Michael Såmundsen Zwaig

Autorisasjon (2003)

Michael Såmundsen Zwaig er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Michael Såmundsen Zwaig

Meget dyktig og omsorgsfull

Hele familien er så heldige å ha Michael som fastlege.
Han er god til å lytte, tar affære og viderehenviser ved behov.
Tar pasientene på alvor og følger opp.
Faglig dyktig og interessert i om du har det bra.
Tusen takk.

Faglig sterk og veldig bra oppfølging

Veldig fornøyd. Har brukt han i mange år. Han setter riktig diagnose og henviser til spesialist ransaket når det er nødvendig.

Takk og pris for at denne mannen valgte legeyrket

Er så heldig å ha en fastlege som virkelig ER en fastlege. Kunnskapsrik og med en framtoning som alltid gjør at du føler deg godt tatt imot og hørt.

kunne ikke vært mer fornøyd, stå på!

Bedre lege får du ikke... garantert!!

Jeg har hatt Michael S. Zwaig som fastlege siden han startet opp for drøye 10 år siden, og har vært en relativt hyppig pasient om jeg kan si det sånn. Med et snitt besøk på 5-10 konsultasjoner pr. år.

Han er en fantastisk lege på alle måter. Han er alltid blid, imøtekommende og ydmyk, og er han er i det minste tvil henviser han deg videre til spesialist.

Dette er en lege du kan prate om absolutt alt til, han er lyttende, og bruker tid på deg som pasient og viser en genuin interesse for ditt ve og vel.
Jeg har hatt mange gode samtaler om stort og smått som jeg har satt umåtelig pris på. Han gir grundig forklaring på f.eks blodprøvesvar og røntgen/MR svar og hvordan veien videre blir med evt. medisiner eller behandling. Har man fått seg en "trøkk" psykisk gir han mange gode råd. Og humor har han tonnevis av som også er viktig! :-)

Det er absolutt ingenting å utsette på Dr. Zwaig.
Han er meget lett tilgjengelig, du får time på dagen om det er hast, eller ved vanlig konsultasjon får man time iløpet av noen dager og det er sjeldent det er noe spesiell venting på kontoret.

Så for alle oss som er så heldig å ha han som fastlege skal prise oss lykkelig, da det ikke er overraskende at pasientlisten hans er full, og han har selv valgt å ikke ha for mange på sin liste.

Zwaig, du er og blir best! Om du leser dette... ta dette til deg med god samvittighet, og gi deg selv en klapp på skulderen, for det fortjener du virkelig!

Keep up the good work! :-D

De øvrige ansatte som kontordamene/labratorie, hyggelig er dem alle. Noe minus er at dere har få timer man kan nå dere på telefon, men i disse dager er SMS ordningen en fin ting, der får man raskt svar.

Med vennlig hilsen en av dine første pasienter.

Vurdering

Flott lege som greier å kommunisere med pasienten på en behagelig måte med glimt i øyet. Er empatisk og oppfører seg i motsetning til de fleste andre leger, på en ydmyk måte. Føler at han har tid til deg og oppfører seg på en klok og meget respektabel måte. Svært fornøyd med han.....