Bjørn Watle

Bjørn Watle er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Bjørn Watle

dr. Watle

God lege!
Men, trekker ned litt at han er litt lite tilgjengelig, og har tydeligvis for mange faste kunder.
Medmenneskelig og ærlig, "rett fra levra" og sympatisk :)
Sender til spesialist raskt og effektivt.
Sørger for at alle prøver blir tatt raskt.
Lytter og forstår, men som sagt litt for kort tid til besøkene dessverre.

kjempefornøyd

Har vært hos legen til fast kontroll i mange år,og fått svar, og også vært en støtte i livet! Intet mindre. Takk.

Eneste legen jeg har hatt

Har aldri byttet fastlege og tviler på at jeg gjør det før Bjørn går av med pensjon eller "dytter meg ut av sin liste". Kan være litt brysk, men det veier han godt opp med sin dyktighet. Han virker veldig nøye og gir seg ikke før han finner ut av det. Virker som han heller ikke er redd for å be om konsultasjon og er rask med å sende deg videre til noen andre (spesialist) om det er det som trengs.

Fantastisk lege!

Bjørn Watle har vært min fastlege i 14 år, men jeg har aldri hatt behov for fastlege før jeg nylig ble gravid. Den behandlingen og oppfølgingen jeg har fått er helt enestående. Watle er effektiv, lyttende, serviceinnstilt, proff og henviser videre når det trengs. Watle får meg til å føle at jeg er i de tryggeste hender og at han bryr seg, alt med et glimt i øyet.

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege selv om det er et lite prosjekt å komme seg til Trollåsen.

Fabelaktig

Banebrytende god lege.
Ingen over ingen ved siden. Alltid tid til å høre på hva som feiler deg, uansett hva det måtte være.
Får deg til å føle deg velkommen som menneske ikke bare som en brikke som i resten av samfunnet.