Kåfjord legekontor

Telefonnummer77 71 93 2077 71 93 ...
Helsetunet Bakkemoveien 22 9147 Birtavarre

Siste vurderinger av behandlere ved Kåfjord legekontor

Blir tatt alvor og tar god tid

Lege: Anita Monsen Pedersen Skrevet

Jeg er meget fornøyd med denne legen da hun tar god tid og forklare Ting «på norsk « . Veldig nøye og sjekker om man har forstått legen

Menneskelig og respektfull

Lege: Anita Monsen Pedersen Skrevet

Denne unge legen er god og har forstått at hun er for å tjene pasienten og ikke omvendt. Hun gjør sitt for å finne ut av ting som ev er uklare og er kjapp å henvise for utredning. Hadde det ikke vært for henne vet jeg ikke hvordan dette ville gå. Anbefales

Fantastisk fastlege

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Lenn Aronsson er en utrolig engasjert lege som tar svært godt vare på sine eldre pasienter. Lydhør og tålmodig, erfaren og ikke redd for å henvise til videre utredning. Samarbeider svært godt med både pasient og pårørende - anbefales på det varmeste!

Utålmodig og vanskelig å forstå

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Han er alltid utålmodig. Lite medmenneskelighet å spore. Ser konstant sliten ut men samtidig "gira".
Har en dialekt som er vanskelig å forstå. Gapskratter når det ymtes om norskkurs.

Flink, men varierende humør

Lege: Lenn Stig Andre Aronsson Skrevet

Varierende humør. Kan være veldig empatisk, vennlig og hjelpsom. Men han kan også være lite imøtekommende og krangle med pasienten. Faglig flink, men litt snar til å trekke konklusjoner. Henviser for lite til spesialister dersom det ikke dreier seg om livstruende tilstander. Forklarer godt om ulike forhold, men er lite lyttende. Tror han blir fort lei om man må komme tilbake pga samme sykdom eller tilstand. Jeg har stor tillit til legen, men blir lei meg når han er lite imøtekommende. Han tar seg god tid når det trengs. Det er likevel lett å merke når han vil at du skal gå.