriøs, hjelpsom og forståelsesfull

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Hvis jeg trenger å komme på dagen, får jeg alltid det, og jeg får alltid time når jeg trenger det. Har hatt Solbakken hele livet og kan ikke si meg mer fornøyd. Til tross for at han holder til på Tverlandet har jeg ikke klart å bytte, da han alltid tar meg seriøst, gjør alt han kan for å finne løsning på problemet, og henviser meg dit jeg trenger hvis det er utenfor hans felt. Han er trygg og lett å snakke med.

Helt ok.

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Flink med barn, ikke så flink med gravide. Midt på det berømte treet. Har ikke orket å bytte lege, men har heller ikke vært storfornøyd.

Forståelsesfull og konstruktiv

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Legen forstod problemet raskt og foreslo gode løsninger. Opplevde legen som veldig forståelsesfull og konstruktiv i sine tilbakemeldinger.