Frank Hilpusch

Sjøkanten Legesenter

1998

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Sjøkanten Legesenter Telefonnummer77 00 09 0077 00 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verkstedveien 15b 9406 Harstad
Frank Hilpusch er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Frank Hilpusch

Tro på kroppens egen evne til helbredning

Jeg hadde Frank Hilpüsch som fastlege i ca 3 år, og opplevde ham som en engasjert og respektfull lege, med ønske om og vilje til å hjelpe.
Han hadde stor tro på kroppens egen evne til helbredning, men ikke på bekostning av pasientens ve og vel.

En smilende og hyggelig lege

Har hatt Hilpush som fastlege i flere år.Han tar deg på alvor ,snar og videresende til spesialist "Ser deg, snur seg mot deg og slipper det han har i hendene for å lytte til deg.En god og smilende lege du kan stole på. Skriver ikke ut medisiner unødvendig. Kan virkelig anbefales.

Veldig fornøyd.

Med en lang tids ubehandlet kronisk sykdom med mange komplikasjoner er jeg veldig takknemlig for at jeg har hatt en så god lege som Hilpusch. Han tar seg tid til å lyte samtidig som han har kontroll over klokken. Hans råd og vurderinger er gode og faglige.

Helt fantastisk

Han er en lege som tar deg på alvor. Nøyaktig, hyggelig og hjelpsom er noe som beskriver han godt!
Jeg har vært så fornøyd de gangene jeg har vært hos han. Han gjør grundige undersøkelser og det virker som om han kan sitt fag!

Den mest arrogante legen jeg har hatt

Frank Hillpusch er en svært fordomsfull person. Og opptrer svært nedlatende overfor mennesker. Han stiller utrolige frekke spørsmål utenfor sammenheng. Hillpusch burde heller lære seg om etiske og moralske spilleregler enn å sitte i styre og stell over alt. Han gaper over flere praksiser enn han klarer og er alt annet enn en frisk pust til lege standen i Harstad, i tillegg til at han er helsejef i Bjarkøy kommune. At han ikke for fylt opp pasientlistene sin sier sitt.