Trond Harald Hafstad

Tlf: 77 63 60 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trond Harald Hafstad er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Trond Harald Hafstad

Veldig dyktig lege

Han gjorde en veldig god jobb i forbindelse med utredning av en kronisk lidelse og gav meg til og med sitt private telefon nummer, slik at jeg kunne kontakte ham direkte når som helst.

Nøye og lyttende

Nøye, lydhør, empatisk. Rett og slett dyktig. Han lar ingen ting være tilfeldig uten å ha fått bekreftet sin mistanke. Han tar heller 1-2 blodprøver for mye for å få bekreftet/avkreftet hva årsaken til problemer kan være. Og det mener jeg er viktig.

Fantastisk

Hatt han som lege siden han begynte,å er strålende fornøyd! Tar meg alltid seriøst,og har tid.
God og lett tone,som også gjør det litt lettere å si ting til han.

Grei lege, men

Hadde Trond som fastlege siden han startet i Tromsdalen. Har bestandig hatt en løs og ledig tone, det skal han ha. Men, jeg så meg nødt til å bytte til en annen, da han jeg ikke følte jeg ble tatt på alvor. Fikk ny lege, å nå ser det lysere ut. Tror nok hanhar for mange pasienter på kort tid han skal ta seg av. Skal også sies til hans fordel at jeg fikk bestandig time raskt. Innen en uke. Uansett.

En fastlege med integeritet

Min fastlege i mange år nå. Alltid tilgjengelig, alltid lydhør og hjelpsom. Om jeg ikke hadde hatt trond ville livet tatt en helt annen vending.

Veldig bra!!

Anbefales! Flink, lytter. Er effektiv, og man får time raskt. Har solid kompetanse og får gjort unna ting.

Effektiv lege, men litt for effektiv til tider

Trond er en hyggelig lege og har vært legen min i 2 år nå. Jeg har som regel bare gode opplevelser, men til tider opplever jeg at han ikke har tid til å virkelig lytte. De to siste timene mine hos han har vært på kun 5 minutter, og jeg føler meg langt fra ferdig når jeg går ut fra kontoret hans. Jeg får sykemeldingen jeg kom for, men jeg opplever ikke at han prøver å hjelpe meg slik at jeg slipper å trenge en sykemelding ved et senere tidspunkt. Han er raskt og effektiv, men i enkelte tilfeller litt for effektiv. Men igjen så er han utrolig blid og hjelpsom de gangene han har tid til å høre på meg!

Kan virkelig ambefales!

Er kjempefornøyd med Trond! Han har en lett og god tone, alltid hyggelig og blid. Føler at jeg blir tatt på alvoe og hvis han er usikker på noe, så er han ikke redd for å sjekke det opp/høre med andre. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Beste legen!

Jeg har kun positive ting å si om Trond. Tar meg seriøst, jatter ikke bare med på det jeg forteller han, jobber raskt men slurver ikke. Virker som har virkelig er interessert i jobben sin og pasientene sine.

føler meg heldig som har en så dyktig og positiv fastlege =)!

bytter aldri lege.

Det er ikke ofte man kan si at man er så fornøyd med sin fastlege at man ikke blir å bytte selv om man flytter. Jeg er så glad for at den mannen er min fastlege. Jeg bruker ham ikke mye, men mine to yngste barn har han jobbet mye med. Flott mann, lydhør og tar ting på alvor. Jeg er kjempe fornøyd.. virkelig.

Fantastisk lege!

Hafstad er en fantastisk lege, han er engasjert, forståelsesfull og dyktig.
Når man kommer til ham med problemer føler man at han virkelig bryr seg om deg.
Disidert den beste legen jeg noen gang har møtt noensinne. Jeg er utrolig heldig som har en slik fastlege.

God på idrettsskader

Jeg er godt fornøyd med Hafstad. Jeg opplever Hafstad som løsningsorientert og en handlingens mann. Jeg opplever Hafstad som særs dyktig på idrett og idrettsrelaterte skader.

Imidlertid har jeg i ettertid av noen av mine besøk tenkt at enkelte løsninger har vært noe hastig og at jeg kunne tjent på en henvisning til spesialist eller røntgen.

Likevel, oppsummert vil jeg anbefale Hafstad. Tar seg god til pasienten. Byttet fastlege på grunn av flytting...

ok

trond har alltid hjulpet meg,mens jeg gikk langtifssykemeldt.grei kar.
jeg måtte imidlertid byte fastlege pga.flytting
mvh.

God og engasjert lege!!

Har hatt Trond som fastlege siden 2005/2006. Å han er en god lege som virkelig har vært engasjert. å tålmodig!! Men som man sier TTT Ting tar tid!! Å æ har vel vist at tilliten han gav meg har æ ikke misbrukt! God lege!!!

Meget dyktig!

Alltid tid til meg, lytter og tar meg og mine sønner alvorlig! Bedre lege tror jeg ikke jeg finner.. Trasig å flytte sørover å miste en god lege!

Trond er en dyktig og flink lege. Møter meg bestandig med et smil. Så lenge han jobber som lege blir han min fastlege. Top karakter.

Fornøyd og ivaretatt

Jeg er svært fornøyd med Trond som fastlege. Jeg og mine sønner har hatt han som lege i 6 år nå. Min erfaring er at han tar meg/oss seriøst, lytter, og ikke er redd for å innhente annen faglig ekspertise ved behov. Samtidig har vi alltid hatt en lett tone (ikke noen "ovenfra og ned" holdning), og han er stort sett i godt humør. De gangene jeg virkelig har trengt sykemelding har jeg alltid fått det. Har heller aldri hatt noen problemer i forhold til barna, synes han har kommunisert godt med dem (minstemann på 3 har vært mye syk). Og mye takket være Trond hadde jeg et godt svangerskap med minstemann,- ble tatt på alvor, han tenkte alltid på hva som var best for meg og barnet, og jeg ble sykemeldt når det var behov for det. Hadde en kvinnelig fastlege under første svangerskap, for 15 år siden. Det var nesten 9 måneder med kvalme, (slutta å spy når jeg gikk ut i perm.) og elendig form, og det eneste legen lurte på var "hvorfor jeg var kvalm ennå".... Nei, all honnør til Trond, vi er ihvertfall svært fornøyde.

Flink lege, som alltid har godt humør

Jeg synes Trond er en flink lege, og er veldig glad for at han er positiv og lyttende når jeg er hos han. Det virker som han bryr seg om pasientene sine, og at han er veldig innstillt på å hjelpe uansett problem.

Den beste

Kjapp, hyggelig og tenker logisk. Tar ikke betalt 400 kroner for en jobb som tar 60 sek.

Hyggelig og profesjonell.

Det jeg liker best med min fastlege er at han virker profesjonell. Jeg tror han gjennomskuer folk som kommer til lege for å bli sykemeldt uten å feile noe.