Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar

Sjømannslege

Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar

Trygg

Snill lege og lytter henviser raskt. Tar ofte prøver. God forklaring. Holder tiden. Lett å få time. Kan anbefales

Virker uinteressert og likegyldig.

Almentilstanden er sterkt redusert som følge av smerter og iritasjon i endetarmen noe som skyldes hemoroider og mulig eksem i endetarmsåpningen. Dette medfører tap av nattesøvn.Ved siste besøk idag ville ikke legen engang undersøke nærmere om tilstanden hadde endret seg siden forrige besøk. Anviste preparater gir bare kortvarig lindring.Nytt preparat ble imidlertid skrevet ut idag, men ingen oppfølging av resultat foreslått. Tilstanden har vært slik i flere måneder. Henvisning til spesialist for nærmere undersøkelse/vurdering av andre tiltak ble heller ikke foreslått.

imøtekommende

Får alltid kjapt svar på mine henvendelser og jeg blir alltid tatt på alvor. Det med med tosidig kommunikasjon og tillitt.

Dyktig ,omsorgsfull

Fikk akutt time på dagen, var punktlig og utrolig hyggelig å ikke minst dyktig. Kan anbefale han på det sterkeste. Mulig den flinkeste legen jeg har hatt som fastlege. Medisinen jeg fikk utskrevet fungerte samme dag og smerter forsvant. Han tok seg god tid med undersøkelsen og han var veldig betryggende. Og god humor hjelper på også. Meget imponert.....

Trygg og kunnskapsrik.

Lytter til deg og følger deg opp. Sender deg videre til spesialist ved ønske om utredning.Veldig fornøyd med han. Han snakker utmerket norsk.