Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar

Morvik Legekontor

2010

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slettevikveien 1 5124 Morvik
Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Bhaumikkumar Kiritkumar Thakkar

Kunnskapsrik, grundig og imøtekommende

Hyggelig lege som virker interessert, er grundig og effektiv. Har kommet til legen med ulike problemstillinger som har blitt håndtert godt. Føler meg ivaretatt.

Flink! He knows his findings, explain quite well to the patient. I usually visited because of my baby, the results were effective and thats the most vital.

Legens personlige presentasjon.

Ung lege. Virker vennlig og imøtekommende. Tidsbruk og evnen til å lytte til pasienten bør bli bedre. For mange pasienter på listen? Mer opptatt av å kikke på PC, enn pasient. Kulturforskjell? Savner hans råd om sykdommens prognose og bruk/bivirkninger/seponering av foreskrevne medisiner. Ikke minst savnes den mangeårige gode hjelper- Dr. Buanes, som han overtok for.

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Stoler på at han gjør sitt beste og undersøker videre dersom det er problemer med å finne hva som forårsaker sykodommen min. Ingen språkproblemer.

Veldig bra

Er mer fornøyd med Thakkar enn jeg var med Buanes. Han har mer tid, går dypere inn i problemer og tar tak i ting og følger opp.