Hans-Olav Holtermann Eriksen

Storsteinnes legekontor Mann, 40 år

Autorisert2003
Ledige plasser 9 av 665
Vil du bytte til denne fastlegen?

Storsteinnes legekontor

Rådhusgata 11 9050 Storsteinnes
Hans-Olav Holtermann Eriksen er en av 7 fastleger i Balsfjord

Siste vurderinger av Hans-Olav Holtermann Eriksen

Fantastisk lege!

Etter veldig mange år med leger som aldri noensinne tok helseproblemene mine på alvor, byttet jeg til denne legen.
Allerede på første konsultasjon ble jeg henvist til den spesialist jeg så lenge hadde ønsket, og fikk dermed satt i gang en skikkelig utredning.

Denne legen er flink til å følge opp.
Særdeles hyggelig og lett å prate med. Veldig kunnskapsrik og faglig dyktig. Varmt anbefalt!
Eneste minus er at det noen ganger er lang ventetid for å få time.

løsningsorientert

Fikk hjelp av han da jeg havnet i alkoholens klør. Fulgte opp med regelmessig sjekk av helsen samt ga meg realistiske mål jeg strakk meg etter. Henviste meg videre slik at jeg fikk den hjelpen jeg trengte å nå lever et alkoholfritt liv. Tusen takk for å ha gitt meg livsgnisten og håpet tilbake, nå tørr jeg se familien min i øynene!

Ikke fornøyd.

Mang en avbestillinger, noen med kort varsel. Legen møter ikke til timene; jeg møter da isteden annen lege enn den jeg valgt som fastlege og uten at jeg på forhand blitt spurt om det er greit. Timen går da til å fortelle det min fastlege allerede vet. Håpløs situasjon som vart over tid. Føler at jeg ikke fått hjelpen jeg trenger.

rolig

Jeg har personlig erfart at Hans Olav er en rolig, forståelsesfull å kompetent lege.
De gangene jeg har vært i kontakt med han har han tatt meg alvorlig.
Føler at man kommer til ordet når man snakker uten å bli avbrutt og får svar på det man lurer på.
Han er løsningsorientert og er ikke redd for å si det han mener, dette er bra.

Dykti lege

Man gruer seg aldri til å dra til denne legen. Han er imøtekommende, smilende, lyttende og utrolig hjelpsom. Har hatt han som fastlege i mange år og jeg vil ikke bytte. jeg har aldrig blitt møtt med en slik forståelse som Hans Olav viser. Det eneste som trekker litt ned er at han har litt problemer med å forstå hva et problem er via telefon. Man må snakke med han ansikt til ansikt.