Brage Vidarsson Toreid

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Brage Vidarsson Toreid er en av 16 fastleger i Vestvågøy

Siste vurderinger av Brage Vidarsson Toreid

Dyktig og konstruktiv lege.

En fin lege som kjapt kan hjelpe deg med å faktisk finne ut av hva som er galt med deg, ikke bare synse rundt som jeg selv syntes mange leger gjør. Ser og leser symptomer bra, og starter oppfølging med en gang.

Kom ditt med det jeg trodde var bihulebetennelse, og han hørte på alt jeg hadde å si. Jeg er personlig ikke noe fan av å selv-diagnostisere, men dette har jeg vært med på noen ganger før. Han gikk fort igjennom, og kom frem til at her var det bare å sette igang med behandling med en gang. Traff på spikeren med antibiotika og slimhinneavsvellende og etter 1 uke var alt ferdig. 10/10.

Har bare hatt et møte med Brage Vidarsson Toreid, men det er nok til at han får en topp-vurdering fra min side.

Kunne ikke hatt bedre fastlege!

En lege som alltid hører på det man har og si, interesserer seg og gjør det han kan for å hjelpe til. Han tar dessuten direkte kontakt for å informere om prøver osv. En virkelig god fastlege!

Jeg er veldig fornøyd med Brage Toreid.!

Han tar seg god tid til å høre, -og virker ikke stresset. Jeg har i alle fall ingen planer om å bytte fastlege. :)

Helt ok

Tar pasient på alvor, kanskje litt distre og litt usikker.

Blir tatt godt vare på

Svært behagelig lege som følger deg opp. Føler meg i trygge hender og får tilbakemeldinger pr brev/tlf. ved behov.