Frank Hilpusch

Verkstedveien 15b 9406 Harstad
Frank Hilpusch er en av 29 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Frank Hilpusch

Veldig fornøyd.

Med en lang tids ubehandlet kronisk sykdom med mange komplikasjoner er jeg veldig takknemlig for at jeg har hatt en så god lege som Hilpusch. Han tar seg tid til å lyte samtidig som han har kontroll over klokken. Hans råd og vurderinger er gode og faglige.

Helt fantastisk

Han er en lege som tar deg på alvor. Nøyaktig, hyggelig og hjelpsom er noe som beskriver han godt!
Jeg har vært så fornøyd de gangene jeg har vært hos han. Han gjør grundige undersøkelser og det virker som om han kan sitt fag!

Den mest arrogante legen jeg har hatt

Frank Hillpusch er en svært fordomsfull person. Og opptrer svært nedlatende overfor mennesker. Han stiller utrolige frekke spørsmål utenfor sammenheng. Hillpusch burde heller lære seg om etiske og moralske spilleregler enn å sitte i styre og stell over alt. Han gaper over flere praksiser enn han klarer og er alt annet enn en frisk pust til lege standen i Harstad, i tillegg til at han er helsejef i Bjarkøy kommune. At han ikke for fylt opp pasientlistene sin sier sitt.

Tar pasienten på alvor

Meget dyktig. Tar deg på alvor og undersøker. Sender deg videre i systemet for og utelukke ting.

Den beste legen jeg har hatt

Fortståelsesfull og kunnskapsrik lege. En frisk pust blandt legestanden i byen. Skriver ikke ut resepter i blinde slik som mange andre.