Vøyenenga Legekontor

Vøyenengtunet 5
1314 Vøyenenga

Vøyenengtunet 5 1314 Vøyenenga

Siste vurderinger av Vøyenenga Legekontor

Flinke leger - minus for sentralborddame

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Alle tre legene jeg har vært hos selv, eller med mine barn på Vøyenenga legesenter er dyktige, hyggelige og hjelpsomme.
Har hatt fastlege her i 15 år.

Derimot kan det være vanskelig å komme gjennom på telefon, og telefontidene er ganske begrenset.

Har ved et par anledninger opplevd en lite hyggelig service på telefon. Ved konstruktive tilbakemeldinger, er det mangel på ydmykhet. Det er spesielt en person på telefon som opptrer uprofesjonelt og har "kort lunte".

Urimelig bra lege bryr seg om deg ++

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Urimelig bra lege bryr seg om deg og dine interesser følger opp og gjør det hun skal å sier veldig flink og ekte lege

Beste legen!

Lege: Kjersti Skjønhaug Vågsdal Skrevet

Har bare fine ting å si om Kjersti Vågsdal, hun er en god lytter og har alltid hjulpet meg når det trengs. Anbefaler henne !

Vanskelig å prate med

Lege: Kristin Hexeberg Dysvik Skrevet

Nølende med å henvise til spesialist, selv om jeg ikke blir bedre hos henne. Vanskelig å ta opp ting man vil prate om.

Dyktig Lege

Lege: Kjersti Skjønhaug Vågsdal Skrevet

Jeg har gått hos denne legen i snart 10 år. Tar seg tid, ser hele mennesket og er menneskelig. Har fått hjelp til både psyk og fysk ting og hun ringer opp igjen i løpet av dagen hvis jeg ber om det. Lyttende og stiller oppfølgings spørsmål. Hvis jeg flytter noen gang blir jeg å beholde denne legen uansett :)