Lenn Stig Andre Aronsson

Autorisasjon (2001)

Kåfjord legekontor Telefonnummer77 71 93 2077 71 93 ...
Helsetunet Bakkemoveien 22 9147 Birtavarre
Lenn Stig Andre Aronsson er en av 3 fastleger i Kåfjord

Siste vurderinger av Lenn Stig Andre Aronsson

Fantastisk fastlege

Lenn Aronsson er en utrolig engasjert lege som tar svært godt vare på sine eldre pasienter. Lydhør og tålmodig, erfaren og ikke redd for å henvise til videre utredning. Samarbeider svært godt med både pasient og pårørende - anbefales på det varmeste!

Utålmodig og vanskelig å forstå

Han er alltid utålmodig. Lite medmenneskelighet å spore. Ser konstant sliten ut men samtidig "gira".
Har en dialekt som er vanskelig å forstå. Gapskratter når det ymtes om norskkurs.

Flink, men varierende humør

Varierende humør. Kan være veldig empatisk, vennlig og hjelpsom. Men han kan også være lite imøtekommende og krangle med pasienten. Faglig flink, men litt snar til å trekke konklusjoner. Henviser for lite til spesialister dersom det ikke dreier seg om livstruende tilstander. Forklarer godt om ulike forhold, men er lite lyttende. Tror han blir fort lei om man må komme tilbake pga samme sykdom eller tilstand. Jeg har stor tillit til legen, men blir lei meg når han er lite imøtekommende. Han tar seg god tid når det trengs. Det er likevel lett å merke når han vil at du skal gå.

Kan bli bedre

Denne legen er meget dyktig gjeldende å stille kjapp diagnose ved akutt oppståtte og alvorlig tilfelle. Ellers er det vanskelig å bli tatt på alvor. Han lytter ikke. Er mest opptatt av å holde "foredrag". Ler av deg når du kommer med andre "forslag". Arrogant og selvgod. Møter meg med en mine som ser "sur" ut. Ubehagelig å gå dit. Føler du er uønsket. Men er snill og bruker god tid på deg når du først kommer inn på kontoret. Hilser med fast og godt håndttrykk. Meget god til å utrede dersom det er ting som kan tyde på ev "mangler" el mulige tilstander.

Lenn er et menneskelig og imøtekommen lege. En god lege.

Jeg har hatt Lenn som fastlege rundt 15 år. Han har gitt meg råd ot trøst gjennom en lang og har sykdomsperiode. Hver gang jeg kommer til kontoret blir jeg motatt med et vennlig smil og et fast håndtrykk. Jeg føler meg mye bedre når jeg forlater kontoret hans. Diagnosene stiller han bra og de er i overenstemmelse med Unn da jeg tidligere var mange gang innlagt der. Lenn kan man stole på, han er der for deg og meg.