Vøyenenga Legekontor

Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga

Siste vurderinger av behandlere ved Vøyenenga Legekontor

Dyktig lege, mye kunnskap, god på kommunikasjon og handlekraftig

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Kristin er en dyktig fastlege som har mye kunnskap og evt. skaffer seg kunnskap om sammensatte utfordringer. Hun ordner opp og har stor tillit. Via pasientsky kan jeg sende spørsmål og jeg får svar i løpet av dagen. Videre så har videokonsultasjon fungert bra.

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Kjersti Skjønhaug Vågsdal Skrevet

Hun er -
lyttende og veiledende,
profesjonell, menneskelig og grundig,
dyktig og søker utdypende kunnskap ved behov,
tar seg tid når det er viktig,
det er verdt å vente litt de gangene andre har hatt slike behov.

Dårlig legekontor

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Er alltid forsinkelser. Må sitte å vente på min tur med ei tulle på 4 måneder i en halvtime, uten at noen sier at beklager de er forskinket i dag. Jeg skifter legekontor.

Hyggelig, kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Har brukt Kristin i mange år og er kjempefornøyd med henne. Alltid blid og hyggelig. Eneste minus er at det er nesten umulig å komme gjennom på sentralbordet. Har heller ikke hatt noen problemer med damene på forværelse, vært blid og hyggelig de også.

Anbefales!

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Veldig dyktig lege, smilende og flink til å ta deg imot og lytte. Tar deg på alvor og henviser videre dersom det er ønskelig. Har alltid følt jeg har fått forståelse og feks sykmelding dersom jeg har hatt behov for det, uten å føle seg mistrodd. Får også akutt-time på dagen dersom det er nødvendig. Dessverre er det flere sure damer i resepsjonen som er lite imøtekommende både over telefon og i skranken. Ei dame der som er veldig hyggelig, ellers er det svært sure miner. Er ofte hun er forsinket. Har imidlertid vært såpass godt fornøyd med Kristin at jeg har sett mellom fingrene på dette. Anbefales til andre!