Vestvågøy Kommune Legetjenesten

Origobygget 2 etg. 8376 Leknes

Siste vurderinger av behandlere ved Vestvågøy Kommune Legetjenesten

Trygg og lyttende

Lege: Pontus Helmer Eriksson Skrevet

Har kun gode opplevelser i møte med Eriksson. Har jevnlig kontakt, han følger meg opp godt, og han har god oversikt fra time til time. Han henviser meg videre når han mener det er nødvendig og jeg selv ønsker det.

Trygg og tilitsvekkende

Lege: Pontus Helmer Eriksson Skrevet

Han følger opp, er klar på sine vurderinger, er han usikker sender han oss videre.
En lege jeg absolutt vil anbefale.

Grundig og dyktig

Lege: Jan Hana Skrevet

Hana er en svært dyktig lege som tar pasienten på alvor. Utredningene er grundig og utelukker enhver tvil om hva som feiler én, gjerne subsidiert med henvisning til spesialist dersom det skulle være usikkerhet knyttet til diagnostisering.
Ellers en rolig og profesjonell lege som hører deg, og følger pasienten godt opp i etterkant.

God tid!!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Kom til han da min ikke var tilgjengelig, ble godt tatt i mot, han undersøkte grundig, gir ikke antibiotika før han veit han må!!
Mulig du må vente ca 45 minutter på han på venterommet, men det er kun fordi han bruker god tid på sine pasienter, stresser ikke og han er verdt å vente på :D

Har ikke tid

Lege: Lise-Anine Vilhelmsen Skrevet

Hu er nesten aldri på kontoret, blir alltid videre sendt til de andre vikaren. I tilegg til det skrev hu aldring ut sykemeldingen eller ringte meg opp til avtalt tid....