Nina Kjær Brones

Legekontoret Målselv helsesenter

1998

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legekontoret Målselv helsesenter
Andslimoen 9325 Bardufoss
Nina Kjær Brones er en av 10 fastleger i Målselv

Siste vurderinger av Nina Kjær Brones

Kvalitetstid

Brones er en lege som lytter seriøst, som alltid er omsorgsfull- og oser trygghet. Hun kommuniserer slik at jeg får være med på å finne løsninger. For en dyktig lege! Så heldig jeg er som fikk henne som fastlege. Hun fikk meg sterk ut av en langvarig krisesituasjon.

Den beste legen jeg har hatt.

.blir tatt på alvor .altid bli og hyggelig .har hat en del problemer i det siste og vil takke for meget god oppfølging

Helt fantastisk!!

Kjempeflink. Hun er veldig lett å snakke med, samt hun vet hva hun gjør. Man føler seg godt tatt vare på. 10/10

Veldig bra lege

Nina er flink til å lytte, og ikke redd for å søke kunnskap om det hun ikke er helt sikker på. Da blir det mindre feil behandling. Og feil medisinering.

Den beste legen jeg har hatt!

Hun er en suveren lege. Blir tatt på alvor av henne, der det var ett problem med tidligere leger. Omsorgsfull og hjelpsom. Anbefaler henne på det sterkeste!

Fantastisk menneske og lege!

Hele familien har henne som fastlege og har bare en ting å si - SUVEREN!! Tar seg alltid god tid til alle og blir alltid tatt på alvor.

En meget flink lege

En lege som gjør sitt aller beste for pasienten. Trivelig, og med godt humør. Tar tak i problemene med en gang. Opptrer ryddig og omsorgsfullt.

Den beste i området!

Tar seg utrolig god tid, til tross for Evt forsinkelser. Tar pasienten på alvor, en god lytter. Veldig flink med barn og følger opp saker. Har vært en utrulig god lege for min familie. Anbefales sterkt!
Om det haster får man raskt time, hun har tilogmed tatt oss innimellom andre når det har vært nødvendig mtp situasjonen. Ringer alltid opp om vi har prøvd å få tak i henne.

Flink med barn

Litt lite tilgjengelig, men veldig hyggelig og flink med barn. Virker dyktig og grundig. Men kan se ut til å være glad i å skrive ut sykemeldinger.

Super!

Tar seg god tid til å lytte. Tar tak i problemene og har en vilje til å gjøre videre undersøkelser/sende videre til spesialist. Gir god informasjon og viser stor omsorg for pasientene.