Rebecca Lumb Sannum

Autorisasjon (2010)

Trollåsen Legesenter Telefonnummer66 81 21 4066 81 21 ...
Trollåsveien 25 1414 Trollåsen
Rebecca Lumb Sannum er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Rebecca Lumb Sannum

Skuffende

Rebecca er hyggelig og imøtekommende, men jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor og det tok tid før hun innså at jeg måtte sendes til spesialist. Jeg har også dratt på flere bomturer til apotek fordi resepter ikke har blitt utskrevet, til tross for at jeg fikk beskjed om at de var klar til å hentes.

Må også legge til at jeg nesten gruer meg til å ringe til dette legesenteret, da jeg ofte opplever bjeffende personell på andre siden av tråden som b.la. avbryter midt i setninger.

Vet ikke hva jeg skal si

- Aldrig tilgjengelig
- Virker uintressert
- Får ikke en trygghetsfølelse av henne.
- Før inntrykk av at hun er veldig apatisk.

Er vanskelig og få noen form for relasjon til en fastlege som aldrig er tilstede, og når hun først er tilstede så føler jeg at man ikke får den oppfølgingen man trenger eller di rådene man er ute etter. Også vanskelig og få henvisning når hun trenger mer info og flere samtaler med henne som da er vanskelig når hun er så utilgjengelig som hun er.

vanskelig å få tak i

Har vært min fastlege over noen år. Mye i permisjon, tok to år fra da jeg fikk henne som fastlege, til jeg fikk møtt henne. Hvertfall vanskelig å få tak i, er aldri tilgjengelig på torsdager, som er litt problematisk for min del, derfor byttet jeg fastlege.

Hun tar problemene mine serriøst og spør om hjelp om det er noe hun ikke vet.

Om Rebecca Lumb...igjen:)

For et halvt år siden sendte jeg en melding om hva jeg synes om henne. Meldingen sendte jeg den 12. mai.

Fortsatt synes jeg at hun er en beroligende, lyttende, trygg og god lege. Hun inviterer deg til et trygt og godt pasient/lege-forhold.

Med dette som bakgrunn er det at jeg ikke kan forstå hvorfor noen ser med misnøye på henne. Nå er hun ennå å anse som en forholdsvis ung lege, men dette er igjen en fordel.

Flink lege

Rebecca er en av de beste legene jeg har hatt. Hun tar seg tid til og lytte, virker interessert, sitter ikke og stirrer i skjermen hele tiden, henviser videre og rådfører seg med andre når hun selv er usikker. Ringer alltid tilbake som avtalt. Bedre lege skal du lete lenge etter. Anbefaler Rebecca på det sterkeste.