Lenn Stig Andre Aronsson

Birtavarre 9147 Birtavarre
Lenn Stig Andre Aronsson er en av 3 fastleger i Kåfjord

Siste vurderinger av Lenn Stig Andre Aronsson

Flink, men varierende humør

Varierende humør. Kan være veldig empatisk, vennlig og hjelpsom. Men han kan også være lite imøtekommende og krangle med pasienten. Faglig flink, men litt snar til å trekke konklusjoner. Henviser for lite til spesialister dersom det ikke dreier seg om livstruende tilstander. Forklarer godt om ulike forhold, men er lite lyttende. Tror han blir fort lei om man må komme tilbake pga samme sykdom eller tilstand. Jeg har stor tillit til legen, men blir lei meg når han er lite imøtekommende. Han tar seg god tid når det trengs. Det er likevel lett å merke når han vil at du skal gå.

Kan bli bedre

Denne legen er meget dyktig gjeldende å stille kjapp diagnose ved akutt oppståtte og alvorlig tilfelle. Ellers er det vanskelig å bli tatt på alvor. Han lytter ikke. Er mest opptatt av å holde "foredrag". Ler av deg når du kommer med andre "forslag". Arrogant og selvgod. Møter meg med en mine som ser "sur" ut. Ubehagelig å gå dit. Føler du er uønsket. Men er snill og bruker god tid på deg når du først kommer inn på kontoret. Hilser med fast og godt håndttrykk. Meget god til å utrede dersom det er ting som kan tyde på ev "mangler" el mulige tilstander.

Lenn er et menneskelig og imøtekommen lege. En god lege.

Jeg har hatt Lenn som fastlege rundt 15 år. Han har gitt meg råd ot trøst gjennom en lang og har sykdomsperiode. Hver gang jeg kommer til kontoret blir jeg motatt med et vennlig smil og et fast håndtrykk. Jeg føler meg mye bedre når jeg forlater kontoret hans. Diagnosene stiller han bra og de er i overenstemmelse med Unn da jeg tidligere var mange gang innlagt der. Lenn kan man stole på, han er der for deg og meg.

Uberegnelig

Lenn er utvilsomt en dyktig lege med mye kunnskap på sitt fagfelt. Likevel kan han bli mye bedre på å anerkjenne og bruke spesialisters kunnskap.
Bør også bli flinkere på å faktisk undersøke og ta prøver av pasienten, istedet for bare å anta at hans konklusjon er riktig.
Har ofte opplevd at han er utålmodig, og ikke vil høre på meg før han allerede har en diagnose klar. Kan også virke usympatisk.

Meget spesiell lege

Det finnes mye og si, på godt og vondt, om denne legen - han er dyktig på sin måte.
Har opplevd at han ikke har tatt meg alvorlig og avfeid meg i en sår situasjon. Har også opplevd at ham som svært imøtekommende og hjelpevillig. Han er seg selv, og mennesket Lenn Aronsson skinner igjennom legeyrket.

Dyktig lege

Lenn er en dyktig lege som vet hva som skal gjøres når man har problemer med noe. Han tar meg på alvor, er hyggelig og flink å kommunisere med meg som pasient. Jeg føler meg tatt på alvor og godt ivaretatt av Lenn.

han er en selv god en,selvitende.

han vet best,han tror ikke på oss pasienter,sier i mot og vil ikke henvise til spesalister,sier at,hva kan dem som jeg ikke kan.

Empatisk person

Lenn Aronsson kan trygt anbefales. Han er en empatisk person, og en som tar deg på alvor.

Han er seriøst, tar seg tid til å lytte, og pluss at han er en meget hyggelig person.