Målselv Legetjeneste

Fagerlidal 397 9325 Bardufoss

Siste vurderinger av behandlere ved Målselv Legetjeneste

Gir Trygghet og Indre Ro

Lege: Håkon Øglænd Loose Skrevet

Legen har en egen evne til å lytte til og overføre en fantastisk trygghet gjennom konsultasjonen, noe som igjenspeiler seg i ettertid som en indre ro

Profesjonell, Rolig og Dyktig

Lege: Vidar Bjørnås Skrevet

Vidar Bjørnås er den beste fastlegen jeg hat hatt til dags dato og hadde det ikke vært for at jeg flyttet ville jeg fortsatt å ha ham som min fastlege.

Jeg får alltid rask hjelp når jeg trenger det og jeg føler meg alltid trygg på at utredningen og behandlingen jeg får er riktig. På dager med sykdom har det vært hyggelig og komme til et legesenter og en lege der man blir møtt med forståelse og omsorg.

Vidar Bjørnås er et eksempel til etterfølgelse for resten av fastlegene i Norge.

Svært dyktig!

Lege: Tom-Erik Aarøen Skrevet

Lytter til det du har å si, finner gode løsninger. Kunnskapsrik. Flink til å sette seg inn i hele situasjonen og se pasienten som helt menneske. Stiller adekvate spørsmål. Opplever ham som mer kyndig og kunnskapsrik enn mange leger med lang fartstid.
Han ser pasienten i øynene mens vedkommende snakker og noterer uten å flytte fokuset fra pasienten.
Jeg opplever å bli tatt på alvor. Han tar ikke beslutninger over hodet på meg, men går i dialog og det gjør at jeg føler meg godt ivaretatt. Beste legen jeg har hatt!!

Ok til barn, mindre flink med voksne

Lege: Tormod Gangsei Skrevet

God kjemi med alle barn :) Ellers svært selvopptatt, følger ikke opp og når man har forklart problemstillingen for 5 gang, føler man at han ikke er tilstede/glemmer. Gir ut resepter som pas måtte ønske.. så sjekk bruksanvisning selv!

Snill, god og smart

Lege: Tormod Gangsei Skrevet

Tormod skjønner mye og kan mye. Den som får han som fastlege er heldig og som regel får rask og rett hjelp. Vi har hatt klippekort hos han som familie i flere år, og vært der for stort og smått, i gode og onde dager, og vi er takknemmelig for all hjelp vi har fått. Tusen takk!