Trond Harald Hafstad

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Trond Harald Hafstad er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Trond Harald Hafstad

Veldig dyktig lege

Han gjorde en veldig god jobb i forbindelse med utredning av en kronisk lidelse og gav meg til og med sitt private telefon nummer, slik at jeg kunne kontakte ham direkte når som helst.

Nøye og lyttende

Nøye, lydhør, empatisk. Rett og slett dyktig. Han lar ingen ting være tilfeldig uten å ha fått bekreftet sin mistanke. Han tar heller 1-2 blodprøver for mye for å få bekreftet/avkreftet hva årsaken til problemer kan være. Og det mener jeg er viktig.

Fantastisk

Hatt han som lege siden han begynte,å er strålende fornøyd! Tar meg alltid seriøst,og har tid.
God og lett tone,som også gjør det litt lettere å si ting til han.

Grei lege, men

Hadde Trond som fastlege siden han startet i Tromsdalen. Har bestandig hatt en løs og ledig tone, det skal han ha. Men, jeg så meg nødt til å bytte til en annen, da han jeg ikke følte jeg ble tatt på alvor. Fikk ny lege, å nå ser det lysere ut. Tror nok hanhar for mange pasienter på kort tid han skal ta seg av. Skal også sies til hans fordel at jeg fikk bestandig time raskt. Innen en uke. Uansett.

En fastlege med integeritet

Min fastlege i mange år nå. Alltid tilgjengelig, alltid lydhør og hjelpsom. Om jeg ikke hadde hatt trond ville livet tatt en helt annen vending.