Per Christian Gundersen

Sjømannslege

Per Christian Gundersen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Per Christian Gundersen

Trygg og tillitsfull

Jeg trives veldig godt med denne legen, som alltid tar godt imot meg og mine bekymringer. Det er lett å få time, og har alltid gått raskt å få f eks fornyet resepter o.l. Man føler seg tatt på alvor, samtidig som han raskt kan berolige meg om jeg er unødig bekymret for noe.

Den beste og hyggligste legen

Han har alltid tid til deg. Han hører på deg og tar deg på alvorl. Han har god humor og er alltid en glad lege. Det jeg synes er fint er at han husker navnet til mine barn og min famile, og kan spørre hvordan det går med dem når jeg til lege. Da får en et litt mer personlig forhold til legen sin og en følelse av at de bryr seg. Barna elsker han og liker å gå til han. En gang hadde jeg besøk av søster og hennes unge. Under dette oppholdet ble hennes unge syk. Jeg hadde avtalt time med dattera mi, og han sa at han kunne se på tantungen min også.Meget snilt gjort!!
Han er super og fortjener all ros :-)

Meget god lege

Åpen og tillittsfull. Flink til å lytte og forsøker alltid å hjelpe. Er effektiv og skaffer nødvendig hjelp fort. Lett og kommunisere med og en får time fort.

Heldig er den som får han til fastlege!

Forståelsesfull. Tar dine problemer på alvor. Du føler at du er i trygge hender.

Den beste legen jeg har hatt

Positiv, tillitsfull, forståelsesfull og veldig løsningsorientert. Fantastisk for både voksne og barn. Perfekt familielege som ser sammenhengen.