Sentrum Legekontor -Tromsø

Killengreensgate 7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor -Tromsø

Overfladisk og lite interessert

Lege: Dag Yngve Nordvåg Skrevet

Jeg hadde Nordvaag som fastlege i over 20 år og burde byttet for lenge siden. Han var grei å ha til enkle ting, og ga som regel det man ba om, av resepter, undersøkelser, henvisninger og sykemelding osv. Men trenger man noe mer på det psykososiale området er han rett og slett ikke kompetent og heller ikke særlig interessert.

Klarer du å kjøre bil

Lege: Agnete Jørgensen Skrevet

Uansett hva jeg har gått til lege for siste året så er det samme spørsmål, hvordan går det å kjøre bil, underforstått hvis du er syk kan jeg ta førerkortet ditt. Sist jeg var der ble jeg henvist til en student og så kom legen inn på slutten og spurte "Klarer du å kjøre bil". Jeg byttet fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Connie Jensen Skrevet

Utrolig sympatisk og føler virkelig at hun bryr seg om dine problemer. Hun tar deg seriøst uansett hva, undersøker og henviser videre om nødvendig. Men såpass dyktig og faglig kunnskapsrik at hun han bedømme mye selv.

Faglig dyktig og imøtekommende.

Lege: Svein Jarle Svendsen Skrevet

Både jeg og mine barn har Svein som fastlege å kunne ikke hatt en bedre fastlege. Svein er imøtekommende og faglig dyktig. Han kommer med gode råd samt han henviser når det er aktuelt og oppfølging blir fulgt opp.

Vi er veldig fornøyd.

Fantastisk lege!

Lege: Connie Jensen Skrevet

Connie er sympatisk, forståelsesfull og hører på det du har og si. Hun tar deg på alvor og hører på hva du føler og ønsker. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av henne. Faglig dyktig og hun ønsker deg alltid velkommen med et smil. Hun bruker tilstrekkelig med tid på deg og hun hjelper deg å forstå tilstanden/hvorfor hun gjør de vurderingene hun gjør. Helt super lege!