Nina Kjær Brones

Autorisasjon (1998)

Nina Kjær Brones er en av 11 fastleger i Målselv

Siste vurderinger av Nina Kjær Brones

Verdens aller beste fastlege!

For de fleste er et legebesøk et ork eller noe man gruer seg til, men ikke med Nina som fastlege. Hos Nina blir du alltid møtt av et varmt smil og trygghet. Uansett hva som feiler deg, så kan du stole på at Nina tar deg på alvor og hjelper deg til bunns i problemet. Om det er noe hun ikke finner ut av selv, undersøker hun og finner ut av det, evt. henviser videre til spesialist. Nina er en lyttende, kunnskapsrik, og omsorgsfull lege, som virkelig bryr seg om sine pasienter. Det er ingen tvil i verden om at Nina er verdens aller beste fastlege!

Kvalitetstid

Brones er en lege som lytter seriøst, som alltid er omsorgsfull- og oser trygghet. Hun kommuniserer slik at jeg får være med på å finne løsninger. For en dyktig lege! Så heldig jeg er som fikk henne som fastlege. Hun fikk meg sterk ut av en langvarig krisesituasjon.

Den beste legen jeg har hatt.

.blir tatt på alvor .altid bli og hyggelig .har hat en del problemer i det siste og vil takke for meget god oppfølging

Helt fantastisk!!

Kjempeflink. Hun er veldig lett å snakke med, samt hun vet hva hun gjør. Man føler seg godt tatt vare på. 10/10

Veldig bra lege

Nina er flink til å lytte, og ikke redd for å søke kunnskap om det hun ikke er helt sikker på. Da blir det mindre feil behandling. Og feil medisinering.