Sentrum Legekontor -Tromsø

Killengreensgate 7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor -Tromsø

Helt fantastisk fastlege

Lege: Agnete Jørgensen Skrevet

Hver gang jeg har time hos Agnete så tar hun seg god tid til å lytte til meg og ønsker alltid å hjelpe meg. Føler meg alltid sett og hørt hos henne, og tar problemene mine på alvor. Kan være litt vanskelig å få time, men er akuttimer du kan få på dagen hvis det er nødvendig. Kan også bli litt venting men det er jo fordi hun heller bruker god tid på pasientene sine.

Verdens beste fastlege.

Lege: Agnete Jørgensen Skrevet

Empatisk, hyggelig, medmenneskelig og rett og slett den beste fastlegen jeg har hatt. Hun lytter, gir råd og ser deg som menneske. I en periode med mye stress og psykisk sykt barn så kunne jeg komme til agnete og få hjelp uten at hun rynket på pannen en eneste gang. Jeg har nå satt meg på venteliste for å få henne tilbake når jeg flytter hjem igjen, da vil jeg aldri bytte fastlege igjen. Hun setter spor i livet etter og ha hjulpet så godt hun kan. Dette er en fastlege jeg kan anbefale på det varmeste.

Omsorgsfull

Lege: Håkon Hoyer Barlindhaug Skrevet

Flott fastlege som er savnet. En lege som bryr seg, lytter, tar deg som pasient på alvor og ser løsninger.
Lett å få kontakt med og har humor.

Trygg og effektiv

Lege: Kirsti Eliassen Skrevet

Tar alt av smått og stort på alvor. Snakker ikke mye, men virker meget dyktig og leser seg raskt opp ved behov. Har hatt henne som fastlege i flere år og er svært fornøyd. Hun er også flink med min lille sønn.

En fantastisk lege!

Lege: Svein Jarle Svendsen Skrevet

Svein Jarle er den beste legen jeg har hatt. Han var min fastlege da jeg bodde i Tromsø i 6 år. Han har alltid sett meg, tatt seg tid til meg, lyttet til meg, og tatt meg på alvor. Det er alltid gode og nyttige råd å få hos ham.

Han er en fantastisk mann med mye kompetanse, humor og tillit. Det føles vemodig å måtte bytte fastlege nå som jeg har flyttet.

Han anbefales på det varmeste.