Frank Hilpusch

Sjøkanten Legesenter

1998

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Sjøkanten Legesenter Telefonnummer77 00 09 0077 00 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Verkstedveien 15b 9406 Harstad
Frank Hilpusch er en av 28 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Frank Hilpusch

Arrogant

Jeg har faktisk ikke ord. Mer arrogant lege skal du lete lenge etter. Du burde helst ha et fysisk lyte som vises eller som kan påvises for å finne hjelp hos han. Det skumle med Frank er at han velger å overse rapporter, tester og utprøvinger samt min egen historie for så å konkludere med noe helt eget som ikke er i samsvar med hvordan ting virkelig er. Jeg følte meg hverken hørt eller sett. Anbefales ikke.

Tro på kroppens egen evne til helbredning

Jeg hadde Frank Hilpüsch som fastlege i ca 3 år, og opplevde ham som en engasjert og respektfull lege, med ønske om og vilje til å hjelpe.
Han hadde stor tro på kroppens egen evne til helbredning, men ikke på bekostning av pasientens ve og vel.

En smilende og hyggelig lege

Har hatt Hilpush som fastlege i flere år.Han tar deg på alvor ,snar og videresende til spesialist "Ser deg, snur seg mot deg og slipper det han har i hendene for å lytte til deg.En god og smilende lege du kan stole på. Skriver ikke ut medisiner unødvendig. Kan virkelig anbefales.

Veldig fornøyd.

Med en lang tids ubehandlet kronisk sykdom med mange komplikasjoner er jeg veldig takknemlig for at jeg har hatt en så god lege som Hilpusch. Han tar seg tid til å lyte samtidig som han har kontroll over klokken. Hans råd og vurderinger er gode og faglige.

Helt fantastisk

Han er en lege som tar deg på alvor. Nøyaktig, hyggelig og hjelpsom er noe som beskriver han godt!
Jeg har vært så fornøyd de gangene jeg har vært hos han. Han gjør grundige undersøkelser og det virker som om han kan sitt fag!