Målselv Legetjeneste

Andselv 9325 Bardufoss

Siste vurderinger av Målselv Legetjeneste

Fantastisk!

Lege: Eldrid Norunn Liljedal Skrevet

Super lege som bestandig lytte til meg og tar meg alvorlig visst noe er galt! Hatt henne siden fastlegeordningen starta og blir å ha ho til ho går av :)

Meget god mann

Lege: Tormod Gangsei Skrevet

Den beste legen jeg har hatt uten samenligning .
Rask henvisning til vidre undersøkelse på sykehus .
Har alltid ville det beste for meg

Kunnskapsrik

Lege: Tormod Gangsei Skrevet

Han kom med løsning på et mageproblem mitt barn hadde som to andre leger ikke klarte å løse, dette etter en kort konsultasjon.

Han fremstår kunnskaprik og forståelsesfull og gjør meg trygg på behandlingen han foreslår for både meg og barna.

Flink med barn.

Verdens aller beste fastlege!

Lege: Nina Kjær Brones Skrevet

For de fleste er et legebesøk et ork eller noe man gruer seg til, men ikke med Nina som fastlege. Hos Nina blir du alltid møtt av et varmt smil og trygghet. Uansett hva som feiler deg, så kan du stole på at Nina tar deg på alvor og hjelper deg til bunns i problemet. Om det er noe hun ikke finner ut av selv, undersøker hun og finner ut av det, evt. henviser videre til spesialist. Nina er en lyttende, kunnskapsrik, og omsorgsfull lege, som virkelig bryr seg om sine pasienter. Det er ingen tvil i verden om at Nina er verdens aller beste fastlege!

Lojal, og kunnskapsrik lege

Lege: Tormod Gangsei Skrevet

Jeg har møtt på mye rart oppigjennom årene. Byttet lege på grunn av at jeg ikke stolte på den legen jeg hadde. Fikk Tormod som lege, og etter mye om å men så turte jeg å stole på han også. Det som skjedde da, er helt fenomenalt. Maken til lojal lege har jeg ikke møtt. Han stiller opp, ringer når han sier han skal ringe, tar imot deg med åpne armer, og gjør alt for å finne en god løsning på problemet her og nå. Det være seg om det er psykiske problemer, eller fysiske. Viser i tillegg god forståelse på begge områder. Virker som at han ikke kun tenker sykdom, men tenker på hele bildet. Om det er noe han mener at bør sees på av spesialisthelsetjenesten så er han rask til å henvise.