Sentrum Legekontor -Tromsø

Killengreensgate 7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor -Tromsø

Trygg og hjelpsom

Lege: Svein Jarle Svendsen Skrevet

Fantastik lege, dessverre måtte bytte ham på grunn av flytting ellers var jeg meget fornøyd. Han unserøker veldig grundig og gi den hjelpen du trenger med en gang, ganske rask og veldig hyggleig personlig. jeg var meget fornøyd

Effektiv

Lege: Svein Jarle Svendsen Skrevet

Svein er en lege som passer meg utmerket. Sier det som det er, og legger ikke noe i mellom.

Han er veldig effektiv og en smule upersonlig, men det er det jeg ønsker.

Overfladisk og lite interessert

Lege: Dag Yngve Nordvåg Skrevet

Jeg hadde Nordvaag som fastlege i over 20 år og burde byttet for lenge siden. Han var grei å ha til enkle ting, og ga som regel det man ba om, av resepter, undersøkelser, henvisninger og sykemelding osv. Men trenger man noe mer på det psykososiale området er han rett og slett ikke kompetent og heller ikke særlig interessert.

Klarer du å kjøre bil

Lege: Agnete Jørgensen Skrevet

Uansett hva jeg har gått til lege for siste året så er det samme spørsmål, hvordan går det å kjøre bil, underforstått hvis du er syk kan jeg ta førerkortet ditt. Sist jeg var der ble jeg henvist til en student og så kom legen inn på slutten og spurte "Klarer du å kjøre bil". Jeg byttet fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Connie Jensen Skrevet

Utrolig sympatisk og føler virkelig at hun bryr seg om dine problemer. Hun tar deg seriøst uansett hva, undersøker og henviser videre om nødvendig. Men såpass dyktig og faglig kunnskapsrik at hun han bedømme mye selv.