Vøyenenga Legekontor

Tlf: 67 15 41 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vøyenenga Legekontor

"Stram" lege

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Pasienten bør vite hva som feiler en når du kommer til legen, og hva slags hjelp du trenger, samt evt. henvisninger.
Legen skriver ikke ut sykemelding uten videre, og hun vil helst slippe å samarbeide med NAV.
Legen har kunnskap, men holder det tett til brystet.

Flinke leger - minus for sentralborddame

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Alle tre legene jeg har vært hos selv, eller med mine barn på Vøyenenga legesenter er dyktige, hyggelige og hjelpsomme.
Har hatt fastlege her i 15 år.

Derimot kan det være vanskelig å komme gjennom på telefon, og telefontidene er ganske begrenset.

Har ved et par anledninger opplevd en lite hyggelig service på telefon. Ved konstruktive tilbakemeldinger, er det mangel på ydmykhet. Det er spesielt en person på telefon som opptrer uprofesjonelt og har "kort lunte".

Urimelig bra lege bryr seg om deg ++

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Urimelig bra lege bryr seg om deg og dine interesser følger opp og gjør det hun skal å sier veldig flink og ekte lege

Beste legen!

Lege: Kjersti Skjønhaug Vågsdal Skrevet

Har bare fine ting å si om Kjersti Vågsdal, hun er en god lytter og har alltid hjulpet meg når det trengs. Anbefaler henne !

Vanskelig å prate med

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Nølende med å henvise til spesialist, selv om jeg ikke blir bedre hos henne. Vanskelig å ta opp ting man vil prate om.

Dyktig Lege

Lege: Kjersti Skjønhaug Vågsdal Skrevet

Jeg har gått hos denne legen i snart 10 år. Tar seg tid, ser hele mennesket og er menneskelig. Har fått hjelp til både psyk og fysk ting og hun ringer opp igjen i løpet av dagen hvis jeg ber om det. Lyttende og stiller oppfølgings spørsmål. Hvis jeg flytter noen gang blir jeg å beholde denne legen uansett :)

Topp

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Brukt henne som fastlege i årevis, kunne aldri tenke meg å bytte. Faglig dyktig, empatisk, og flink til å henvise deg videre når det trengs.

Veldig fornøyd

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Kristin er god til å lytte, kommer med gode råd og er flink til å følge opp. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege!

Lite interessert

Lege: Kjersti Skjønhaug Vågsdal Skrevet

Hun er smiler og er generelt hyggelig, men hører ikke etter når du prater og virker generelt ikke så veldig interessert.

Dårlig tid, sitter å skriver journal mens man prater og stiller ingen oppfølgingsspørsmål.

Jeg har følt meg veldig misforstått, og feilvurdert i møte med denne legen. Følte at jeg ikke ble trodd, og at jeg ellers stort sett var til bry.

Dersom du sliter med noe av psykisk art anbefaler jeg deg å finne en annen lege. Du får aldri muligheten til å forklare deg, og kan ende opp med å få beskjed om å skjerpe deg.

Verdens beste fastlege!

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Dr Roness følger opp nitidig hele familien og vi føler oss så trygge på henne!! det er ofte ventetid, men det gjør ikke noe før har jeg behov bruker hun den tid jeg trenger nå jeg er inne hos henne!!
Etter diverse fastleger føler jeg at jeg har en som bryr seg om hele meg, tar seg tid og er utrolig dyktig!!

En lyttende lege. Løsningsorientert og imøtekommende.

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Roness har tatt kontakt pr.telefon,etter legetime for å presentere resultater fra blodprøver. Dette er god service.
Tilgjengeligheten er meget dårlig siden hun tydeligvis har en liten deltidsstilling ved kontoret. Jeg har fått tilbud om legetime 4 uker frem i tid, alt annet var opptatt, eller midt i min arbeidstid. Dette burde presiseres i hennes presentasjon.
Biokemiker på senteret er av ypperste sort. Hun er meget god faglig og har behagelig fremtreden. Time hos henne har jeg fått på dagen.
Venteværelset er av siste sort. Meget ubehagelige og shabby stoler og lite tiltalende loppemarked interiør. Resepsjonen kunne vært trukket mer ut i venteværelset, iallefall med et vindu. Resepsjons personalet kunne trenge
kurs i kundebehandling.

Rolig og empatisk!

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Kristin Dysvik er veldig flink til å vise empati, hun får deg til å føle at det du har å si betyr noe. Om det er ang. Medisinsk behandlig eller allternativt er hun åpen for forslag og kommer også med råd og egne erfaringer. Noe jeg syns er en god egenskap, da føler man seg med en gang likestillt noe som igjen skaper tillit. Jeg byttet til Dr.Dysvik for ca. 4 år siden og har vært utrolig fornøyd med henne som lege. Jeg har en kronisk lidelse som gjør at jeg ofte er hos legen. Eller evt. Har kontakt over telefon.

Venteværesle er ganske slitt og stolene er vonde å sitte på, noe som er litt dumt, for det er som regel en del pasienter og det kan fort gå en halvtime over avtalt time. Men det er alltid på radio og de har lesestoff for en hver interesse så det går som regel greit.

Men nå ser jeg meg nok nødt til å bytte, for makan til uhøfelige sentralbordkjerringer skal du lete lenge etter.
Det er en av dem som er veldig søt! Men hun er aldri å møte på telefon, hun tar mest prøver. De andre to som jobber ved sentralbordet er frekke og utålmodige, de får deg til å føle deg helt forferdelig og jeg får rett og slett vondt i magen hver gang jeg skal ringe for å få snakket med legen min. Det er grusomt!! Dette er utrolig synd, men om man blir psykisk nedbrutt av å kontakte legekontoret er det vel på tide å komme seg bort der ifra..

Dessverre ikke en å anbefale

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Har hatt henne som lege i over 10 år, og nå må jeg bytte. Hun har vært flink til tider, men hun lytter ikke alltid, er meget stresset og har som regel alltid dårlig tid. Hun skriver medisiner du trenger, men å være med på å finne ut av hva årsaken kan være, det er man ikke garantert. Nå som jeg har blitt mer alvorlig syk, trenger jeg en bedre lege som kan lytte og forstå, og være bedre faglig oppdatert. For "vanlige" forskjølelser og sykdommer så fungerer hun helt greit.

Den beste legen jeg har hatt!!!

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Hun er lyttende, løsningsorientert, ikke redd for å si fra om hun ikke vet. Et utrolig deilig medmenneske.

Dyktig, seriøs og venleg

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Ho er ein dyktig lege som tar pasienten seriøst. Blir møtt med smil og ei følelse av at ho tar seg tid. Følger bra opp og gjer jobben på ein ordentleg måte. Ho henviser til spesialistar når det trengs. Veldig fornøgd med Kristin!

Meget dyktig lege!

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Kristin er en meget dyktig lege, hun bruker tid på pasient og følger opp med telefonsamtaler og henvisninger. Er spesialist i almenmedisin og er dyktig faglig samtidig som hun lytter og virkelig bryr seg. Har brukt hun i 12 år.

Medmennesklighet står høyst hos Dr. Roness

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Følger opp nesten mer enn mann kunne forvente. En som lytter og finner løsninger. Det er sjelden mann ler hos legen, men hun har sans for humor i møte med det offentlige regelverket - og er absolutt på pasientens side. Hvis hun ikke vet, så er hun ikke redd for å si ifra - og henviser pasienten videre. Hun fortjener den beste anbefalingen.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Kjersti Skjønhaug Vågsdal Skrevet

Hun er rolig, flink til å lytte og alltid smilende og positiv, hun ringer meg på telefon i løpet av dagen viss jeg ber om det og jeg kan få fornye respeptene ved å ringe. Lettvint og greit.

En ypperlig fastlege

Meget godt fornøyd.
Forstår problemer meget godt.
Meget lett å kommunisere med.
Er meget konkret i sine uttalelser.
Totalt en ypperlig fastlege.

Elendig lege

Lege: Anne Marie Roness Skrevet

Jeg følte at hun ikke tok meg på alvor. Derfor måtte jeg gå til privat lege for å få hjelp. Kanskje hun er sliten av jobben? Mitt råd er: føler du det slik - bytt fastlege!!!