Bjørn Watle

Trollåsen Legesenter

1982

Ingen på venteliste

Trollåsen Legesenter Telefonnummer66 81 21 4066 81 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trollåsveien 25 1414 Trollåsen
Bjørn Watle er en av 27 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Bjørn Watle

Bra mann du Bjørn

Bedriftslege og fastlegen sin(min) det! Går på 20 året snart.. Er selv lite sjuk men god kar å ha i bakhånd.
Det skal være sikkert.
Kjør på noen år til du!

dr. Watle

God lege!
Men, trekker ned litt at han er litt lite tilgjengelig, og har tydeligvis for mange faste kunder.
Medmenneskelig og ærlig, "rett fra levra" og sympatisk :)
Sender til spesialist raskt og effektivt.
Sørger for at alle prøver blir tatt raskt.
Lytter og forstår, men som sagt litt for kort tid til besøkene dessverre.

kjempefornøyd

Har vært hos legen til fast kontroll i mange år,og fått svar, og også vært en støtte i livet! Intet mindre. Takk.

Eneste legen jeg har hatt

Har aldri byttet fastlege og tviler på at jeg gjør det før Bjørn går av med pensjon eller "dytter meg ut av sin liste". Kan være litt brysk, men det veier han godt opp med sin dyktighet. Han virker veldig nøye og gir seg ikke før han finner ut av det. Virker som han heller ikke er redd for å be om konsultasjon og er rask med å sende deg videre til noen andre (spesialist) om det er det som trengs.

Fantastisk lege!

Bjørn Watle har vært min fastlege i 14 år, men jeg har aldri hatt behov for fastlege før jeg nylig ble gravid. Den behandlingen og oppfølgingen jeg har fått er helt enestående. Watle er effektiv, lyttende, serviceinnstilt, proff og henviser videre når det trengs. Watle får meg til å føle at jeg er i de tryggeste hender og at han bryr seg, alt med et glimt i øyet.

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege selv om det er et lite prosjekt å komme seg til Trollåsen.