Sentrum Legekontor -Tromsø

Killengreensgate 7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor -Tromsø

En fantastisk lege!

Lege: Svein Jarle Svendsen Skrevet

Svein Jarle er den beste legen jeg har hatt. Han var min fastlege da jeg bodde i Tromsø i 6 år. Han har alltid sett meg, tatt seg tid til meg, lyttet til meg, og tatt meg på alvor. Det er alltid gode og nyttige råd å få hos ham.

Han er en fantastisk mann med mye kompetanse, humor og tillit. Det føles vemodig å måtte bytte fastlege nå som jeg har flyttet.

Han anbefales på det varmeste.

Meget erfaren og kunnskapsrik lege, tar pasient på alvor

Lege: Kirsti Eliassen Skrevet

Veldig dyktig og klok lege som er lyttende og hjelpsom, gir god hjelp og nyttige råd.
Kort ventetid, svarer meget raskt på e-konsultasjon. Tar pasienten på alvor

Flink

Lege: Håkon Hoyer Barlindhaug Skrevet

Meget flink lege, tar tak, lett å få tak i, har løsninger og er veldig til stede for deg. Det er faktisk det som er aller viktigst. Veldig fornøy :-)

Fantastisk lege om du har tid til å vente litt

Lege: Dag Yngve Nordvåg Skrevet

Jeg har hatt Dag Yngve Nordvåg som lege i noen år nå, og han er en av de beste legene jeg har hatt. Han tar seg alltid god tid til pasientene sine, og jeg har aldri følt på følelsen jeg har hatt flere andre steder om man man helst skulle vært ute av kontoret før man har kommet inn. At han tar seg god tid gjør jo følgelig at man ofte må sitte å vente en stund før man kommer inn til timen, men dette er en liten pris å betale for å ha en lege som ser deg, tar deg på alvor og som ikke minst har en evne til å roe ned situasjonen når det stormer som verst. Selv om han ikke har vært skeptisk de to gangene jeg har tatt turen etter ferdig diagnostisering fra Dr. Google med relativt alvorlige diagnoser, har han allikevel tatt meg på alvor og gjort de nødvendige undersøkelsene eller henvist meg til noen som kan gjøre dette, og jeg har altid gått ut av kontoret hans i bedre forfatning enn da jeg har kommet inn. En lege man trygt kan og bør stole på!

Skuffet

Lege: Svein Jarle Svendsen Skrevet

Var hos denne legen grunnet feber, hoste og vondt i brystet. Ble ikke tatt på alvor, og var inne på time i 3 minutter. Tok ikke engang blodprøver. Blir å bytte fastlege nå.