Lenn Stig Andre Aronsson

Autorisasjon (2001)

Kåfjord legekontor Telefonnummer77 71 93 2077 71 93 ...
Helsetunet Bakkemoveien 22 9147 Birtavarre
Lenn Stig Andre Aronsson er en av 3 fastleger i Kåfjord

Siste vurderinger av Lenn Stig Andre Aronsson

Uberegnelig

Lenn er utvilsomt en dyktig lege med mye kunnskap på sitt fagfelt. Likevel kan han bli mye bedre på å anerkjenne og bruke spesialisters kunnskap.
Bør også bli flinkere på å faktisk undersøke og ta prøver av pasienten, istedet for bare å anta at hans konklusjon er riktig.
Har ofte opplevd at han er utålmodig, og ikke vil høre på meg før han allerede har en diagnose klar. Kan også virke usympatisk.

Meget spesiell lege

Det finnes mye og si, på godt og vondt, om denne legen - han er dyktig på sin måte.
Har opplevd at han ikke har tatt meg alvorlig og avfeid meg i en sår situasjon. Har også opplevd at ham som svært imøtekommende og hjelpevillig. Han er seg selv, og mennesket Lenn Aronsson skinner igjennom legeyrket.

Dyktig lege

Lenn er en dyktig lege som vet hva som skal gjøres når man har problemer med noe. Han tar meg på alvor, er hyggelig og flink å kommunisere med meg som pasient. Jeg føler meg tatt på alvor og godt ivaretatt av Lenn.

han er en selv god en,selvitende.

han vet best,han tror ikke på oss pasienter,sier i mot og vil ikke henvise til spesalister,sier at,hva kan dem som jeg ikke kan.

Empatisk person

Lenn Aronsson kan trygt anbefales. Han er en empatisk person, og en som tar deg på alvor.

Han er seriøst, tar seg tid til å lytte, og pluss at han er en meget hyggelig person.