Per Christian Gundersen

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Per Christian Gundersen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Per Christian Gundersen

Dyktig profesjonsutøver -Tromsøs beste!

Hele familiens lege over 20 år. Vi har i perioder ofte behov for legehjelp. PCG tar deg vel imot, svinger stolen mot deg og lytter til det du har å si. Sender deg videre hvis han mener det er nødvendig med spesialkompetanse, sjekker med kollegaer eller andre hvis han er usikker og tar seg tid til å forklare ting. Føler aldri vi er til bry. Han tar også overgangsalderplager/kvinnehelse på alvor - noe jeg vet desverre er en sjeldenhet. Gruer meg til han blir pensjonist!!

Tromsøs beste fastlege?

Per Christian Gundersen gjør at jeg føler meg trygg som pasient. Han har lang erfaring, er faglig veldig dyktig, er flink på det mellommenneskelige og god til å kommunisere. Kanskje Tromsøs beste fastlege?

Helpful, kind, knowledgeable

Came to Per Christian as a sjømannslege and was very impressed with him. Transferred to make him my GP and had great experience in consultations for 2 years. Moved away from Tromsø otherwise he would still be my GP.

Trygg, hyggelig og empatisk.

Jeg har hatt Per Christian som min lege i snart 20 år. Han er empatisk, hyggelig og hjelpsom. Han strekker seg alltid langt for å hjelpe og jeg føler meg trygg på at jeg får god behandling når jeg er der. Han tar problemene jeg kommer med på alvor, hvor enn banale de kan være. Han er en god samtalepartner. Han spør alltid etter min datter når jeg er der og ber meg hilse. Han gjør alltid det lille ekstra.

Kunnskapsrik og behagelig

Per Christian Gundersen er en veldig behagelig lege, som skjønner seg på pasienten. Da jeg måtte ha høreapparat sjekket han først med meg om jeg virkelig kom til å bruke det istedenfor å få et og så være for forfengelig.
Han lytter på deg, tar seg tid til deg, og gir en behandling du som pasient faktisk følger opp. (Jeg har lett pillefobi).
Jeg kommer ikke til å bytte lege før jeg er helt pukka nødt!