Frank Hilpusch

Sjømannslege

Frank Hilpusch er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Frank Hilpusch

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har tatt fekaltransplantasjon hos Frank og kan bare gi mine beste skussmål til denne dyktige og fantastiske legen!
Jeg bor på Østlandet, men hadde jeg bodd i Harstad ville jeg lett valgt Frank Hilpüsch som min fastlege.

Han er empatisk, snill og oppriktig interessert i å hjelpe.

Fantastisk lege

Frank har vært min fastlege i noen år, og er uten tvil den beste lege jeg har hatt. Han er trygg, klok, effektiv, god til å lytte, bruker sunn fornuft og er alltid like smilende og blid. Anbefales på det varmeste!

Tro på kroppens egen evne til helbredning

Jeg hadde Frank Hilpüsch som fastlege i ca 3 år, og opplevde ham som en engasjert og respektfull lege, med ønske om og vilje til å hjelpe.
Han hadde stor tro på kroppens egen evne til helbredning, men ikke på bekostning av pasientens ve og vel.

En smilende og hyggelig lege

Har hatt Hilpush som fastlege i flere år.Han tar deg på alvor ,snar og videresende til spesialist "Ser deg, snur seg mot deg og slipper det han har i hendene for å lytte til deg.En god og smilende lege du kan stole på. Skriver ikke ut medisiner unødvendig. Kan virkelig anbefales.

Veldig fornøyd.

Med en lang tids ubehandlet kronisk sykdom med mange komplikasjoner er jeg veldig takknemlig for at jeg har hatt en så god lege som Hilpusch. Han tar seg tid til å lyte samtidig som han har kontroll over klokken. Hans råd og vurderinger er gode og faglige.