Per Christian Gundersen

Killengreensgate 7 9008 Tromsø
Tlf: 77 66 60 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per Christian Gundersen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Per Christian Gundersen

den beste legen jeg har hatt!!

Dette er en fantastisk lege som tar seg tid til å lytte til deg og tar deg på alvor. I tillegg til å være svært hyggelig er han også veldig profesjonell. Man får time samme uke som regel, når man bestiller time og det meste går raskt unna. Jeg er kjempeheldig, og blir ikke å bytte før han går av med pensjon.

fantastisk flink lege

Har hatt Per Christian de årene jeg bodde i Tromsø, og har aldri hatt en bedre lege. Han har tatt meg på alvor, han lytter, har fått time på kort varsel, og har til og med hjulpet meg over telefon når jeg ikke har vært i byen. Synes det var trist å bytte fastlege da jeg flyttet, skulle gjerne ha tatt han med meg :) Anbefales på det sterkeste!

En bra mann

Har hatt Gundersen som fastlege i en del år nå. Han er en fantastisk hyggelig mann, lett å snakke med og gir meg god tid hvis situasjonen krever det. Betviler ikke hans faglige kvalifikasjoner som en meget dyktig lege, men litt for ofte føler jeg at det er jeg som må komme med forslag om hva vi kan forsøke av tiltak/behandling. Den siste tiden, kanskje site året eller to, har jeg en følelse av at han er litt mindre fokusert og at det har blitt litt svakt håndarbeid med henvisninger og slikt. Og han nøler med å ta tak i ting som burde/kunne undersøkes dersom det er noe han ikke har oversikten over det fra tidligere. Kanskje er tiden inne for å skifte lege - muligens oppstår det en slags "blindhet" og slitasje etter at man har gått til samme lege med de samme problemene over mange år. Det sitter imidlertid svært langt inne å bytte fra en lege som har hjulpet meg så mye over så mange år, og som har så mange gode kvaliteter. Tilgjengeligheten er det ingenting å si på, har aldri måttet vente mer enn et par-tre dager på en vanlig konsultasjon. Den øvrige staben er profesjonelle og gjør jobben de skal, kanksje uten å ha det lille ekstra smilet på lur.

Beste i byen

Desidert den beste fastlegen i Tromsø! Man tar deg på alvor og han tar seg tid til meg selv om han kan være 30 minutter forsinket. Time får man raskt hos han og jeg har hittil aldri måtte gått til en vikar. Han er alltid der når jeg trenger han.

Forbedringspotensiale

Har hatt PC som fastlege siden jeg ble født i 92, og har generelt vært veldig fornøyd med ham. Men i løpet av de siste årene har jeg noen gang følt at jeg ikke blir tatt på alvor. I tillegg har jeg fått skrevet ut medisin eller fått innført noe i kroppen som har gjort/vil gjøre min tilstand verre. Siden jeg nå har en sønn må jeg dessverre vurdere å bytte fastlege da jeg ikke lenger føler meg helt trygg på den behandlingen vi får... og det blir et tunghjertet bytte. Han er snill, vennlig, hører på deg og har en måte med munn og kropp å fortelle deg at det kommer til å gå bra. Sender deg gjerne til spesialist hvis du trenger betryggelse.

En grei, snill og forståelsfull lege.

Han er ofte tilstede og han kan teste deg godt. Men i tiden har han vært litt fort ferdig med ting. Det har, for meg bare vært inn, teste litt, "kom tilbake om en uke hvis det gjør like vondt". Jeg kommer tilbake, "røntgen innen en uke". Kan forbedres er min mening ellers er han SUPER, vil du ha en morsom, snill og forståelsesfull lege bytt så fort han er ledig!

Fæl opplevelse

Jeg var inne hos Per Christian da min fastlege ikke hadde time til meg. Jeg hadde slitt med influensa over lengre tid. Han overrumplet meg med en vattpinnetest opp i nesen som han kjørte inn i forbifarten når han sto framfor meg og jeg satt på stolen. Som om jeg ikke var skjør nok etter lengre tids sykdom så holdt jeg på å begynne å skrike etter dette. Jeg gikk ut etter 5 min med rask samtale som ikke ga meg noe, og hadde vondt bak øyet (!) etter å ha fått en lang vattpinne kjørt raskt opp i nesen. Jeg skal aldri dit mer, aldri!

Dyktig og seriøs lege!

Per Christian Gundersen er en utrolig dyktig fastlege. Man føler virkelig at man blir tatt på alvor. Han er seriøs og god til å lytte, og samtidig jordnær og blid. Det er med tungt hjerte at jeg må bytte fastlege grunnet flytting.

Imøtekommende

Denne fastlegen har jeg hatt i flere år, og han vil jeg anbefale på det sterkeste! Han er lyttende, åpen for diskusjon og er ikke redd for å prøve ut forslag du kommer med. Nøler heller ikke med å sende deg til spesialister om det trengs.

Dette er legen du kan ha en god, betryggende samtale med om det som bekymrer deg.

Beste fastlegen noensinne

Jeg hadde Per Christian til fastlege i mange år. Bedre fastlege finnes ikke! Han er lyttende, åpen for diskusjon, imøtekommende og i det hele tatt svært hyggelig. En meget dyktig og erfaren lege. Anbefales på det sterkeste.

Bra lege

Dyktig. Lytter til deg som pasient. er ikke redd for å prøve ut forslag som man kommer med. Dette kan også være å prøve ut nye medikamenter. Er samtidig veldig jordnær, gir deg ikke falske forhåpninger, eller at han kan utføre mirakler.

Super fastlege

Super lege som lytter og gir gode råd. Holder seg oppdatert på nye medisiner og behandlingsmuligheter. Var villig til å skrive ut LDN for generelle muskelsmerter, selv om legekontoret har en generell praksis på å kun skrive ut denne medisinen til MS-pasienter.

En skikkelig lege!

PC er den perfekte fastlege for hele familien, og er en god lytter og rett og slett veldig flink. Han lytter til alle uansett alder og man føler at han absolutt er tilstede. Han gir gode råd om hva man bør gjøre og slik skal en dyktig lege være

et herlig menneske

Helt klart den beste legen jeg har hatt. Hjelpsom,forståelsesful,hyggelig,morsom,grundig i arbeidet og altid like blid. Kommer aldri til å bytte lege!!!

Fantastisk lege!

Han er lyttende, menneskelig og man føler virkelig man blir tatt på alvor! Dette er virkelig en fantastisk lege og det er ikke rart han ikke har flere ledige plasser.

Flott lege

Akkurat slik en lege skal være, hyggelig, lydhør, varm, vennlig og kunnskapsrik. Tar deg på alvor og er grundig.

Fantastisk lege!

Svært kunnskapsrik, oppmerksom og interessert! Han har alltid nok tid, men er samtidig effektiv. Han er heller ikke "redd" for å henvise meg videre til andre eksperter f eks fysioterapi.

Meget dyktig

Dette er en meget dyktig lege på alle måter. Selv i perioder hvor jeg har hatt behov for ukentlige legetimer, har jeg alltid følt at jeg har blitt tatt på alvor. Han tar seg tid til å høre på det du har å si og undersøker deg ordentlig, og det er ingenting som er flaut eller ekkelt å ta opp med han. Selv om jeg nå har fått en litt lenger reisevei, har jeg beholdt han som lege.

fantastisk bra lege!

en valdig flink lege som vet hva han driver med! er veldig fornøye med han som lege! :D

møter alltid forståelse!

Gundersen har vært min fastlege i over 10 år, og kunne ikke tenkt meg noen annen lege. Møter forståelse der til enhver tid, noe aom gjør at jeg virkelig stoler på han, noe som er meget viktig!