Målselv Legetjeneste

Fagerlidal 397 9325 Bardufoss

Siste vurderinger av behandlere ved Målselv Legetjeneste

Fantastisk lege

Lege: Karoline Borgen Skrevet

Tar deg alltid seriøst uansett hva. Undersøker og er grundig. Veldig medmenneskelig og sympatisk. Alltid i godt humør i møte med pasient. Bare gode opplevelser med Karoline!

Faglig sterk!

Lege: Håkon Øglænd Loose Skrevet

Hos denne legen blir jeg alltid møtt med vennlighet og stor faglig kunnskap! Han skjønte da jeg trengte utredning på sykehuset, og han skjønte da jeg senere mest trengte informasjon og betryggelse.

Trygg lege

Lege: Karoline Borgen Skrevet

Veldig trygg lege med mye kunnskap. Søker kunnskap om det er noe hun ikke er helt sikker på og er god på å skille mellom hva som hører til sykdom og det som er helt normalt.
God på pasientkontakt, rolig og trygg i møte med pasient.

Gir Trygghet og Indre Ro

Lege: Håkon Øglænd Loose Skrevet

Legen har en egen evne til å lytte til og overføre en fantastisk trygghet gjennom konsultasjonen, noe som igjenspeiler seg i ettertid som en indre ro

Svært dyktig!

Lege: Tom-Erik Aarøen Skrevet

Lytter til det du har å si, finner gode løsninger. Kunnskapsrik. Flink til å sette seg inn i hele situasjonen og se pasienten som helt menneske. Stiller adekvate spørsmål. Opplever ham som mer kyndig og kunnskapsrik enn mange leger med lang fartstid.
Han ser pasienten i øynene mens vedkommende snakker og noterer uten å flytte fokuset fra pasienten.
Jeg opplever å bli tatt på alvor. Han tar ikke beslutninger over hodet på meg, men går i dialog og det gjør at jeg føler meg godt ivaretatt. Beste legen jeg har hatt!!