Bjørn Watle

Trollåsen Legesenter

1982

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Trollåsen Legesenter
Trollåsveien 25 1414 Trollåsen
Tlf: 66 81 21 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjørn Watle er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Bjørn Watle

dr. Watle

God lege!
Men, trekker ned litt at han er litt lite tilgjengelig, og har tydeligvis for mange faste kunder.
Medmenneskelig og ærlig, "rett fra levra" og sympatisk :)
Sender til spesialist raskt og effektivt.
Sørger for at alle prøver blir tatt raskt.
Lytter og forstår, men som sagt litt for kort tid til besøkene dessverre.

kjempefornøyd

Har vært hos legen til fast kontroll i mange år,og fått svar, og også vært en støtte i livet! Intet mindre. Takk.

Eneste legen jeg har hatt

Har aldri byttet fastlege og tviler på at jeg gjør det før Bjørn går av med pensjon eller "dytter meg ut av sin liste". Kan være litt brysk, men det veier han godt opp med sin dyktighet. Han virker veldig nøye og gir seg ikke før han finner ut av det. Virker som han heller ikke er redd for å be om konsultasjon og er rask med å sende deg videre til noen andre (spesialist) om det er det som trengs.

Fantastisk lege!

Bjørn Watle har vært min fastlege i 14 år, men jeg har aldri hatt behov for fastlege før jeg nylig ble gravid. Den behandlingen og oppfølgingen jeg har fått er helt enestående. Watle er effektiv, lyttende, serviceinnstilt, proff og henviser videre når det trengs. Watle får meg til å føle at jeg er i de tryggeste hender og at han bryr seg, alt med et glimt i øyet.

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege selv om det er et lite prosjekt å komme seg til Trollåsen.

Fabelaktig

Banebrytende god lege.
Ingen over ingen ved siden. Alltid tid til å høre på hva som feiler deg, uansett hva det måtte være.
Får deg til å føle deg velkommen som menneske ikke bare som en brikke som i resten av samfunnet.

Profesjonell, tydelig og lydhør

Dr Watle er meget profesjonell og høflig samtidig som han er tydelig på hva oppfølgingsavtalen er. Han lytter og tar pasienten på alvor. Humor og glimt i øyet har han også i passe mengde

Et skoleeksempel på hvordan er lege skal være.

Han er en fantastisk lege og et godt menneske.
Han har min fulle tillit.
Har vært min lege i 20 år og forhåpentlig også i de neste 20.
Har alltid tid til å hørepå meg, han lytter og kommer med gode råd.
Har jeg et problem tar han det alvorlig og slipper det ikke før jeg er fornøyd.

Noe for seg selv!

Har hatt han som lege i snart 30 år, og har alltid likt han. Men det har nådd nye høyder nå under mitt første svangerskap. Jeg føler meg trygg og veldig godt ivaretatt. Blir alltid møtt med et smil og han gir aldri inntrykk av at han har dårlig tid (men det har han, venteværelset er alltid fullt...:))

Fantastisk oppfølging! :)

Fantastisk dyktig lege!

Dr Watle er meget dyktig. Han er morsom og skaper tillit. Henviser videre om det er noe han ikke kan så mye om.

Dessverre er han ofte forsinket, lang ventetid for å komme inn til fastsatt time.

Den beste legen jeg har møtt

Vår familielege siden jeg selv ble født, fantastisk oppfølging av mitt siste svangerskap, og begge barnas utfordringer.

Slik skulle alle leger vært! Synd at vi ikke kunne få fortsette å være dine pasienter pga systemredusering av pasientlisten. Du vil alltid være "Legen"

Fantastisk person.

Fantastisk lege og medmenneske som jeg har stor tillit til. Han er faglig dyktig, engasjert, og alltid imøtekommende. Han er en lege som både ser og hører deg. Jeg føler meg godt ivaretatt og er utrolig heldig som har dr. Watle som fastlege. Tusen takk for den fantastiske jobben du gjør, dr. Watle!

Lege og mennesk

En fantastisk person. Kunnskapsrik, men søker råd om nødvendig. Videresender til spesialist ved behov. Får aldri følelse av at han har dårlig tid.

Just great

En veldig bra lege

Effektiv og rask, kan oppfattes som som en "brysk" oppførsel, men har alltid tid når behovet er der. Lar ingen ting være uprøvd.

Fantastisk person

Bjørn er en fantastisk lege og medmenneske. Han er flink faglig men er også et lyttende medmenneske.

Den beste legen jeg har hatt

Den beste legen jeg har hatt, lytter og gir gode råd.

Den beste legen jeg har hatt.

Legen er godt skolert og tilstede i møtene. Han er lyttende og alltid ute etter mine svar og tanker før han konkluderer med videre behandling. Er det noe han ikke kan finne ut av der eller da, henviser han videre med en gang. Han slipper heller ikke tak i noe før ting er i orden og ting er i orden.