Hans-Olav Holtermann Eriksen

Autorisasjon (2003)

Lyngen legekontor Telefonnummer400 28 500400 28 5 ...
Kjosveien 20 9060 Lyngseidet
Hans-Olav Holtermann Eriksen er en av 3 fastleger i Lyngen

Siste vurderinger av Hans-Olav Holtermann Eriksen

God opplevelse - meget oppegående og "på" ballen.

Fikk veldig hurtig hjelp her, og etter vurdering ble jeg sendt til tromsø for nærmere undersøkelse. En god trygghet å bli henvist videre når det foreligger usikkerhet.
Ellers positiv hyggelig fremtoning med humor og faglig dyktighet i akkurat passe blanding.

Alt i alt meget fornøyd.

Seriøs og omsorgsfull

Han er den eneste legen som noensinne har tatt mine plager alvorlig. Du merker på ham at han bryr seg, og ikke bare er interessert i å tjene penger.

Fantastisk lege!

Etter veldig mange år med leger som aldri noensinne tok helseproblemene mine på alvor, byttet jeg til denne legen.
Allerede på første konsultasjon ble jeg henvist til den spesialist jeg så lenge hadde ønsket, og fikk dermed satt i gang en skikkelig utredning.

Denne legen er flink til å følge opp.
Særdeles hyggelig og lett å prate med. Veldig kunnskapsrik og faglig dyktig. Varmt anbefalt!
Eneste minus er at det noen ganger er lang ventetid for å få time.

løsningsorientert

Fikk hjelp av han da jeg havnet i alkoholens klør. Fulgte opp med regelmessig sjekk av helsen samt ga meg realistiske mål jeg strakk meg etter. Henviste meg videre slik at jeg fikk den hjelpen jeg trengte å nå lever et alkoholfritt liv. Tusen takk for å ha gitt meg livsgnisten og håpet tilbake, nå tørr jeg se familien min i øynene!

Ikke fornøyd.

Mang en avbestillinger, noen med kort varsel. Legen møter ikke til timene; jeg møter da isteden annen lege enn den jeg valgt som fastlege og uten at jeg på forhand blitt spurt om det er greit. Timen går da til å fortelle det min fastlege allerede vet. Håpløs situasjon som vart over tid. Føler at jeg ikke fått hjelpen jeg trenger.